Guest Stephanie S

Hvad skal et nyt medlem vide?

17 indlæg i dette emne

Hej med jer :-)

For en uge siden erklærede min kæreste sig klar til projekt baby, og derfor er jeg her nu :-)

Jeg har været klar længe, så nu kan vi ENDELIG gøre noget ved sagen!

Jeg har kigget lidt rundt i forum herinde, og synes der er en del "indforståede" udtryk - og tråde i det hele taget.

Er der noget jeg bare SKAL vide for at blive en "rigtig del af klubben"? :-)

Er der nogle tråde som er gode at følge med i, eller nogle brugere som bare ved ALT? :-D

Håber på at lære nogle af jer søde mennesker at kende, og få en masse gode råd og samtaler herinde!

Vh Steffi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til, og masser af held og lykke med projekt baby :balloons

Er der nogle særlige "udtryk" du gerne vil have forklaret? Så sig endelig til ;)

Ellers er det bare om at komme i gang med at skrive..... Jo mere du selv indvolverer dig, jo mere respons får du på dine egne tråde :)

Og det er altid smart at kommentere lidt i de tråde som er i det forum man "hører til".... Altså i dit tilfælde "vil gerne være gravid" trådene.... Så lærer man hurtigt ligesindede at kende :)

Og ellers er det selvfølgelig "tilladt" at skrive i alle de andre tråde og forums også...... "Smalltalk" kan være en tidsrøver :D

Men igen..... Velkommen til, og håber du bliver glad for at være her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, og held og lykke med projektet :goodluck

Mht til forkortelser og indforståede udtryk, så ligger der et emne med forklaring på forkortelserne som det tredje emne i dette forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for de hurtige svar :-)

Jeg glæder mig til at komme i gang!

Jeg har tjekket forklaringslisten ud nu - der er meget mere som giver mening lige pludselig :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej velkommen til, bare spørg hvis der er noget specielt du gerne vil vide...

Lige et tip hvis du ikke allerede ved det så tag at start op på at tage ekstra folsyre allerede nu inden baby i maven er en realitet, man skal nemlig helst tage det inden man bliver gravid for at forebygge rygmarvsbrok.. Det er i graviditets vitaminpiller eller i b-vitamin piller

Held og lykke med projektet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og rigtig god fornøjelse med projekt baby, og brugen af babyklar. det er rigtig hyggeligt at bruge tid herinde00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons Og rigtig meget :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil og held og lykke med projektet - der er masser af inspiration at hente herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons og :goodluck med projektet :)

Jeg vil bare lige advarer, det er et vanedannende forum :D Der er så mange søde kvinder herinde :) Så skriv du bare løs, stil spørgsmål, fortæl hvad der sker, der er altid en klar med et godt råd eller et kram hvis det er det man har brug for.

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Som flere andre skriver skal du bare spørge, hvis der er noget, der sidder som regel en der kan hjælpe med et svar :) Og som Troldemor siger, så er det bedste man kan gøre, at involvere sig og vise lidt aktivitet i forskellige tråde herinde - det er måden man selv bliver set på :) Håber at du bliver glad for at være her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. :balloons

Vil ikke sige så meget, for det har alle de andre søde piger sagt. :) Kan godt forstå at det kan virke lidt "sammenspist" når man er ny, men det er et rigtig dejligt forum, hvor alle har lov til at have en mening. Så bare kør på. Håber du bliver lige så glad for det, som os andre. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig allerede meget velkommen, tak piger :-)

Jeg er startet på folsyren, og sørger også for vitaminer, sund kost og motion (men det har jeg hele tiden gjort)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige velkommen til :balloons Og held og lykke med projekt baby! :goodluck :loveshower

Og ja, som flere andre skriver, så skal du endelig bare spørge, hvis der er noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Velkommen til og held og lykke med projekt baby og en masse :bd i jeres retning.

Som de andre piger allerede skriver så er der ikke rigtig nogle guide i at være her, man er her bare og deltager i de tråde man orker. Jo mere man er her jo mere hug bliver man også på det :)

Selv er jeg ikke her inde så tit, men jeg føler mig lige velkommen af den grund, af alle de søde brugere der er herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det er super hyggeligt herinde og masser af gode råd fra folk som har gode erfaringer ;)

Held og lykke med det hele :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER