Barbamama

Har I fået (nye) strækmærker?

11 indlæg i dette emne

Jeg har stadig "kun" de strækmærker, som jeg fik på det nederste af brysterne for snart længe siden (men som stadig er træls :prik). Maven har jeg indtil videre fri. Men synes jeg hører fra mange at strækmærker kan komme som lyn fra en klar himmel i slutningen af graviditeten :o

Hvad med jer, går I fri indtil videre, eller er I blevet "velsignet med mor-tatoveringer"? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

eeeeej jeg er maj termin, men må jeg svare ;)

hvad sker der for at på natten op til termin, så dukker der 3 nye strækmærker op, ih altså :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strækmærker men har ikke lagt mærke til, om jeg har fået flere under graviditeten. Er udstyret med en del i forbindelse med min tidligere overvægt (Selvom jeg har taget 2/3 dele på igen :o )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu ingen, hverken på mave, bryster eller lår :)

Men at det er nu, riskoen for alvor opstår er jo logisk nok, når man tænker på, at det er nu maveskindet for alvor skal strække sig.

Håber selvfølgelig at gå fri, men regner nu ikke med at det sker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nye <_<

har eller sen del i forvejen, men lige under brysterne havde jeg INGEN.. Der har prinsessen så lige sat et par mærker..

Måske har hun tænkt "I har købt så mange brugte ting til når jeg kommer ud.. Vil s** ikke nøjes med brugt hud og gamle strækmærker også" :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strækmærker på lår, på hofterne og ét enkelt på venstre side af maven. Underligt!

Synes de er grimme og irriterende, men der er ikke noget at gøre ved det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har masser af strækmærker fra de to første graviditeter :whistling de kom først efter terminen med min store pige og gik selvfølgelig 17 dage over så der nåede at komme en del :badgirl

Jeg har lige opdaget to nye strækmærker på højre side af maven OVER navlen <_< hmm og med 10 uger endnu, så er det sikkert ikke de sidste.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strækmærker men har ikke lagt mærke til, om jeg har fået flere under graviditeten. Er udstyret med en del i forbindelse med min tidligere overvægt (Selvom jeg har taget 2/3 dele på igen :o )

Det lyder lidt lige som mig...

Strækmærkerne er der, men om det er nye eller gamle ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, under brysterne er de dukket op. Selvføglelig ikke det væreste sted, men er nu ikke fan af dem alligevel. Håber virkelig at maven klarer frisag, syntes faktisk at den var så pæn før... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en del "på undersiden" af maven, fra sidst..... Men de er ikke blusset så meget op som jeg havde troet, dog er jeg ret sikker på det nok skal komme ;)

Men jeg har fået nogle nye over navlen <_<

Sidst var jeg bare helt vildt glad for at jeg slet ikke havde fået nogen...... Lige indtil jeg fandt på at tage et spejl, og kigge under maven :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se, om jeg har fået nogle nye - jeg har så mange fra første graviditet, at hvis der kommer flere, så er det bare ét mere i mængden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER