Nitzen1987

Er jeg den eneste der glæder mig til

18 indlæg i dette emne

???

Jeg glæder mig så meget til de lidt køligere temperaturer de lover fra i morgen af :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, også her!!

Min hjerne lidder voldsomt under disse temperaturgrader, og jeg det er SÅ svært at få læst til eksamen i overmorgen <_< Glæder mig til at få min normale hjerne igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg synes også det er fantastisk!! :yay Har sidder med vådt tøj på, fødderne i isterningbade, ædt is, drukket vand og alligevel bare været halvdød og megahævet. <_< Kølige temperaturer, JATAK! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også.. :) Det behøver ikke blive KOLDT.. Bare køligere, såd et er til at overleve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også.. :) Det behøver ikke blive KOLDT.. Bare køligere, såd et er til at overleve!

Enig... glæder mig til at kunne overskue lidt igen og rent faktisk SOVE om natten uden at vågne af enten tørst, varme, iltmangel eller at skulle tisse - vil gerne tilbage til kun at skulle tisse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også.... det lidt mere passelig temperatur.. især om natten....balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig vanvittig til at temperaturen falder lidt og der kommer lidt regn, for så kan det være at jeg ikke er så plaget af min allergi over for græs, som jeg er i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser mmest frem til det om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser mmest frem til det om natten :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg håber vejrudsigten holder :D jeg er ved at gå til i varmen her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da meget rart med lidt køligere temperaturer, men tror nu det vil kunne komme til at føles direkte koldt, og det synes jeg nu er lidt trist :(

Er altid plaget af varme og det er ikke blevet værre af at være gravid, så har egentligt ikke haft de store problemer med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det faktisk ganske fint i varmen. Og er rigtig blevet brun - Men jeg glæder mig også til lavere temperature. Der måtte gerne komme en masse regn, til mine hestes tørre hove! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke så langt henne endnu, så ingen gener pga maven, og det er vel med til at farve mig, for jeg vil ikke have temperaturen falder, den må gerne blive hvor den er for min skyld, eeelsker varmen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig og håber vægten falder sammen med <_< mumler noget om væske i fødder og hænder har givet en fantastisk vægtøgning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en så meget bedre nat her i nat :glad

Nu må væsken i hænderne godt fortage sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser mmest frem til det om natten :)

Også her :zzz Glæder mig til at sove nogenlunde ordentligt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke så langt henne endnu, så ingen gener pga maven, og det er vel med til at farve mig, for jeg vil ikke have temperaturen falder, den må gerne blive hvor den er for min skyld, eeelsker varmen :7himmel

Ditto og jeg savner allerede varmen. Sol kom tilbage!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville godt beholde lidt af varmen bare 20 grader. Det ser ud til at blive direkte koldt. Kommer dog ikke til at savne monster tykke fødder og ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER