Guest

philadelphia marabou

27 indlæg i dette emne

nu har jeg set den reklame et par gange. Er der nogle herinde, som har smagt det? er det ligesom pålægschokolade bare i flydende form ala smeltet chokolade?

eller er det ligesom nougtella?? for sidstnævnte bryder jeg mig ikke om. Men min nysgerrighed er vækket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den har jeg ikke set før.

Men når jeg tænker Philadelphia... Ostechokolade??? :unsure

Men som jeg kender konceptet hos Philadelphia, ville jeg antage at det måske har en konsistens alla mousse - altså let og luftigt, og ikke tyk og klistret som ved Nutella.

Den på prøves!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg så den var på tilbud i netto og tænkte også på hvordan den mon smager.

Umiddelbart tænker jeg ikke at kombinationen af smøreost og chokolade er suuuuper lækker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den i køleskabet :blush Dog gider jeg ikke spise den - den er lidt for syrlig til mig :D Men Tilde, der normalt ikke gider spise ost, kan godt lide den :blink Og ja den er ikke tyk som nutella, men er som smøreost plejer at være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den i køleskabet :blush Dog gider jeg ikke spise den - den er lidt for syrlig til mig :D Men Tilde, der normalt ikke gider spise ost, kan godt lide den :blink Og ja den er ikke tyk som nutella, men er som smøreost plejer at være ;)

AHA! Så altså som gættet... ostechokolade.. Mmm ved ikke om jeg tør prøve så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den herhjemme og er helt vilde med den :D

Den smager af philadelphia med chokolade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg så den var på tilbud i netto og tænkte også på hvordan den mon smager.

Umiddelbart tænker jeg ikke at kombinationen af smøreost og chokolade er suuuuper lækker :D

jeg tænker også at kombinationen ost og chokolade virker underligt, men jeg er heller ikke vild med ost, så tænker hmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk ikke at kombinationen af ost og chokolade er så dårlig... Og nej, det er ikke bare fordi jeg er gravid :lolhit Men jeg tænker cheesecake med chokolade? :sandie :biglove

Har dog ikke smagt den (endnu) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk ikke at kombinationen af ost og chokolade er så dårlig... Og nej, det er ikke bare fordi jeg er gravid :lolhit Men jeg tænker cheesecake med chokolade? :sandie :biglove

Har dog ikke smagt den (endnu) :)

Ja det er faktisk noget i den stil. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk ikke at kombinationen af ost og chokolade er så dårlig... Og nej, det er ikke bare fordi jeg er gravid :lolhit Men jeg tænker cheesecake med chokolade? :sandie :biglove

Har dog ikke smagt den (endnu) :)

Ja og man kan jo også lave frosting, til kage, med flødeost ;) Syntes smagen er god, men eftersmagen er bare for syrlig til mig - der skulle have været mere chokolade :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er guuuuuuuuuuf!! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er guuuuuuuuuuf!! :sandie

forklar hvordan den smager...

er det som smeltet chokolade??? nutella eller hvordan sådan ca.???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den smagte som neutral ost, blandet med nutella... <_< Lidt som.. Meget smeltet nutella, som er kold fordi den kan stå i køleskabet uden at blive hård...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forklar hvordan den smager...

er det som smeltet chokolade??? nutella eller hvordan sådan ca.???

Den smager af marabou chokolade først og så kommer der en lille eftersmag af phil...

Men køb den og smag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bryder mig ikke om den. Kan ikke lide den syrlige ostesmag, blandet med chokolade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bryde mig ikke om nutella, og derfor er jeg ikke meget for at købe produktet, hvis det smager af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er fesen. Den smager da af marabou, men helt ærligt, skal jeg have chokoladepålæg foretrækker jeg altså nutella!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke jeg tør at købe den , det lyder ikke helt efter min smag med chokolade og smøreost :rolleyes

Så er det godt jeg er på kur, så har jeg da en god grund til ikke at skulle prøve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har prøvet den

og ikke engang børnene her i huset kunne lide den

vi voksne kunne nu heller ikke føj,den er sød og vammel i smagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh men min nysgerrighed blev alligvel for stor. Heldigvis kunne man ikke købe den i vores lokale spar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smagt buko's variant og jeg var ikke imponeret... Ingen på min arbejdsplads gider spise den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var smagsprøve på den i dag i bilka, Emilia smagte på det. Og smagsdommerens kommentar var: Mmm det smager godt, så et hit hos min pige, jeg smagte ikke selv, for det går ikke hvis der skal ryge nogle flere kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh men min nysgerrighed blev alligvel for stor. Heldigvis kunne man ikke købe den i vores lokale spar...

Sorry men jeg tænkte lige kød den dog og få svar på dit spørgsmål :whistling

Men kan se du også kom frem til det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke den er et hit herhjemme - vi har nutella og vi har den leende ko, vi foretrækker dem hver for sig og ikke sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanke er, at den måske er god til at lave popcakes ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER