Oates

Hvor tit har I barnevognen med i bilen?

7 indlæg i dette emne

Vi står og skal købe ny, lille bil. Vi har testet, at en odder med x-dream stel kan være i bilen, men det kræver, at man også slår selve barnevognskassen ned. Baby-sam siger, at man højst må gøre sådan et par gange om ugen, da det kan skade vognen. Vores forældre, som er dem vi oftest besøger i bil, vil købe barnevogne, der står ved dem, så der behøver vi ikke slæbe barnevogn med. Men jeg er stadig i tvivl om, det kan være et problem at slå barnevognen så meget sammen?

Derfor vil jeg meget gerne vide, hvor tit I har barnevognen med i bilen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror et par gange om ugen. Men nu hun er blevet større tager vi som regel klapvognen med i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør nok en 2-3 gange i ugen, men kommer jo meget an på den enkelte familie.. Jeg tror at jeg hurtigt ville blive træt af at klappe vognen så meget sammen, du skal jo ind og fjerne madras og det hele, lidt bøvlet. Vi har også odder og klapper kun slet og kaleche sammen.. Det andet betragter jeg kun som en mulighed til ferier og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en lille bil og i stedet for at klappe det hele sammen hver gang så har vi haft kassen i bagagerummet og stellet på et cykelstativ bagpå. Jeg synes det var mere intererende at slå kassen sammen hver gang end at have et stel bagpå. Det kan være det er n mulighed for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da han var helt lille var barnevognen i bilen 3-4 gange i ugen vil jeg tro..... Men da han kunne sidde selv, blev det klapvognen i stedet, da han kunne sove i den, og den var langt nemmere at klappe sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi havde en lille bil, brugte vi også cykelstativ til stellet.. Meget praktisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror kun at vi har barnevognen med i bilen en gang hver anden uge eller lign... som regel går jeg med barnevognen hvis jeg kan, ellers har jeg bare en lift eller bæresele med i bilen - medmindre at vi skal gå rigtig meget rundt længe der hvor vi nu skal hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER