Barbamama

Lækker I mælk?

14 indlæg i dette emne

Hmm, jeg synes det virker som om at alle lækker mælk???

Jeg gør ikke... Ved ikke helt, hvordan jeg har det med det :unsure Er da godt tilfreds med at jeg ikke grisser udover det hele og ikke behøver bruge ammeindlæg, men jeg kan da også godt tænke på, om det er et slags forvarsel på at amningen ikke kommer til at fungere for mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal du ikke bekymre dig om.. Altså jeg har heller ikke brug for ammeindlæg eller noget nu.. Tror absolut ikke det har noget at gøre med om du kan amme eller ej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker "kun" når jeg sidder og trykker... Hvis det giver mening?

Ikke at jeg hver aften sidder og trykker på mine babser :hophop

Men jeg bruger ikke ammeindlæg eller lign. for det løber ikke så meget - men jeg kan sagtens få mælk ud, når jeg trykker :lolhit

Jeg tror bestemt heller ikke, at du skal sammenligne det med, at amningen ikke vil fungerer hos dig.

Hvorfor skulle den ikke det?

Vi skal bare nyde, at vi ikke allerede skal bruge penge på ammeindlæg :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker "kun" når jeg sidder og trykker... Hvis det giver mening?

Ikke at jeg hver aften sidder og trykker på mine babser :hophop

Men jeg bruger ikke ammeindlæg eller lign. for det løber ikke så meget - men jeg kan sagtens få mælk ud, når jeg trykker :lolhit

Jeg tror bestemt heller ikke, at du skal sammenligne det med, at amningen ikke vil fungerer hos dig.

Hvorfor skulle den ikke det?

Vi skal bare nyde, at vi ikke allerede skal bruge penge på ammeindlæg :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg lækker ikke, og gjorde heller ikke med Marlon..... Men det var ikke pga. "mælke-mangel" jeg ikke kom til at amme sidst..... Havde masser af mælk da produktionen kom i gang :)

Så jeg tror ikke det skal bekymre dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker heller ikke, men ved selvfølgelig ikke om det kommer. Mener heller ikke jeg lækkede noget med de to store :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, dejligt at jeg ikke skal bekymre mig :) Jeg kan så heller ikke trykke noget ud... Men håber da at det kommer når lillemanden kommer ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg ikke lækket nogen af gangene og har ikke haft problemer med at amme. Tror ikke at der er sammenhæng mellem de to ting. Har i alle tilfælde aldrig hørt om dette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juni-gruppen :balloons

Jeg lækker heller ikke... har heller ikke set skyggen af råmælk... Da jeg var til tema-arrangement omkring amning i jordemodercentret fik jeg, at vide, at det var lige så normalt ikke at lække mælk før fødslen som det er at man gør det... i øvrigt fortalte jordemoderen, at en del først begyndte at lække lidt mælk, når de kom til at gå hjemme og slappe af på barsel :) så jeg tror bestemt ikke, at du skal være bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg goer heller ikke rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig godt. Tak piger, nu er jeg meget mere rolig :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør heller ikke. Men det bekymrer mig nu ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker hvis mine bruster bliver trykket.. (Fx hvis jeg sover på maven!!)

Ellers er det også meget begrænset.. Udover det, så ligner det faktisk bare.. vand.. Blev ret overrasket i hvert fald! Havde måske en ide om der ville komme MÆLK ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker stort set hver nat. Synes det er rimelig frustrerende. Jeg vil jo ikke engang amme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER