Natascha Arnvig Nielsen

Synes vores Maj babyer lade vente på sig....

14 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger lidt sig selv.

13 dage inde i Maj, og synes ikke at der er kommet så mange Maj babyer endnu :blabla

Har selv termin idag, og her er der slet ingen tegn på at baby vil ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også det er lidt sløvt.. Har en masse tegn, men er overbevist om det nok skal trække ud et par uger endnu.. Sender lidt vestøv til jer med termin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kom så ud alle i små maj-bebser!

Havde også termin igår. Og kan ikke rigtig finde ud af min krop. Ved hver en lille forandring, tænker jeg "hov, er det mon starten på noget?" Jeg overfortolker totalt alt ting! <_<

Men håber på at der snart sker noget!!

:goodluck til alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 maj babyer er da kommet til verden ;-).

Men jeg hepper på jer andre der har termin nu.

Vi skal se små bebser ;-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at jeg overtolker hvert tegn, men vi kan jo ikke gøre andet end at vente.

Har været i haven i dag, og slået græsset (med en græslåmaskine som man skal skubbe)

Måske det kan sætte lidt gang i tingende........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overfortolker også hele tiden.. Men mon ikke vi mærker når virkelig er ved at være.. Det tror jeg.. Det kunne da være super hvis den græsslåening kunne give lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har det ikke givet noget som helst øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er SÅ meget med på overtolkningen ;) skal til JM idagf og håber jeg kan få hende til at tjekke status dernede, om alle mine plukkeveer rent faktisk modner mig, eller det bare er fup det hele :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overfortolker også alt her :rolleyes Skal også til jm idag, og vil også prøve at høre hende, om hun lige kan undersøge status dernede for kan ikke selv mærke min livmoderhals længere, så den må da være igang med at afkorte sig :unsure

Det er dog med blandede følelser for min mand tager d. 22. (min termin) til d. 23. til fyn til et kursus, så vil egentlig helst have bettemanden bliver i maven til han kommer hjem, men er samtidig bare utrolig spændt og utålmodig og ikke mindst træt af at være så besværet... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overfortolker også alt her :rolleyes Skal også til jm idag, og vil også prøve at høre hende, om hun lige kan undersøge status dernede for kan ikke selv mærke min livmoderhals længere, så den må da være igang med at afkorte sig :unsure

Det er dog med blandede følelser for min mand tager d. 22. (min termin) til d. 23. til fyn til et kursus, så vil egentlig helst have bettemanden bliver i maven til han kommer hjem, men er samtidig bare utrolig spændt og utålmodig og ikke mindst træt af at være så besværet... :wacko

Ja det ville da være rart at han lige var hjemme.. Men ellers må han bare give den gas.. Kan da krydse fingre for at bebs vælger at komme lidt før far tager afsted good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overfortolker også alt her :rolleyes Skal også til jm idag, og vil også prøve at høre hende, om hun lige kan undersøge status dernede for kan ikke selv mærke min livmoderhals længere, så den må da være igang med at afkorte sig :unsure

Det er dog med blandede følelser for min mand tager d. 22. (min termin) til d. 23. til fyn til et kursus, så vil egentlig helst have bettemanden bliver i maven til han kommer hjem, men er samtidig bare utrolig spændt og utålmodig og ikke mindst træt af at være så besværet... :wacko

uh ja blandede følelser, ville jo være rart hvis manden er færdig med kursus inden bebs kommer..

nu spørger jeg måske dumt, men hvordan kan man selv mærke at livmoderhalsen afkortes?? har intet begreb om hvordan det skal mærkes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige paa besoeg fra juni - hvor er det spaendende med jer cheerleader3.gif

Hvis man kender sit "hellige indre", eller vil kende det, saa kan man med meget rene fingre maerke sin livmoderhals deroppe. Min har altid vaeret ganske lavtliggende lige foer mens og ligget hoejst midt i cyklus.Nu her i graviditeten er har den ogsaa haevet sig. Igaar var den faktisk ikke helt saa klart maerkbar, som ret hoejt oppe, kort og meget, meget bloed. Det har den ikke vaeret hele graviditeten... meget interessant studiewink.gif

balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke have forklaret det bedre end Camillat har gjort det :) Har altid kunne mærke min livmoderhals som en lille hård tap øverst oppe i skeden, men nu føles det fuldstændig glattet ud deroppe og også ret blødt..

Min jm sagde igår at det blot var endnu et fint tegn på at kroppen gør sig klar, men ikke noget man kan tolke noget ud af i forhold til hvor længe der er til.. Som hun sagde er det eneste man virkelig kan regne med i forhold til et tidsperspektiv er enten vandafgang eller veer - og ja, så ER fødslen jo så igang :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER