Nausikaa

Bestilt tid til 3D scanning

8 indlæg i dette emne

Så fik manden og jeg bestilt tid til 3D scanning. Vi skal afsted d. 4/6. Glæder mig vildt meget til at se om den lille ligner sin storebror af udseende som af energi. Den lille er i hvert fald meget voldsom inde i maven og ofte kan det ses uden på maven. Storebror var ligesådan, så selvom vi ikke kender kønnet, så ved vi i hvert fald at det er en rumle nr 2, vi venter (rumle var storebrors kælenavn i maven)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor spændende med 3D scanning. Det er dejligt at have noget at se frem til :7himmel

Er selv efterhånden blevet scannet en del gange i denne graviditet (bare alm scanning) og bliver aldrig træt af det. Springer dog 3D scanning over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg glæder mig helt vildt. Jeg skal scannes i Flensborg, da de har helt andre priser der. Vi er alligevel ofte i Sønderjylland for at besøge familien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh i bliver SÅ glade for det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg glæder mig helt vildt. Jeg skal scannes i Flensborg, da de har helt andre priser der. Vi er alligevel ofte i Sønderjylland for at besøge familien

Det var jeg i sidste uge hos dr. Callsen :-) det var en fantastisk oplevelse og en pris på 410,- gør heller ik noget :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jeg i sidste uge hos dr. Callsen :-) det var en fantastisk oplevelse og en pris på 410,- gør heller ik noget :-D

Det er også der vi skal hen. Dejligt at høre, at du havde en fantastisk oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du glæder dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også der vi skal hen. Dejligt at høre, at du havde en fantastisk oplevelse :loveshower

Han var god til at gøre sig forståelig på en blanding af dansk, tysk og engelsk (er umulig til at forstå tysk, men havde ingen problemer med kommunikation)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER