GBP86

Mærker i liv hver dag?

31 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt ca. hver anden dag at føle liv.

Eller det er det jeg gætter på er liv.

Er i uge 19+5, så det rr vel nu man begynder at mærke det...?!?

Glæder mig bare så meget til at mærke den lille hver dag...hvordan føles det? Bliver man "træt" af det i længden eller? (spørgsmål til jer anden gangs mødre)

Og nogen der ved hvor langt man skal hen før manden kan mærke det også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er 21+ 3 jeg mærker ikke hverdag med os ca hver anden dag... tror godt man kan blive træt af det når den bliver større og sparker så det gør ondt... :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ligger min moderkage foran så mærker ham ikke så meget , men sjovt du skriver det indlæg :whistling for i går sparkede eller dansede han helt vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også ret nyt for mig at mærke liv (19+1), det kilder og jeg tror nok jeg mærkede rigtige minispark i mandags. Jeg har mærket noget hver dag i en uges tid, men i går var det ganske ganske lidt, andre dage har han kildet igennem hele dagen. So far synes jeg det er helt fantastisk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv - hver dag nu.. Men skal dog ligge på ryggen.. Og når jeg ligger på ryggen kan vi se hvor han ligger - sidst jeg var gravid stod hun så langt nede i bækkenet at når hun spjættede kunne jeg tisse i bukserne og hun var MEGET aktiv så blev lidt træt af det - men det er også dejligt fordi msn fornemmer deres personlighed, vi fik ihvert fald ret i at hun var/er en vildkat... Og hvis jeg drikker et stort glas koldt vand og ligger mig, så begynder han at øffe rundt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger meget. I perioder mærker jeg liv hver dag og så kan der gå flere dage uden. Min moderkage ligger foran, så den har nok en del af skylden.

Jeg nåede aldrig at blive træt af spark og møffen rundt da jeg var gravid med min datter. På et tidspunkt fylder de dog så meget at det godt kan genere f.eks at have en fod mast ind i ribbenene eller lign :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er ham jeg mærker, ellers er det i hvert fald en underlig mave jeg har :) mærker ham hver dag, hvilket undrer mig da min moderkage ligger foran, jeg er 19+3 i dag, så helt unormalt er det vel ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede liv første gang omkring 15+0 og siden 19+0 har jeg mærket liv hver dag, og faktisk mange gange om dagen :loveshower min moderkage ligger på bagvæggen, så det er sikkert derfor, at jeg mærker så meget til baby :)

Jeg kan så småt mærke sparkene udenpå, men kun hvis hun virkeligt sparker igennem, og det er ganske svagt. Forventer der går 1-2 måneder inden mand/storesøster kan mærke det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker ikke rigtig noget endnu og begynder efterhånden at blive godt utålmodig, da jeg jo nu er 21+2. Men min moderkage ligger foran så det er nok derfor.. Jeg har nogle få gange mærket noget som jeg mente kunne være små puf derindefra, men er ikke helt sikker. Jeg glæder mig så meget til at mærke hende regelmæssigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også bare gerne mærke liv NU. Det er så snyd, at alle I andre kan og jeg ikke kan ;) Men jeg er så også "kun" i 18+3 hvor I andre er lidt længere.

Min mave har dog været lidt aktiv med alverdens små "puf" af alle mulige slags i dag og jeg føler ikke, jeg har luft i maven (:blush), så måske er det alligevel Bettefisen, der kan mærkes.

Jeg glææder mig sådan til at kunne mærke ham/hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu kunne mærke liv dagligt i en uges tid og er i dag 19+4, ogsynes det bliver mere tydeligt for hver dag der går :loveshower

Min mand har mærket ham sparke, og jeg har også sev mærket det uden på maven, så det er rigtig dejligt. :) Tror aldrig jeg bliver træt af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg mærker liv næsten hver dag, flere gange om dagen.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker liv hver dag nu. Men fik at vide af JM at det først er i uge 24/25 man skal kunne mærke det hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv hver dag og er kun 18+1, idag har der dog været meget stille, men jeg synes også at det hænger sammen med hvor meget jeg selv laver.. :)

Tror heller aldrig at man bliver træt af det.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det bare er en doven baby vi venter os, for den er ikke super aktiv...

Men aflyste ekstre hjertelyds-tjek i dag for første gang, da jeg langsomt begynder at tro på min baby er stærk (og fordi vi skal til scanning på onsdag) og kan mærke det giver en lille tryghed at den lille giver et puf i ny og næ ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker liv hver eneste dag nu, det er så skønt!!! Især når jeg skal sove..... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det helt sikkert at jeg mærker liv hver dag og nogle dage giver han den virkelig gas. Han kan stadig kilde på indersiden, men han kan bestemt også sparke til, så jeg ikke kan undgå at registrere det :kuller Det er dog ikke så meget at det kan mærkes udefra endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sket lidt fremskridt for mig her på det seneste heldigvis :) Det er stadigvæk ikke hver dag jeg mærker hende, men ca. hver anden dag får jeg nogle puf og spark derindefra.. Det er så dejligt endelig at kunne mærke hende :loveshower Men jeg har haft den del problemer med jag i skeden og nederste del af maven og blev uundersøg på hospitalet i mandags for det og de mener at det er en blanding af myoser i underlivet og hende den lille, der ligger og sparker nedad. Det er så ubehageligt, men hvis det er hendes spark, så kan jeg leve med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mærker baby meget nu - flere gange om dagen - det kan også mærkes uden på, og vi kan se maven hoppe :) er 18+5 idag og har mærket det noget tid.. men nu er han blevet super aktiv om aftenen... rigtig hyggeligt... vi kan se ham flytte rundt når jeg ligger ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik afvide i går til md at det helt normalt jeg ikke mærker lillesøster så meget når min moderkage ligger foran men får lidt spark forneden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik afvide i går til md at det helt normalt jeg ikke mærker lillesøster så meget når min moderkage ligger foran men får lidt spark forneden :loveshower

Min moderkager ligger også foran og mærker hende også bedst nede i bækkenet. Vi kan intet mærke udenpå, men igår da manden lå med hovedet på maven af mig, gav hun tre hidsige spark på sin far. Så vi var begge helt rørte over hans første følelse af hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ådan et øjeblik havde vi også i aftes da vi kom i seng, det var der manden mærkede lillepigen for første gang. Nååååårhhhh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en sjov oplevelse i går. Vi var inde og se Linie 3, et af sangnumrene var meget højt og det fik lillebror til at blive meget aktiv. Om han syntes det var for højt eller om han rokkede med er jo så ikke til at vide :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 21+0 og mærker liv hver dag.. Spark der får maven til at bule ud :loveshower ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv hver dag nu, flere gange om dagen, hvor er det bare skøøønt :loveshower

For lidt siden lå jeg på sofaen og var egentlig på vej i bad, men så kom der et par små puf, og så måtte jeg hellere vente med det bad - jeg ville jo ikke forstyrre den lille :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER