issa

øv den halsbrand

12 indlæg i dette emne

Fyda føj, jeg syntes nattehalsbranden er blevet slem. 2 min efter jeg har lagt mig ned for at sove, så er den der.... og bliver der hele natten <_<

Har prøvet at drikke mælk og spise en banan (de 2 mest basiske ting jeg kunne komme i tanker om) men ingen hjælp. Øv.

Er der nogen af jer som ligger inde med vidundermidlet tager jeg imod med kys hånd :whistling

Issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kakao hjælper her.. Døjer helt vildt med det selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også hoppet på kakao-vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øj kunne være fantastisk hvis det var løsningen. Er det kakao som i kakaomælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bare kakaomælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt at det hjælper at sove med hovedet hævet, fx i elevationsseng.. ellers stablet op med puder :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tygger piller fra apoteket... kan ikke huske hvad de hedder, og gider ikke rejse mig pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger også tyggetabletter fra apoteket, den af mærket Balancid er de mest velegnede til gravide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været igennem mandler, kakao og er nu endt på Alminox, det er et produkt ligesom balacid. Og det virker meget bedre end noget andet.

Man kan bare ikke tage dem sammen med jern tabletten. Den plejede jeg at tage til natten, så den er rykket til eftermiddag.

Så nå jeg går i seng, hvis halsbranden kommer, som den så ofte gør når hovedet rammer puden. Så tager jeg en alminox og 30 sekunder efter er det vææææææææææææææææk.....jubiiii.

Hvorfor gå rundt og have halsbrand nå det kan fjernes lynhurtigt. Jeg har dem altid i tasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger også tyggetabletter fra apoteket, den af mærket Balancid er de mest velegnede til gravide

Ja det er det de hedder dem jeg også bruger... de ret så gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk.. Jeg har hermed sat Mathilde Kakao mælk og Tyggetabletter øverst på indkøbslisten og napset alle puder i hytten så jeg kan komme højt op.

Tak for råd go go weekend :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER