Pumpkins

Planlægningstråde

12 indlæg i dette emne

Jeg følger lidt med i de tråde der omhandler folks kamp for at få en baby, men jeg føler tit, at det ikke er helt berettiget, at jeg skriver i dem, når nu jeg er gravid. Synes det virker så overfladisk, hvis jeg skriver "jeg kan godt forstå, det må være hårdt" etc, når vi selv undfangede ret hurtigt, så for det meste holder jeg mig bare fra ikke at skrive. Og det er måske heller ikke altid fedt for den, der ejer tråde, hvis personen gerne vil have respons.

Jeg har også fået på fornemmelsen, at der er andre gravide, der har det på samme måde.

Så til jer, der kæmper for at få en baby: Hvordan har i det med, at gravide kommenterer i jeres tråde (måske særligt planlægningstråde)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er jo gravid på min egen måde, og for mig gør det ikke noget, at der kommer kommetarer fra andre, som er reelt gravide :)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver helt generelt glad, hvis der er nogen, der har lyst til at kommentere på det, jeg skriver. Og det betyder ingenting, om personen er gravid eller ej! :) Jeg tror ikke engang, jeg tænker over det.

Jeg kan huske en gang jeg blev sådan lidt - hm - og det var da min veninde sammenlignede det faktum at hendes fødsel ikke var gået som ønsket (kejsersnit) med det faktum, at min mand og jeg formentlig ender med at få et barn med donorsæd. "Fordi ting ikke altid går som man regner med".

Men ellers, nej. Jeg synes, det er dejligt. Jeg kommenterer jo også lystigt på de tråde, der er skrevet af gravide og dem som allerede har børn. :)

Desuden er det jo sådan, at fordi du får et barn, så betyder det jo ikke, at der pludselig er et barn mindre til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er modtagelig for alle svar! Ææææælsker når nogen skriver i min tråd! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også når folk skriver :)

Man kan jo ikke,selv gøre for hvordan det går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre! :) Så er der ingen grund til at holde sig væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det er godt du har oprettet denne tråd, Pumpkins :) for jeg har også selv været lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle skrive i folks 'vej til graviditet's tråde, for selvom jeg også følger med i flere tråde, er det ikke altid jeg skriver i dem, fordi jeg har det lidt lige som pumpkins også skriver. Men det er dejligt at vide, at det faktisk er helt okay at skrive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver selv i alle tråde uanset om det er gravide eller ikke gravide der skriver...så skriv endelig løs og hold jer ikk tilbage i min tråd :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sådan en tråd endnu, men jeg synes også bare, det generelt er dejligt med svar! Også fra gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er helt fint, at gravide følger og skriver i min tråd - jo flere jo bedre. Der kan være tips at hente hos gravide også og det er jo altså ikke sådan, at gravide og ikke-gravide lever i to forskellige verdener. De fleste gravide har jo også været der hvor vi, der stadig venter, er - uanset om det gik hurtigt eller mindre hurtigt. Så skriv endelig løs :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravid eller ej - så gør det heller ikke noget ved mig! Jeg ville da lyve hvis jeg ikke er dødmisundelig på alle der er gravide eller har børn, men det har ikke noget at gøre med jer - men derimod mig selv!

Jeg bliver bare glad, når der er nogen der svarer i ens tråd. Jeg har brug for de erfaringer jeg kan få - også fra gravide og dem med børn. Det gør ingen forskel for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun lykkelig for jer der er blevet gravide.. jeg ønsker for ingen at de skal kæmpe samme kamp, som jeg selv ;)

Så når en der er blevet gravid i første hug, skriver til mig, at de godt kan forstå edt er hårdt, selv om de ikke selv har prøvet det, så tager jeg det kun som omsorg.. :)

Jeg kan også følge folk der har gennemgået en SA eller MA, kan ikke sætte mig 100% ind i det, da jeg aldrig har oplevet det, men kunne forstille mig hvor hårdt det var, lidt af det sammen..

Åhh jeg vrøvler når jeg er træt.. håber du forstå hvad jeg ville frem til i sidste ende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER