Guest Gremina

Et tude indlæg

8 indlæg i dette emne

Lige et lille tudeindlæg fra en mor der lige nu sidder og føler sig som verdens dårligste mor :boo :huug

Min lille skønne Gry har nu i 14 dage haft den rødeste lille numse og intet jeg har gjort for af afhjælpe dette har virket, jeg har prøvet kogtvandsklude, zinksalve, inotyolsalve, massere af luft til den lille numse, skiftet blemærke endda med et som er astma og allergi mærket og svanemærket. Godt nok er der en tand på vej, men kan slet ikke holde ud at hendes numse skal være så rød indtil tanden kommer frem. overvejer så meget at gå over til stof, men med hensyn til det føler jeg mig virkelig på bar bund, syntes lidt at det er en jungle, med de stofbleer.

Ihhh er bare så ked, også fordi der er små blærer på huden som hele tiden væsker lidt, det eneste der kan trøste mig er at hun ikke virker ked og generet af det når hun bliver vasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brug nogle kogte klude og noget patenol ( ved ikke hvordan det ene eller andet staves ) det hjælper.

Og du er jo ikke herre over en rødnumse i forbindelse med tænder. Brug de bleer du gjorde før.

Det hele er godt nok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet med kogte klude uden nogen form for forandring overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bestemt ikke føle dig som en dårlig mor... stop med det... og her er krammer :kram2 :kram2

De der røde numser er man ikke altid selv herre over. Heldigvis som du skriver, virker hun ikke plaget af det... og du gør alt det rigtige. Luft, luft og luft... og så kan man få noget salve der hedder... øh, kan ikke huske det korrekte navn, men "tjæresalve". Det hjalp magisk på mine børns røde numser da de var små. Det er jo en evighed siden nu, og ved ikke om der er sket en helt masse nyt på den front. Men ellers ville jeg prøve med det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kold kamilliethe!!

Dup det på det røde område hver gang der kiftes ble, lad det tørre og så zinksalve på :)

Det virkede foe Maliva og det har virket for mange af dem jeg har givet rådet til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen gode råd desværre, men ville lige give et :kram2

Du skal ikke give dig selv skylden.... Du gør alt hvad du kan, og det er godt nok! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det havde Julius også. Stakkels dig. Jeg brugte Elisabeth Arden 8 hour creme (du ved den til læber) fik det anbefalet af min veninde der er sygeplejerske... Og vupti på en uge var det væk. Har du tjekket at det ikke er bleerne dit barn ikke kan tåle? Man hører jo så meget om allergi.

Han fik creme på og en stof ble under sig og lå der med rumpen bar og nydelsen i hans øjne var SÅ stor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle i søde damer, for gode råd og kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER