Little Miss

Cravings

16 indlæg i dette emne

Nå tøser.

Er der kommet nogle sjove, forfærdelige, underlige, irriterende cravings her på det sidste?

Jeg kan sige at en craving som har været en del af hele min graviditet har været lakridser. Ikke så godt når man lider af halsbrand <_<

Ellers er mine cravings ikke så specificeret - bare det er usundt og fyldt med kulhydrater :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kakao, det er bare sååååå godt:) og is:) puuu et helt under at jeg ikke har taget mere på end jeg må endnuwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukker, sukker, sukker, sukker, sukker..... ALT der indeholder sukker!!!

Jeg skal VIRKELIG passe på når jeg står i supermarkedet, for dælen der er mange fristelser!!! Jeg har købt en 70% chokolade for at tage toppen af min trang, et enkelt stykke sammen med en banan er næsten altid nok, ellers kan et lille glas juice gøre meget. Har droppet cola fuldstændig er så bange for at gå HELT amok i det hvis jeg først får startet!

Og så får jeg nogle gange bare trang til mælk - og jeg drikker altså ALDRIG mælk - kan ikke li smagen, men har da lige kværnet en halv liter :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det startede med appelsiner og gik så over i kakao (jeg havde et lager af cocio light i køleskabet) og lige fortiden er det Koldskål... :rolleyes

Prøver at holde mig fra slik, men det trækker altså også nogle dage :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten af graviditeten var jeg helt syg med æbeljuice. Jeg drak flere liter... Indtil jeg fra den ene dag til den anden ikke kunne klare lugten af det.

Så havde jeg en periode hvor jeg skulle have is hele tiden.... Lige i øjeblikket er der ikke de vilde cravings.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten af graviditeten var det frugt der hittede hos mig, men nu er det slik, chokolade, kage, SUKKER! Kakao er også bare guld værd lige for tiden :P

Er glad for at læse at jeg ikke er den eneste med en voldsom trang til sukker. Puha, det kan være svært at handle uden liige at købe lidt usundt :P

Og så kræver baby åbenbart SØDMÆLK?? Jeg kan normalt ikke lide mælk, og det har jeg ikke kunnet siden jeg var 4 år. Har tit prøvet om ikk jeg alligevel ku lide det, men uden succes. Og lige pludselig fik jeg bare lyst til sødmælk, og syns faktisk det smager deeejligt :P Skør baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først var det æbler, så pærer, så vinduer, bananer og så jordbær :D Synes der er lidt et mønster :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først var det æbler, så pærer, så vinduer, bananer og så jordbær :D Synes der er lidt et mønster :P

Altid noget det er frugt. Ville ønske jeg kunne sige det samme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid noget det er frugt. Ville ønske jeg kunne sige det samme <_<

Ja, det er nu meget rart.

Har nu et par gange virkelig, virkelig bare haft lyst til en iskold skænket øl. Bare sidde i solen, nyde det grønne der spirer omkring mig, tage en tår af en is kold øl og nyde livet.. Dumme "alkohol-er-forbudt-når-du-er-gravid"!

Og jeg drikker normalt ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min cravingperiode er gået lidt over igen :) Men på et tidspunkt kunne jeg ikke få nok af grapefrugt og tomater. NAM!

Men generelt er jeg bare mere sulten end før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke de helt vilde lyster kun alt med sukker eller andet usundt også lige stegt flæsk med persille sauce :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten var det kværnet peber der skulle på ALT, nu er jeg også sukkerafhængig.... laberlarver er det sidste nye hos mig.... Får jeg ikke sukker, bliver jeg så træt at jeg bare ligger på sofaen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukker, sukker, sukker... det er skrækkeligtslag.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk dybt deprimerende at have trang til sukker, når man skal holde sit blodsukkertal nede <_< Men udover sukker i form af chokolade, lakrids, is, mere is, slik, Riesen, mere chokolade og så lige lidt is, så syns jeg faktisk ikke jeg har trang til så meget... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk dybt deprimerende at have trang til sukker, når man skal holde sit blodsukkertal nede <_< Men udover sukker i form af chokolade, lakrids, is, mere is, slik, Riesen, mere chokolade og så lige lidt is, så syns jeg faktisk ikke jeg har trang til så meget... :whistling

Nej men det virker da også som om du har trangen under kontrol ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men det virker da også som om du har trangen under kontrol ;)

Eh... Ihvertfald de dage jeg måler blodsukker :blush (det kan altså godt smutte de andre dage)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER