Verdier

Åh ja..

8 indlæg i dette emne

Synes godt nok de her dage er hårde.. Er så færdig i min krop, at jeg absolut ingenting orker eller kan.. Sover så ringe om natten med alt for trælse smerter.. Har en baby der tynger helt vildt og går og har det små dårligt hele tiden.. Bliver nogen gange helt ked af ikke at kunne nyde det at være gravid.. Er så træt af det nu og synes efterhånden også min lille familie er mærket af det.. Jo, elsker når jeg mærker ham mosle rundt derinde og alle de små forestillinger man har omkring ham.. Men nu må det godt snart slutte.. dry.gif

Når det så er sagt, så lakker det jo mod enden alligevel.. Skal til JM torsdag og så til scanning fredag.. Det bliver lidt spændende, så det ser jeg frem til.. smile.gif

Mille spørger også efter lillebror nu og har flere gange spurgt maven om han ikke snart kommer udlaugh.gif Sødt.. Min kæreste er begyndt at blive lidt nervøs for om alt går som det skal osv, så han er meget på mærkerne wink.gif

Ellers skal jeg vist bare have tiden til at gå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan sagtens følge dig.

Her føler jeg mig også meget besværet. Astrid er meget aktiv, hvilket er skønt, det må endelig ikke misforståes.

Da jeg var en tur inde i byen i dag gik jeg så langsomt at jeg blev overhalet af en ældre dame med rolator. Nøj, hvor jeg grinede.

Jeg sover bare ikke ret godt, mine fødder ligner noget der er løgn, jeg kan kun passe et par sko.

Så jeg vil gerne snart møde hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig enig enig.. der ER ved at være hårdt.. absolut dårlig søvn om natten pga smerter, fødder der efterhånden kun tåler klipklappere og så er man da bare træt hele tiden.. jeg ELSKER at være gravid, men jeg glæder mig helt vildt til at få min krop for mig selv igen :rolleyes

Jeg er helt vildt spændt på det hele der skal ske, hvordan starter det, hvordan forløber fødslen, hvordan ser han ud og hvordan takler Josefine det :)

Jeg kan sagtens følge dig i en omgang brok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er den eneste med de følelser.. Glæder mig bare til alle vores små bebser er født, så fokus kan være på noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.. jeg stemmer i koret. Kom nu snart maj-babyer, vi vil så gerne møde jer, og have vores krop tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede haft set sådan et par uger. Og tro mig vil så gerne af med.den mave NU

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede haft set sådan et par uger. Og tro mig vil så gerne af med.den mave NU

Ej sandie, kan se du har svaret her til aften, havde ellers håbet at du var i fødsel nu (slimproppen var gået tidligere i dag) krydser nu fingre for at du kommer igang i dag/nat alligevel.

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også under fanerne! KOM NU UD lille bebs! Er så træt af at være stor og tung! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER