ritra

Ferie

15 indlæg i dette emne

Jeg vil lige høre om I har planlagt at tage på ferie med en lille nyfødt. Jeg har været noget i syv sind mht ferien. Det primær er, at der i ferien skal ske noget for mine to små drenge.

Vi har lige været en uge på Mallorca for at sikre mig at de/vi kom på ferie, da jeg har svært ved at forudse hvordan sommeren kommer til at forløbe. Overvejer sommerhus i sensommeren.

Er der nogen som har planer/ideer til ferietiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overhovedet ingen ferie-planer når baby er kommet.

Snakker om en lille weekendtur til Berlin, men det er før termin.

Jeg er ikke så god til det der med ferier :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ferie bliver også hjemme i år. Manden er godt nok hjemme 5 uger efter fødslen, men tror bare vi skal bruge tiden på at vænde os til at være en lille familie og så gå en masse ture med barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har booket 5 dage ved et tysk badeland omkring efterårsferien, sommeren bliver her hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ferie bliver bare herhjemme. :) Jeg drømte godt nok lidt om en uge på græsk ø, meeeeeeeeeeeeen det må blive en anden god gang ;) Tror vi får rigeligt at se til med "bare" at vænne os til at være tre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi skal ingenting i år........ Muligvis tager vi på nogle endagsture, ikke for langt væk, og så har vi årskort til zoo, som sikkert bliver slidt godt ;)

Ellers bliver det bare herhjemme i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager på camping 14 dage i slutningen af juni/starten af juli.

Det bliver på fyn, så jeg kan nå til OUH, hvis lillesøster skulle ankomme før tid :biglove

Det er bare for at komme lidt hjemmefra og så Victoria kan opleve lidt andet i ferien.

Vi planlægger intet efter lillersøsters ankomst, da jeg ved hvor meget det fylder i livet, at skulle lære en baby at kende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været i Glasgow med de to store og skal så på camping i 5 dage efter Skt hans. Så når vi lidt inden baby kommer. Vi skal til Glasgow igen sidst i september,dog uden de store og så skal vi til Egypten sidst i oktober da sammen med hele familien så baby bliver godt berejst i sin første tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare være i haven her til sommer.Men på bedste campingvis, så de to store får lidt ud af ferien hos os. Telt, bålmad, højtlæsning ved bålet osv. Og så evt. lidt endagsture til nærområdet.

Til efteråret håber vi at komme et smut nordpå, sammen med den lille og mine forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi planlægger intet :) Vi vil bare være os selv, og lære at "være en familie" :)

Vi tager nok på weekend i Århus, ved mine forældre senere på sommeren.. Og nogle ture i zoo - men det er også det eneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare være herhjemme og lære at være en familie på 3 (+hund).

Men vi taler lidt om, om vi måske skal på skiferie til vinter. Men det ved vi ikke rigtig om vi skal, eller om det er for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare være herhjemme og lære at være en familie på 3 (+hund).

Men vi taler lidt om, om vi måske skal på skiferie til vinter. Men det ved vi ikke rigtig om vi skal, eller om det er for tidligt.

Kommer an på om I forventer den lille skal stå på ski også :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer an på om I forventer den lille skal stå på ski også :whistling

Det tror du ikke hun kan på det tidspunkt ;)

Ej pointen er at vi skal afsted med mine forældre hvis vi skal afsted. Og min far bryder sig ikke synderligt om at stå på ski så det giver jo mulighed for at vi kan løbe sammen og morfaren kan passe baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har intet planlagt.. måske nogle en dags ture og så har vi snakket om at tage på forlænget weekend i efteråret engang.. men nu må vi se hvad det bliver til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kun planlagt ferie før babys ankomst - i sommerhus i DK, så der skulle være let adgang til et sygehus, hvis den lille vil ud før tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER