Miss-Mette

Bule på mavsen

20 indlæg i dette emne

Hej piger, :balloons

Jeg er lidt spændt på at høre hvornår jeg kan "forvente" at have en lille bule på maven, og derved skal sige det til min chef! <_<

Hvor langt var I henne før bulen viste sig?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æhmm.. 6 uger ca :blink ;)

Det er forskelligt fra person til person jo .. på nogle kan det end ikke ses i uge 12 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se min mave her :) jeg vejede 60 kg og er 1,75 høj da jeg blev gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i hvert fald over de 12 uger - kan ikke huske det :)

Men var også godt chubby i forvejen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener jeg var 10 uger henne første gang, før man kunne se det. Anden gang var det meget før, men blev også gravid allerede 10 måneder efter jeg havde født første gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm, med løst tøj kunne jeg godt skjule det til jeg var omkring halvvejs, måske lidt før... Og jeg er endda en lille lort - 1,60 cm og 55 kg :)

Jeg læste engang det kommer an på, hvor stærke mavemuskler man har... Aner ikke om det er rigtigt, men jeg slugte den råt (da det jo betød jeg havde stærke mavemuskler) :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang omkring uge 20 og anden gang allerede i uge 6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang omkring uge 16. Jeg var normalvægtig, men ikke slank-slank.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6-7 uge begge gange - jeg er 165 og vejer som ikke gravid ca 60 kg

Nu er jeg ansat hos en læge, her kan man ikke skjule det så længe :P :gravid

Men andre steder kunne jeg nok skjule det til uge 10-11 måske

Jeg er ikke så høj og ret kortlivet, så jeg ser gravid ud med det samme og bliver pænt stor

Det afhænger af hvordan du er "skabt" indvendigt, om der er meget eller lidt plads til baby, hvor meget fostervand du har, osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6-7 uge begge gange - jeg er 165 og vejer som ikke gravid ca 60 kg

Nu er jeg ansat hos en læge, her kan man ikke skjule det så længe :P :gravid

Men andre steder kunne jeg nok skjule det til uge 10-11 måske

Jeg er ikke så høj og ret kortlivet, så jeg ser gravid ud med det samme og bliver pænt stor

Det afhænger af hvordan du er "skabt" indvendigt, om der er meget eller lidt plads til baby, hvor meget fostervand du har, osv

Du bliver da SÅ fin gravid!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ehhmm- jeg blev gættet i 7. uge <_< :whistling Men jeg er også ret lille og vejede før graviditeten ca. 50 kg. Tog ikke særlig meget på vægtmæssigt, før jeg var temmelig langt henne, men så skal jeg hilse ogs sige kiloene også kom på! Tog 21 kg. på i alt. Havde tabt 25 igen efter 3 måneder :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i 11.uge - og der er stadigvæk intet at se... Jeg kan ikke huske hvornår det begyndte at vise sig ved den første graviditet...

Men som du kan læse af de andre besvarelser, så er det meget individuelt - men den skal nok komme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der er overvægtige? Jeg har nemlig fornemmelsen af at min tykke mave kan skjule en bebs ret længe, men ved ikke om jeg tager fejl?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der er overvægtige? Jeg har nemlig fornemmelsen af at min tykke mave kan skjule en bebs ret længe, men ved ikke om jeg tager fejl?!

Ja.. jeg vejer ca 20kg for meget.. min fordel er dog at det er 'jævnt fordelt' hvis man kan sige sådan.

Hvis det primært sidder på maven kunne jeg forestille mig der vil gå længere inden man kan se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. jeg vejer ca 20kg for meget.. min fordel er dog at det er 'jævnt fordelt' hvis man kan sige sådan.

Hvis det primært sidder på maven kunne jeg forestille mig der vil gå længere inden man kan se det.

Mit sidder også over det hele, men synes der sidder meget på maven pt. An godt nogen gange mistælnke maven for at være gravid, uden der er bebs i den... Men det er nu nok bare for meget chokolade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha... min bule blev hurtigt synlig... Jeg vil tro man kunne se den omkring uge 8-10 stykker... Og jeg begyndte at gå i ventebukser allerede fra uge 7... Kunne slet ikke have noget der strammede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

første gang kunne man kun lige ane det da jeg var 20 uger henne og med en alm. strikbluse på kunne ingen se det.. Anden gang var det omkring uge 16 hvor jeg blev nødt til at bruge ventebukser og de fremhæver det altså ;) tredje gang var det ca i uge 15-16 at man kunne se det rigtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige hvad jeg kunne tænke mig at snakke om!

Jeg er meget lille af natur. Er 160 høj og vejer sølle 45 kg! Er slank af natur skal det lige siges.. Jeg er iflg. min beregning 5 uger henne (plus minus), og synes faktisk jeg kan ane noget der ligner en lille mavse. Det skal lige siges at jeg hele livet igennem har haft en super slank mave.

Nu når jeg tænker over det, så bliver det da godt nok mærkeligt for mig at se mig selv noget større end hvad jeg har været vant til hele mit liv. Bliver nu hvertfald også spændende at se om jeg tager meget eller bare lidt på. Har i mange år prøvet at tage på, men ingen fedme kur har virket, så måske slår jeg to fluer med at smæk nu! :klap (Nu leger vi bare at smileyen slår to fluer med et smæk :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en (slank) veninde hvor maven var pænt synlig i uge 10...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER