Miss.Tang

Sommerjakke

19 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal kaste penge efter en sommer jakke hvor maven kan være i.

FOR:

det sommer vejr vi lige har haft med 25-30 grader er jo ikke noget vi normalt her hele sommeren ;) og når det er sådan et vejr som idag med ca 15 grader og regn, er det jo rart med en jakke man kan lukke og jeg er ved at være der hvor jeg ikke kan lukke den jeg har, selvom det går. Så har jeg overvejet at 'låne' kærestens' men han har kun én sommer jakke, så der vil jeg jo nok ikke blive populær :whistling

IMOD:

Jeg synes det er mange penge at skulle købe en jakke til 500,- + for at kunne bruge den i få måneder. Og jeg har heller ikke lyst til at købe en billig jakke, 'bare' for at have den, hvis jeg ikke bryder mig om den :whistling

NU har mam licious så -30% i webshoppen på sommerjakker og de er ret fine :) Men igen FÅR jeg brugt den? Arrggghhhggrrr jeg er SÅDAN i tvivl.

Hvad har i gjort jer af tanker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har besluttet at leve uden at have en sommerjakke der kan lukkes... whistling.gif jeg er for nærrig til at bruge penge på det. når det for mig drejer sig om 2 måneder... smile.gif jeg regner med at klare mig med en bluse udenpå hvis det bliver for koldt...

men jeg tuller også bare rundt herhjemme... og kan bare lade være med at få ud hvis det regner eller lign. om en god månede går jeg på barsel, så der gælder det samme, jeg tænker i hvertfald at jeg ikke rigtig får den brugt... wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer du godt nok til at være gravid i noget mere af sommeren end jeg gør, men jeg har valgt at undvære ventesommerjakke. :) Jeg har en sommerjakke, som jeg bruger åben, og ellers så bruger jeg oversize-cardigans, der lige kan lune mig lidt :) (Og så står jeg og stamper lidt i jorden og bliver hormonella, de dage, hvor jeg savner en rigtig ventesommerjakke :badgirl Men det er ikke nok til at jeg gider betale mig fra at have en :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer du godt nok til at være gravid i noget mere af sommeren end jeg gør, men jeg har valgt at undvære ventesommerjakke. :) Jeg har en sommerjakke, som jeg bruger åben, og ellers så bruger jeg oversize-cardigans, der lige kan lune mig lidt :) (Og så står jeg og stamper lidt i jorden og bliver hormonella, de dage, hvor jeg savner en rigtig ventesommerjakke :badgirl Men det er ikke nok til at jeg gider betale mig fra at have en :P)

Det er jo også lidt det jeg tænker, at jeg har en del af sensommeren med også, og der er vejret idag jo nok mest sanlynligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en soft-shell jakke herremodel som faktisk sidder pænt, men som kæresten så kan bruge når jeg er færdig med den :balloons

Overvejede også en ventejakke, lod det praktiske overvinde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en soft-shell jakke herremodel som faktisk sidder pænt, men som kæresten så kan bruge når jeg er færdig med den :balloons

Overvejede også en ventejakke, lod det praktiske overvinde :rolleyes

Lyder ikke som nogen dårlig ide, det kunne være det den man skulle kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lånt min mors softshell jakke, som stadig kan lukkes lidt endnu, men når den ik kan det mere, vil jeg bare bruge den åben, er for nærrig til at købe en ventejakke.. men har også kun 7 uger tilbage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal kaste penge efter en sommer jakke hvor maven kan være i.

FOR:

det sommer vejr vi lige har haft med 25-30 grader er jo ikke noget vi normalt her hele sommeren ;) og når det er sådan et vejr som idag med ca 15 grader og regn, er det jo rart med en jakke man kan lukke og jeg er ved at være der hvor jeg ikke kan lukke den jeg har, selvom det går. Så har jeg overvejet at 'låne' kærestens' men han har kun én sommer jakke, så der vil jeg jo nok ikke blive populær :whistling

IMOD:

Jeg synes det er mange penge at skulle købe en jakke til 500,- + for at kunne bruge den i få måneder. Og jeg har heller ikke lyst til at købe en billig jakke, 'bare' for at have den, hvis jeg ikke bryder mig om den :whistling

NU har mam licious så -30% i webshoppen på sommerjakker og de er ret fine :) Men igen FÅR jeg brugt den? Arrggghhhggrrr jeg er SÅDAN i tvivl.

Hvad har i gjort jer af tanker?

Stod med præcis samme dilemma i formiddags på vej til lægen...Tror nærigheden vinder her, men for to timer siden havde jeg virkelig lyst til at købe en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her vælger jeg oftest at finde andre løsninger fremfor at købe tøj som jeg kun kan bruge i kort tid. Bliver nok lidt nærrig på det område.

Har på trods af det er min 3. graviditet aldrig købt en ventejakke. Har brugt mandens jakke, så det er ham som må finde andre løsninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft problemet med vinterjakker de andre gange jeg har været gravid - det har jeg selvfølgelig investeret i en jakke, så maven ikke frøs til is.

'

Men tænker lidt at du næsten blir nød til at investerer i en, for den danske sommer er jo ikke super tilregnelig, og mon ikke også du får brug for en jakke i efteråret - måske du kunne købe en der vil kunne bruges til begge årstider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en rigtig flot "army" grøn sommerjakke i bestseller, sidste år til 3-400 kr. Den kan faktisk også bruges selvom man ikke er gravid- det er bare sådan en pose-agtig jakke :)

Måske det var noget?

Jeg synes i alt fald ikke det var spild af penge nu da jeg også kan bruge den i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en lidt tyk cardigan, der er lidt for stor, den kan jeg passe endnu... - ellers står den vist på en fleece trøje (som jeg også har i størrelse lidt stor...

Har så intet til en gå tur i regnvejr, andet end en paraply, så kan da overveje den kappe der blev linket til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en trenchcoat, som fungerer endnu. Den er i empiresnit, så der er god plads i viden :)

Ellers har jeg haft min læderjakke på åben..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ender nok også med ikke at køb en sommerjakke - har et par af mandens hættetrøjer jeg kan være i - de er ikke super trendy, MEN det er nu engang bedre end at bruge 4-500 kr på noget jeg ikke kan bruge så længe... Jeg satser på en lun (ikke varm) tør sommer :whistling Har overvejet at købe et regnslag i Tigeren til de våde dage, en sort neutral en ville ikke være helt vildt grim - ikke køn, men ok!!! Jeg skal sku ikke ud og score alligevel som min søster sagde :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har bestilt en kappe - one size - så håber at den passer - og ikke ser for stor ud...

link

(tak for fif)

Så kan jeg også klare en gåtur i regnvejr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt en jakke af min far, så må jeg se hvorlænge maven kan være i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har bestilt en kappe - one size - så håber at den passer - og ikke ser for stor ud...

link

(tak for fif)

Så kan jeg også klare en gåtur i regnvejr...

Det var så lidt :)

Den er også rigtig fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt en jakke igår som jeg havde købt sidste år. En lidt løs en, og sørme om den ikke passer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER