Guest

Testhold uge 19!

82 indlæg i dette emne

Så synes jeg at jeg savnede en testgruppe.. Håber der er andre der er på i den uge, det er så trist at teste helt alene!

Gravid: :gravid

Mens: :gal

Negativ test, men endnu ingen mens: :unsure

Kom frisk! :bd

Mandag d. 7. maj:

Tirsdag d. 8. maj:

Onsdag d. 9. maj:

Torsdag d. 10. maj:

LuvU :gal

Fredag d. 11. maj:

tazdiginez :unsure

Lørdag d. 12. maj:

Kashmir89 :bd

mortillisa/Nanna :gal

Søndag d. 13. maj:

FruLR :gal

Tinkerbell :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, det er den første uge efter PB start hvor jeg forventer mens, spændende! Kender dog overhoved ikke min cyklus endnu, så er ikke så meget for at teste. Jeg burde få mens torsdag d. 10 men vil tidligst teste søndag d. 13 hvis det ikke er kommet da cyklus jo kan være længere.

Så sæt du mig på søndagen, så ser vi hvad der sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det er den første uge efter PB start hvor jeg forventer mens, spændende! Kender dog overhoved ikke min cyklus endnu, så er ikke så meget for at teste. Jeg burde få mens torsdag d. 10 men vil tidligst teste søndag d. 13 hvis det ikke er kommet da cyklus jo kan være længere.

Så sæt du mig på søndagen, så ser vi hvad der sker :)

Hehe, jeg forventer også mens omkring torsdag, men vil ikke teste før søndag. Du kommer på søndag sammen med mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg forventer også mens omkring torsdag, men vil ikke teste før søndag. Du kommer på søndag sammen med mig! :)

Hi hi, synes det er helt vildt. Mit første testhold! :D Meeen, regner nu bestemt ikke med noget da vi kun er gået "lidt" igang for at nå at spare lidt op. Nu må vi se hvad der sker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på, på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne være med :)

Jeg forventer mens den 10. maj.

Er meget spændt, da vi lige er gået i gang igen efter længere tids pause. Jeg regner bestemt ikke med at der er noget, da vi før pausen nåede at prøve i 7 måneder.

Men det gør bestemt ikke noget at vi er heldige nu, så den er der en af de første gange i denne "omgang".

Hepper på en god testuge

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på, på lørdag :)

Du kommer på i en fart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne være med :)

Jeg forventer mens den 10. maj.

Er meget spændt, da vi lige er gået i gang igen efter længere tids pause. Jeg regner bestemt ikke med at der er noget, da vi før pausen nåede at prøve i 7 måneder.

Men det gør bestemt ikke noget at vi er heldige nu, så den er der en af de første gange i denne "omgang".

Hepper på en god testuge

:glad :glad :glad

Spændende efter en pause! :glad

Vil du på torsdag eller dagen efter? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare smid mig på torsdag :)

VED at jeg desværre ikke kan vente længere tid alligevel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lige hurtigt smide et held og lykke herinde - sender jer en masse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare smid mig på torsdag :)

VED at jeg desværre ikke kan vente længere tid alligevel :whistling

Hehe, kender det alt for godt!!! Det er vist også mere held end forstand hvis jeg kan vente til søndag. ;)

Du kommer på torsdag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lige hurtigt smide et held og lykke herinde - sender jer en masse :bd

1000 tak, jeg håber at en masse :bd virker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer Mens lørdag d. 12 Maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer Mens lørdag d. 12 Maj

Håber den udebliver!! :bd

Skal jeg sætte dig på lørdag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må nogle af jer piger være på 3+ efterhånden.. Nogle hvor det kniber med at vente? ;)

Er der nogle der har symptomer ellers? Jeg har ondt i babserne, men det synes jeg altid jeg har mellem ÆL og mens, og det er nok også lidt tidligt for mig. Jeg er først 3+0 søndag.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må nogle af jer piger være på 3+ efterhånden.. Nogle hvor det kniber med at vente? ;)

Er der nogle der har symptomer ellers? Jeg har ondt i babserne, men det synes jeg altid jeg har mellem ÆL og mens, og det er nok også lidt tidligt for mig. Jeg er først 3+0 søndag.. ;)

Jeg er 3+0 i morgen, hvis der selvfølgelig er noget. Og ja, har faktisk symptomer som jeg aldrig har haft før (eller i de 10 år jeg har været på piller). Mine brystvorter er ømme! Og de stritter mere og er mere lyserøde. Virkelig mærkelig følelse at kroppen allerede reagerer på ikke at få hormoner længere.

Meeen, det kan jo være at det bare er i forbindelse med ÆL og at det vil jeg få fremover uden piller. Så det er jo ikke til at vide :unsure

Håber virkelig jeg enten får mens inden lørdag næste uge eller tester positivt da jeg skal i byen om lørdagen med pigerne og der plejer at ryge meget sprut indenbords.

Vildt hvis man er 3+0 i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige at jeg kunne teste positiv 3+4 og havde nok også kunne dagen før og der havde jeg allerede vildt ømme bryster og spændinger..: Så det er altså ikke umuligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige at jeg kunne teste positiv 3+4 Så det er altså ikke umuligt :)

:ditto . Men synes man skal huske, at der er stor risiko for, at man så får testet positiv pga. En BIO. Så mit råd er, at vente så længe i overhovedet kan- så har i heller ikke bekymringen om graviditeten nu er god nok osv. Jeg var personligt splittet mellem glæde og bekymring for om det var en "rigtig" graviditet eller en BIO. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps 3+0 i dag. HVIS der er noget.

Har en helt specielt følelse indeni, men det ville næsten være for utroligt hvis der er gevinst denne gang. Og med fare for at lyde helt mærkelig, så har jeg bare en fornemmelse for at den er der og at det er en dreng. Meget mystisk

Jeg har været syg for et par dage siden med et par dage med ondt i halsen og har haft kvalme siden, plus at jeg ligner en teenager med bumser i hovedet og på ryggen :(

LIGE PRÆCIS sådan havde jeg det da jeg blev gravid med den yngste og lige præcis lige så tidligt i graviditeten.

Men det er jo ikke sikkert der er noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som nogle gode tegn! Altså tegn på graviditet, ikke fordi jeg synes sygdom, kvalme og bumser lyder godt ;)

Sjovt at vi måske begge er præcis 3+0 i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, så er det liiiige om snart vi har testuge!!!

Jeg er spændt! Jeg svinger meget mellem at tro på det og tænke at den i hvert fald (heller) ikke er der denne gang. Men det er jeg nok ikke ene om kan jeg tænke mig? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på om fredagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på om fredagen :)

Jeg sætter dig fluks på til fredag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter vores testuge i morgen, og jeg håbet at kunne sætte rigtig mange :gravid på!

Jeg kan mærke at jeg for første gang vil blive virkelig skuffet hvis jeg får en negativ test. :( Jeg har på ingen måde lyst til at have så høje forventninger, men synes bare de er møg svære at skrue ned for. Øv altså..

Kaster masser af :bd efter os alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og krydser fingre for jer denne gang :) Kan helt sikkert følge dig i det med ikke at have lyst til at have så høje forventninger. Men det er nærmest umuligt.

Mine forventninger / forhåbninger ryger op og ned, mange gange i løbet af en dag. Det er til at blive skør af. Men det er også fordi jeg ikke har lyst til at blive skuffet hvis mens kommer torsdag. Fornemmelsen af at den er der denne gang er der dog stadig. Kvalmen er der stadig, hvilket holder stik med min sidste graviditet. De ømme bryster er kommet i dag.

Og har været rigtig tung og øm i underlivet siden torsdag.

Så alle tegn er der og dem plejer jeg altså ikke at have, selvom jeg ønsker graviditet meget.

Og noget der også gør det svært at tro på at den er der, er at med den første tog det 8 måned for jeg blev gravid, ved nr. 2 tog det 10 måneder. Og denne gang, det er så med en ny mand, prøvede vi 6 måneder inden vi satte det på pause sidste år, og vi går sådan set først helt rigtigt i gang i næste måned. Har kun haft ubeskyttet sex en gang og ikke vanvittig tæt ved (formodet) æl tidspunkt.

Men ja, nu må vi se. Pga. min fornemmelse og alle tegnene, bliver jeg rigtig skuffet hvis mens kommer torsdag, på den anden side giver det god mening hvis den gør.

Man har lov at håbe at vi ikke skal bruge lang tid denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER