bubbi78

Så er vi ved at være klar

10 indlæg i dette emne

Som overskriften siger er vi sørme ved at være klar til at baby kommer :loveshower Listen med mangler er efterhånden nede på de der småting såsom vatpinde, ammeindlæg og bind til efter fødslen :whistling så det er bare skønt, så nu kan vi bare slappe af og nyde den sidste del af graviditeten :loveshower

Vi har ovenikøbet fået set vores lille trold i 3D :7himmel det var en fantastisk oplevelse :7himmel Vi endte med at køre til Tyskland og få det gjort, der koster det kun 410,- :balloons og så efterfølgende besøg hos Babyone.de hvor vi yderligere sparede 2000,- i forhold til danske priser :balloons så det var en tur der kunne betale sig må man sige :whistling

Hvor langt er i andre ved at være med planlægningen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er så baby Patrick :7himmel

post-4143-031274100 1336721709_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...så fin han er :rolleyes Har selv fået lavet 3d af vores lille prinsesse...det er en helt utrolig oplevelse.

Vi er også ved at være klar her...mangler også kun de der småting som vatpinde osv. Værelset er så småt ved at være færdig og barnevognen ankom i går.

Og....der er kun 10 uger til prinsessen kommer :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har mange ting fra Victoria, som står klar til at blive sat på lillesøsters værelse.

Barnevognen kom hjem til svigermor i sidste uge :loveshower

Vi mangler at købe kommode til værelset, men babytøjet er vasket og klar, ligger pakket under plastic ved svigermor, til kommoden kommer.

Ellers er det kune små-ting, som I andre mangler :biglove Inkl. alle de søde pynteting, værelset skal pyntes med :loveshower

Og det sæt tøj, hun skal have på hjem fra sygehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har mange ting fra Victoria, som står klar til at blive sat på lillesøsters værelse.

Barnevognen kom hjem til svigermor i sidste uge :loveshower

Vi mangler at købe kommode til værelset, men babytøjet er vasket og klar, ligger pakket under plastic ved svigermor, til kommoden kommer.

Ellers er det kune små-ting, som I andre mangler :biglove Inkl. alle de søde pynteting, værelset skal pyntes med :loveshower

Og det sæt tøj, hun skal have på hjem fra sygehuset...

Iiiih jeg ville altså så gerne have et børneværelse jeg kunne gøre klar, men tror ikke de to store vil synes om at skulle undvære deres værelse :whistling Vi må bare håbe på at der snart sker noget positivt på jobfronten så man kan komme til at købe sit drømmehus hehe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler småting, som lagener til tremmesengen, saks og lidt. Og så en babyalarm og en pusletaske.. Men jeg kan ikke bestemme mig, og synes jeg har pænt meget tid endnu til at shoppe :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig ikke overblik over om vi mangler noget, men det meste skal jo også bare ned fra loftet, da det står der fra de to store. Venter lige til det sidste med at hente det ned. Vi er ved at få lavet tilbygning med værelser og inden længe skal den store rykke ud af sit værelse og på kontoret, så det bliver lidt småt med pladsen.

Glæder mig til at kunne indrette de tre børneværelser, når det bliver helt færdig.

Mht tøj har vi arvet en hel masse og er sikker på at få noget i gaver også (har allerede fået det første fra søde kollegaer :) )

De små ting som bleer mm. venter vi også med at købe. Satser på ikke at føde før tiden (som de andre gange), ellers må de jo købes på hjemvejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler småting.. Bind til efterfødsel og zinksalve og sådan..

Puslebordet kommer hjem i morgen, også tror jeg vi køber de sidste ting der også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også vi er rimeligt godt med :)

Værelset er ikke indrettet endnu, men tingene er ved at være klar til at komme ind på plads, det bliver spændende at få det hele plads :glad

10 uger er jo både ekstremt lang tid og samtidigt lige om lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også fået de sidste ting hjem :)

Nu skal puslekommoden samles, og tingene på plads - også er vi helt klar! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER