Nitzen1987

Bind til barselsflåd

23 indlæg i dette emne

Jeg var i dag på apoteket efter en pakke bind til barselsflåd... ekspedienten så helt forvirret på mig, da jeg spurgte efter det som om, at det ikke er noget man normalt køber :unsure og så kom hun tilbage med en pakke Tena bleer med 30 stk. i og som kostede 134 kr. :blink synes godt nok, at det er en lidt pebret pris :blink

så kunne da godt lige tænke mig at vide, hvad I andre har købt og hvad de kostede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De havde nogle tena på tilbud i føtex den anden dag, men så da ikke hvor mange der var i.

Jeg har besluttet ikke at købe på forhånd. Jeg har nogle almindelige bind hjemme, fra min sidste abort ;) Og er de helt skidt, må kæresten købe nogle andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt de oekologiske efterfoedselsbind fra Natracare paa nette - 30 stk. ca. 145,- kr.

Saa har jeg ogsaa en pakke oekonatbind, som jeg ikke kan huske, hvad kostede i supoermarkedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt de oekologiske efterfoedselsbind fra Natracare paa nette - 30 stk. ca. 145,- kr.

Saa har jeg ogsaa en pakke oekonatbind, som jeg ikke kan huske, hvad kostede i supoermarkedet.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt natbind (ekstra plus) fra Libresse og jeg gav kr. 99 for 60 stks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt de oekologiske efterfoedselsbind fra Natracare paa nette - 30 stk. ca. 145,- kr.

Saa har jeg ogsaa en pakke oekonatbind, som jeg ikke kan huske, hvad kostede i supoermarkedet.

:ditto til Natracare (New mother)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt de oekologiske efterfoedselsbind fra Natracare paa nette - 30 stk. ca. 145,- kr. Saa har jeg ogsaa en pakke oekonatbind, som jeg ikke kan huske, hvad kostede i supoermarkedet.

:ditto

:ditto til Natracare (New mother)

Kan man få et link? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få et link? :)

Jeg købte mine HER :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine HER :balloons

:tak

Ikke at jeg brokker mig, men de koster da slet ikke 145 kr for 30 stk? Eller er det portoen, der får det så højt op eller hvad? :unsure

Edit: De har da egentlig mange spændende ting... Er der nogen der har erfaringer med den der efterfødselsolie eller ammeindlæggene i samme mærke som efterfødselsbindene? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:tak

Ikke at jeg brokker mig, men de koster da slet ikke 145 kr for 30 stk? Eller er det portoen, der får det så højt op eller hvad? :unsure

Edit: De har da egentlig mange spændende ting... Er der nogen der har erfaringer med den der efterfødselsolie eller ammeindlæggene i samme mærke som efterfødselsbindene? :)

Det er lige deromkring hvert fald :) 35,95 for en pakke med 10, og så 34,50 i Porto..... ;)

Og ja... De har mange spændende ting :P Har dog ikke prøvet nogen af dem.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige deromkring hvert fald :) 35,95 for en pakke med 10, og så 34,50 i Porto..... ;)

Og ja... De har mange spændende ting :P Har dog ikke prøvet nogen af dem.....

Hold nu....! Det er bare mig, der ikke kan regne :lolhit Nevermind :blush :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efter mine fødsler undret mig over, at jeg ikke kunne opdrive de rigtig store bind, som de har på sygehusene. Syntes ikke at dem som man kan få på apoteket var optimale for mig. Skulle måske prøve at købe dem over nettet, som jeg kan se andre gør.

Håber på at det er forholdsvis kort tid (som sidst) at der er brug for de helt store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu....! Det er bare mig, der ikke kan regne :lolhit Nevermind :blush :oops

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er fra apoteket. Mærket abrilet 50 stk. Tror jeg gav 85 kr.

Jeg spurgte efter mama bind ;-)

Jeg skal også love for de er kæmpe hahahaha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:tak

Ikke at jeg brokker mig, men de koster da slet ikke 145 kr for 30 stk? Eller er det portoen, der får det så højt op eller hvad? :unsure

Edit: De har da egentlig mange spændende ting... Er der nogen der har erfaringer med den der efterfødselsolie eller ammeindlæggene i samme mærke som efterfødselsbindene? :)

Hvis det er den fødselsforberedendeolie du mener, så brugte jeg den fra omkring uge 32 og masserede et par gange om ugen.. Jeg fik ingen bristninger eller rifter.. Om det var pga olien eller om jeg bare var heldig, skal jeg ikke sige noget om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er den fødselsforberedendeolie du mener, så brugte jeg den fra omkring uge 32 og masserede et par gange om ugen.. Jeg fik ingen bristninger eller rifter.. Om det var pga olien eller om jeg bare var heldig, skal jeg ikke sige noget om :)

Hmm, det kunne jeg godt overveje... Men der står at der er æteriske olier i, og er der ikke noget med at det kan være lige så allergifremkaldende som parfume? (selvom det er naturlige og ægte eller alt det der?) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt alm. Natbind da mit blod var minimeret til næsten intet inden vi blev udskrevet begge gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det kunne jeg godt overveje... Men der står at der er æteriske olier i, og er der ikke noget med at det kan være lige så allergifremkaldende som parfume? (selvom det er naturlige og ægte eller alt det der?) :unsure

Jo, det kan være allergifremkaldende selvom, at det er æteriske oiler i, dog er det ikke alle olier, som er lige allergene.. Men jeg valgte at sige til mig selv, at jeg bruger så mange andre produkter, husholdningsting m.m. uden parfume, at jeg godt kunne bruge denne olie. Jeg går mere op i om der er skodkemi i de produkter jeg bruger end om der er æteriske olier af en god kvalitet i :) og de olier der er i den olie har også en virkning for det formål den er lavet til, så de er ikke bare proppet i for at give duft :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det kan være allergifremkaldende selvom, at det er æteriske oiler i, dog er det ikke alle olier, som er lige allergene.. Men jeg valgte at sige til mig selv, at jeg bruger så mange andre produkter, husholdningsting m.m. uden parfume, at jeg godt kunne bruge denne olie. Jeg går mere op i om der er skodkemi i de produkter jeg bruger end om der er æteriske olier af en god kvalitet i :) og de olier der er i den olie har også en virkning for det formål den er lavet til, så de er ikke bare proppet i for at give duft :)

Okay det giver god mening :) Jeg er nok bare blevet lidt forskrækket overfor alt, der dufter :lolhit Og synes ikke det skulle være nødvendigt at tilføje duft til det område :P Men hvis de er tilsat pga. en virkning, så er det jo lidt noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt tena lady extra i fakta.. en dobbelt pakke.. men kan ik huske hvor mange der er i eller hvad de kostede.. og så har jeg lige bestilt en vareprøve på tena.dk ... bare lige et tip at man kan bestille gratis derinde og få vareprøve.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt mine i en italiensk netbutik - og bruger bare olivenolie til den massage. Men husker godt nok ikke at goere det saa dagligt, at jeg tror det virker optimalt...

Jeg har ogsaa koebt trusseindlaeg og ammeindlaeg fra Natracare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige deromkring hvert fald :) 35,95 for en pakke med 10, og så 34,50 i Porto..... ;)

Og ja... De har mange spændende ting :P Har dog ikke prøvet nogen af dem.....

Hvis man går ind i helsekosten og får dem til at bestille hjem er det uden porto og så er det faktisk ret billigt.

Mht olien har jeg hørt at baby olie sagtens kan bruges på samme måde - og bonus så har sex også en positiv indvirkning på at mindske bristninger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man går ind i helsekosten og får dem til at bestille hjem er det uden porto og så er det faktisk ret billigt.

Mht olien har jeg hørt at baby olie sagtens kan bruges på samme måde - og bonus så har sex også en positiv indvirkning på at mindske bristninger :D

Og presseteknik... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER