Nitzen1987

Er i tvivl om min slimprop er gået

4 indlæg i dette emne

Hmmm.... kan læse at det er meget forskelligt hvordan slimproppen går og at det minder om udflåd der er hvid/grålig og evt. med lidt blod i...

Jeg har i de sidste 3 dage haft en del udflåd nogle af de gange jeg har været på toilettet (ikke hver gang) og der har ikke været blod deri, det har bare været hvidlig og så til tider i lidt klumper (beklager detaljerne) da jeg havde været i bad i morges og jeg tørrede mig kunne jeg i øvrigt mærke af det klistrede lidt mellem lårene, så jeg lige måtte tørre efter med noget toiletpapir... der har så ikke været det vilde siden...

Tror I at det er min slimprop, der er gået? og hvordan har I kunnet vide jer sikker på, at det har været jeres slimprop, der er gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altsaa nu ved jeg jo ikke, om det helt sikkert ER min slimprop, der er gaaet nu her, men har i hvert fald haft oeget udflaad op til, hvilket jeg bad maerke i, fordi jeg egentlig ikke har doejet saa vildt meget af den slags undervejs i gravidieteten.

Slimproppen kan vaere ligesom snot, gulligt eller klart og vaere med eller uden blod. Nogle bemaerker den slet ikke... Mit i forgaars var delvist klart og lidt slimet, dels helt lysebrunt med to smaa klumper moerkeroedt blod i... og saa lysebrundt udflaad her igaar og i dag. Men hos mig kan det ogsaa komme fra lidt spraengtte blodkar i livmodermunden, som er blevet bloed og nok har givet sig, fordi han har boret sig lidt laengere ned i baekkenet.

Men SPAENDENDE, Anita! cheerleader3.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad mig sige det sådan her... du erikke i tvivl når det sker!

Slimproppen lever fuldt ud op til sit navn.

Det er en gullig, ulækker, slimet prop der kan være lille som stor.

Ved mig kom den i små bider til start og jeg måtte gå med bind fordi der fossede slim og udflåd ud hele tiden. Til at starte på røg der centimeter stykker af som mest mindede om gennemsigtig gele...

og efter min hindeløsning, så røg den og hold kæft hvor var den ulækker :P

Mem ja... du er ikke i tvivl mår du taber den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var en gennemsigtig snotklat - ala ÆL slim som sad på papiret da jeg tørrede mig en morgen. Fik nogle dage senere en lille ekstra klat og har efterfølgende fået lidt øget udflåd, hvidt og lidt klumpet.. Men slimproppen var en rigtig slimet en.. whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER