Guest

...

12 indlæg i dette emne

Synes faktisk brillerne klæder dig godt! Dem kan du sagtens have på. :)

Men hvis du ikke får dem brugt særligt ofte, er kontaktlinser så ikke meget gode at have som back-up? Til de dage man ikke lige føler for at tage briller på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Briller, helt klart!

De rammer dine smukke øjne enormt godt ind og giver dig et look som er meget passende for din alder :biglove

Men som Pumpkins skriver, måske få kontaktlinser også så du kan vælge og vrage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes de er super fede til dig brillerne..: giver dig god karakter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det fordi jeg er mest vant til at se dig uden briller.. Men jeg synes du er pænest uden.. Der ligner du mest dig selv :whistling Men det er også pænt med - men det skal jeg nok vænne mig til :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke kommenterer på om du skal have briller på eller ej. Men jeg havde briller i rigtig mange år og brugte år på at overveje linser. Fik at vide jeg var en brillepige og briller klædte mig godt. Har nu haft linser i halvandet år og jeg elsker det. Har døgnlinser og synes simpelthen det er så fantastisk at gå på toilet om natten og så kunne se noget :D Men mærk efter inderst inde hvad du mest har lyst til. Du kan altid prøve linser gratis i en måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det fordi jeg er mest vant til at se dig uden briller.. Men jeg synes du er pænest uden.. Der ligner du mest dig selv :whistling Men det er også pænt med - men det skal jeg nok vænne mig til :whistling

Hahaha.. Burde da helst ligne mig selv HELE tiden :unsure :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik briller da jeg var ca 18 år, og har aldrig gået med dem fast.. Har et kontaktlinseabonoment hvor jeg har linser til 6 dage på en uge og så bruger jeg briller den sidste... Synes det er rart at have noget at skifte imellem, da briller passer fint til mig men hvis jeg skal i byen og ud bryder jeg mig ikke om at have briller på

...Så man kan altså sagtens begge dele (og synes at begge dele passer til dig )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha.. Burde da helst ligne mig selv HELE tiden :unsure :whistling

Ja.. Du ligner også dig selv.. Bare.. Dig selv med briller :whistling

:biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først... WOW hvor du ligner min søster :blink - Det er helt vildt!

Dernæst. Brillerne klæder dig virkelig godt, som de andre siger - de giver dig karakter!

( p.s. skal nok huske at skrive til dig senere - min dag har bare været booket helt op, og jeg kan ikke finde ud af at Pm´e fra mobilen.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har så længe jeg har kunne huske tilbage altid gået med kontaktlinser, og det værende både i hestestald m.m Men hendes øjne er så meget ødelagt af det i dag, at hun til sidst måtte ty til brug af briller.

Hun havde svært ved at vænne sig til sine briller mere end vi andre havde det, som har kendt hende længst. Og i dag går det fint, og hun går med dem hele tiden pånær når hun sover, er i bad eller er i hestestalden/rider.

Så overvej nøje om du vil have briller eller kontaktlinser. Hvis du ikke har videre bygningsfejl, så er der jo også laseroperation af øjnene, måske det var en mulighed.

Men altså jeg vil vælge briller hvis det var mig, og i dag kan man få ret så fine briller, der klær en godt.

Så synes ikke du behøver være så afskrækket over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først... WOW hvor du ligner min søster :blink - Det er helt vildt!

Dernæst. Brillerne klæder dig virkelig godt, som de andre siger - de giver dig karakter!

( p.s. skal nok huske at skrive til dig senere - min dag har bare været booket helt op, og jeg kan ikke finde ud af at Pm´e fra mobilen.)

Creepy alligevel. ;)

Super. Glæder mig til at se resultatet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER