SarahDK

Er barnevognen købt/bestilt?

12 indlæg i dette emne

Har i købt barnevogn til den lille ny? Venter I eller har I en i forvejen?

Vi har købt en forlænge siden :whistling Faktisk allerede i marts måned!

Har hele tiden vist at jeg ville købe en brugt, både fordi jeg synes der var mange penge at spare og at man faktisk kunne få nogle rigtig fine brugt.

Manden havde forelsket sig i en Odder på X-dream stel, jeg ville gerne have en med fast/opspændt kaleche og så i en nogenlunde neutral farve. Da min mand fandt en på den blå avis som var i pæn stand og til en ok pris købte vi den.

Jeg ved ikke rigtig hvad modellen hedder, er faktisk også lidt ligeglad. Den er vist 3 år gammel og er i rigtig fin stand. Vi gav 4700 kr. så det synes jeg er ok.

Øh arbejder lige på noget billede dokumentation!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-4372-086936100 1337633535_thumb.jpg

Tadaaaaa :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Svigermor sagde at hendes børnebørn skulle køre Rolls-Royce så hun ville betale. Hun regnede så med at hvis vi kiggede i juni måned så var det fint, men heldigvis havde jeg hende med til et baby Sam arrangement så fandt ud af at det nok var ved at være på tide. Men så købte hun også en Odder Zip på x-dream stellet med lift, sele, vedligeholdelses kit, regnslag m.m. til os. Den kommer hjem i juni måned tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede en barnevogn, men storebror bruger den stadig (bliver 2 i næste måned). Vi har dog en Brio Happy klapvogn, hvor der kan stå en lift. Det starter vi lige ud med. Hvis ikke det går, så køber vi en brugt barnevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep købte min drømmevogn på babymessen i Øksenhallen slut april. En Odder på X-dream stel i brun/latte med punkterfri hjul. Afventer at få den hjem :loveshower

Da den er købt på babymessen har jeg fået 15 % af prisen på et gavekort som skal bruges på regnslag, myggenet, sele mv. Det bliver super

Har dog også købt en brugt ud til mine forældre. En gammel odder med "hardtop" på classic stel. Fik den for kr. 800 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Brugt Emmaljunga Big Star Supreme... den har været brugt til 1 barn og er 3 år gammel. Rigtig pæn stand, og der var lift og det hele med... det eneste vi mangler er et myggenet.

vi gav 4300 kr, og det er en Creme Leder vogn.... den er bare rigtig lækker... der skal bare lige købes et myggenet og frisk luft i hjulene... så kører den....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en ny Emmaljunga Big City i Babysam med tilhørende babyvognspakke (madrasser, dyne, pude, lagner, betræk, myggenet, regnnet osv.) ca. 7500kr. Vi henter den i starten af august.

Fandt ud af at de store barnevogns producenter lukker ned for produktionen over sommeren og samtidig tømmer de deres lagre fuldstændig.

De går så først i gang med 2013 modellerne til september. Så hvis vi ville være sikker på at få barnevognen i den ønskede farve så var det ved at være sidste udkald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh ville ønske jeg ikke var så praktisk anlagt, så ville jeg også have en super fin sprit ny barnevogn til prinsessen :rolleyes

Men er nu helt ok med beslutningen om en brugt. Skal lige have købt en ny madras til barnevogn og lift. Arver forresten også en brugt Emmaljunga fra min kusine som vi kan have ude hos svigerforældrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en emmaljunga big star supreme. Vi fik den på tilbud til 6500 kr inkl. lift og pulsletaske, så vi er godt tilfredse :) Nu står den hos mine svigerforældre og venter på bettemanden kommer ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Odder på x-dreamstel. Jeg valgte vognen, og så kunne C vælge farven :badgirl

Det blev sort med grøn kant :loveshower

5710271240177_odder_zipxd_sortgr_n_244634.jpg

Glæder mig så meget til at skulle ud og trille med den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en baby jogger City select men to barnevognskasser. Jeg ville gerne have en som kunne være i min bil og helst ikk en bred alm. tvillinge vogn så det blev valget. Det bedste af det hele var at vi en dag havde mine svigerforældre med i butikken så der blev også bestilt trip trap stole og autostole. De havde sagt de ville give os barnevogn og autostole så de købte det hele eller det gør e når det kommer hjem til butikken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW hvor heldigtballoons.gif Vi har indtil videre selv betalt alt.... der skulle købes... smile.gif

og vi har besluttet at ønske os en trip trap i dåbsgave... og håbe på vi får en... det samme vil vi gøre med tremmeseng.. smile.gif vi har en vugge til det første stykke tid... wink.gif

vi har selvfølgelig også fået lidt aflagt fra andre, men det kan nu tælles på meget få fingre....smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER