Berit

Nogen der "lider" i varmen :-)

14 indlæg i dette emne

Min barsel startede i mandags og jeg har i den grad nyt det - og gør det stadigvæk :glad

Men hold da op hvor jeg også bare synes det er lidt "hårdt":

Jeg kan ikke holde ud og sidde udenfor

Selvom alle vinduer er åbne har jeg det stadigvæk varmt :(

I går kom de hævede ankler

og skambenet, ryg og hofter giver sig og er ømme - har nok heller ikke hjulpet at maven er "faldet" ned....

Pyha - det er godt der kun er små 6 uger tilbage og at vi ikke skal gå sommeren over.

Er der andre end mig der "lider" i varmen? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det faktisk modsat - jo varmere, jo bedre 7himmel.gif

Min mave er ogsaa sunket og det har givet et par dage med en lillebitte smule vand i benene og fingrene har ogsaa vaeret spaendt lidt. MEn tror jeg var godt paa vej til en forkoelelse, som nu er i bedring, hvilket ogsaa har bedret situationen. Drik en masse rent vand!

Imorgen skal vi ud at flyve, for min soester skal giftes paa loerdag i England. Haaber turen ikke bliver alt for anstrengende, og at brylluppet overskygger de gener, der maatte komme.

Jeg glaeder mig i hvert fald til at dele dagen med min lillesoesterloveshower.gif

Det vaerste bliver nok foer og efter kirken, for der er ikke noget toilet! Puhhh, vi er heldigvis to gravide, som kan tisse bag en busk, hvis det er. Tager faktisk lommetoerklaeder og desinfektionsskum. Jo jo, lidt velforberedt er kvinde vel laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej eeeeelsker varme, sol og sommer! :loveshower

Men det ser ud til, at du kan se frem til lidt køligere vejr det næste stykke tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varmen generer mig ikke som det er nu, men der behøver bestemt ikke at være varmere... mine fødder er de værste - de bliver hurtigt "trætte" her i varmen, men ellers synes jeg, at det er fantastisk med så godt vejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes vejret er fantastisk :loveshower

Min barsel starter først næste fredag, og jeg satser benhårdt på, at vejret holder de næste 4-5 måneder og at babypigen bliver derinde til termin, så jeg kan nyde min barsel INDEN fødslen - selvom jeg glæder mig SÅÅÅ meget til at hun kommer til verden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen problemer med vejret lige nu - det er lige tilpas til mig, men det ska så heller ikke blive varmere for så kan jeg ikk holde det ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-) dejligt I andre ikke er helt så hårdt ramt som mig :-)

Nu er det jo heller ikke fordi jeg IKKE nyder vejret - det gør jeg absolut..... Men ind imellem kommer der bare sådan nogen "hedeture" :rolleyes ...

Men det er nu dejligt bare at kunne tage en kjole og et par klip klapper på ;)

Jeg er nu alligevel glad for min termin i juni - sidste gang havde jeg termin i slutningen af juli og fødte i starten af august - den var hård (plus jeg havde taget væsentlig mere på end denne gang)

God weekend til jer alle :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at det er helt ulideligt i denne varme!! Kan heller ikke holde til at være udenfor når det er så varmt :(

Mine fødder og hænder svulmer helt op - så ved hvordan du har det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys det ulideligt og føler mig som en badebold med ekstrem hævet ben.. godt der 3 dage tilbage til mit ks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha...jeg synes det er SÅ dejligt med godt vejr, men jeg har svært ved at nyde det, for jeg synes egentlig det er lidt hårdt.

Jeg er begyndt at få vand i kroppen...både fødder, ben og hænder..jeg tror sågar jeg har vand i ansigtet. Det er nok mest pga min bækkenløsning, at jeg syens det er så hårdt, men varmen slider også lidt synes jeg.

Godt der ikke er længe tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her sidder en anden og beder om sol og varme sydpaa! sad.gif

Jeg oensker virkelig sol og varme, men som sidste aar er maj bare bedst i DK og traels sydpaa. Det er ikke koldt, solen er da ogsaa fremme nogle gange, men det regner ogsaa...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes godt nok det er blevet rigtig lummert. Jeg ser meget frem til at gå på barsel på fredag, så kan jeg måske slappe lidt mere af og bare tulle rundt derhjemme i varmen. Glæææder mig meget. Men det behøver ikke blive varmere for min skyld - vand i benene har meldt sin ankomst, og det kan godt mærkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det for varmt og indefimser i alvorlig grad. Plejer ellers at kaste mig ud for at få ldt kulør, men i år er det ikke rart :-(

Har også hævede ben, fødder og hænder...

Jeg trives bedst med ca. 18-20 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som en stor flodhest, som savner sit vandhul ;)

Sveden løber af mig... Puha..Især fordi jeg er påarbejde, og der bare er rigtig trælst her - ingen vinduer, og midt i et center og ingen udluftning eller ventilation.. Luften er bare varm og død..

Godt at der kun er 2 arbejdsdage tilbage når jeg går hjem i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER