Nitzen1987

Skal man selv have bleer med på sygehuset?

18 indlæg i dette emne

Det står der nemlig på den pakkeliste jeg fik hos min jordemoder for tre uger siden...:unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På Hvidovre var der Libero str. 1 man kunne bruge mens man var der. Tror selv jeg havde en stofble med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Aalborg sygehus fik vi at vide, at man fik en startpakke med blandt andet bleer, men når den slap op, så skulle man selv sørge for resten (og hun sagde ikke hvor mange der var deri :unsure). Ved dog ikke om der gælder det samme på alle landets sygehuse :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pakket en pk bleer og taget 5 stofbleer med.

Så er vi da sikre. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Esbjerg fik vi alle de bleer vi kunne bruge og alt det tøj vi kunne bruge, men nu var vi selvfølgelig også indlagt så ved ikke om det er anderledes hvis man ikke er indlagt eller kommer på patienthotel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Hillerød er der engangsbleer og ikke noget maks antal. Stofbleer ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Esbjerg fik vi alle de bleer vi kunne bruge og alt det tøj vi kunne bruge, men nu var vi selvfølgelig også indlagt så ved ikke om det er anderledes hvis man ikke er indlagt eller kommer på patienthotel

Vi var på patienthotellet i Hvidovre og der var både tøj og bleer til fri afbenyttelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke selv bleer eller stofbleer med Kolding sygehus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Herning var der alt hvad vi skulle bruge (både bleer til baby og mor, og stofbleer, tøj til os begge osv.) og der var ingen begrænsning på mængden..... Og vi var bare på patienthotellet....

Men kan læse at det er ret forskelligt fra sted til sted, så måske skulle du ringe ind og høre hvordan det er hos jer.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Kolding sygehus er alt frit tilgængeligt .. Bleer, stofbleer, skumklude, saltvandsdråber, acd-dråber, jerndråber, tøj osv osv.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spurgte lige min jordemoder efter det i dag... og det er et sted man har valgt at spare her efter nytår, så man selv skal have bleer med... så måske andre skulle undersøge om det også er tilfældet dér hvor I skal føde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spurgte lige min jordemoder efter det i dag... og det er et sted man har valgt at spare her efter nytår, så man selv skal have bleer med... så måske andre skulle undersøge om det også er tilfældet dér hvor I skal føde :unsure

Når der nu SKAL spares, synes jeg egentlig, at det er et ok sted at spare. Men vil da også liiige undersøge, hvordan det står til på Riget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der nu SKAL spares, synes jeg egentlig, at det er et ok sted at spare. Men vil da også liiige undersøge, hvordan det står til på Riget :)

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at tage så meget af mit eget med som muligt, har det bedst i mit eget så det er jeg sikker på babyen også har (eller også har jeg det bedst med det :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På horsens skal man ikke selv ha bleer med. Men til gengæld skal du så ha babydyne og betræk med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På herlev var der bleer i både str. 1+2, stofbleer (gylpeklude) og tøj til både mor og barn til fri afbenyttelse. Og det var sidst i feb jeg fødte der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der nu SKAL spares, synes jeg egentlig, at det er et ok sted at spare. Men vil da også liiige undersøge, hvordan det står til på Riget :)

Da jeg fødte i august sidste år var alt tilgængeligt på Riget i ubegrænsede mængder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige født i Randers og havde selv bleer, bind osv. med, men der er altså begge dele på forældreafsnittet. Jeg havde størrelse 2 bleer med, men min søn var ikke helt så stor som forventet, så str. 1 passede bedre, og så brugte jeg altså de bleer, der var. Man kan bare spørge sygeplejerskerne efter det. Tror de skriver, at man selv skal have med for at undgå, at alle bare bruger sygehusets...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER