Tante Trine

Bugges Shoppetråd

14 indlæg i dette emne

Tænker at jeg lige kunne lave en shoppetråd til Bugge... Ved godt vi er tidligt i gang, men når nu noget er billigt, så er det sq svært at stå i mod ;)

Skal nok tage billeder af det hele :)

I dag har vi været i Rema1000 da de havde fødselsdagstilbud, så der fik vi en SuperNova babyalarm (som min veninde siger er SUPER god) og fik den til 700 kr i stedet for 1300 kr som den koster normalt og da vi alligevel var dernede nuppede vi også lige en Wheely Bug til 500 kr...

Ellers har Bugge fået et sæt med to body'er og tilhørende sokker... købte det efter terminsscanningen bare for at fejre at alt så godt ud :)

Og sammen købte vi en lille Mobil (spilledåse/bamse) da vi var en tur på louisiana i påsken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej nogle gode ting du har fået købt :) Jeg har altså også virkelig svært ved at modstå gode tilbud.. Hvilket betyder at vi har en fin voksipose med bæreplade på lager (indkøbt lææænge før jeg blev gravid, men kostede kun 200 kr.) og en handysitt stoleforhøjer, købt på loppemarked til en 50'er.. Synes det var for billigt til at modstå, så de har ligget lige så fint på lager og ventet :whistling Tror nogen gange, at min stakkels mand bliver lidt træt, meeeen han vender sig vel til det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle gode ting du har fået købt :) Jeg har altså også virkelig svært ved at modstå gode tilbud.. Hvilket betyder at vi har en fin voksipose med bæreplade på lager (indkøbt lææænge før jeg blev gravid, men kostede kun 200 kr.) og en handysitt stoleforhøjer, købt på loppemarked til en 50'er.. Synes det var for billigt til at modstå, så de har ligget lige så fint på lager og ventet :whistling Tror nogen gange, at min stakkels mand bliver lidt træt, meeeen han vender sig vel til det :lol

Min mand er allerede træt af den, men han kan også godt se fornuften i at vi f.eks i morgen skal hente en brugt barnevogn til kun 2500 kr... koster normalt 7-8000 for nu... så spares hvor spares kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt køb med babyalarmener :)

Vi har de samme og er RIGTIG glad for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er allerede træt af den, men han kan også godt se fornuften i at vi f.eks i morgen skal hente en brugt barnevogn til kun 2500 kr... koster normalt 7-8000 for nu... så spares hvor spares kan ;)

Haha, man skulle jo være et skarn hvis ikke man slog til så :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt køb med babyalarmener :)

Vi har de samme og er RIGTIG glad for dem :)

Tak... ja min veninde siger også de er super gode... hun har købt dem brugte for 800 kr, så 700 for nye er ret billigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke nogle fine ting du har fået købt. Kan godt forstå at du har svært ved ikke at købe noget babyudstyr nu når tingene så fine ud til første scanning :loveshower

Jeg venter jo barn nr. 3 så har ikke købt noget endnu, da jeg jo har en del baby/børneudstyr i forvejen. Men skal jo til nakkefoldscanning på fredag :loveshower :loveshower og hvis alt er som det skal være skal manden og jeg ud og spise og så skal der shoppes amok :rolleyes Jeg skal i hvert fald ud og finde noget babytøj eller udstyr efter scanningen - det er tradition hos os :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi lidt mere på plads i går... Fandt min drømme barnevogn til 2500 kr brugt, så måtte slå til og så var vi også forbi Søs i Hobro (altså Søs herinde fra, ikke min søster ;) ) og der købte jeg en kørepose fra Trille, en autostol til baby og en lille sød "bog" så nu er det også på plads... skal se om jeg kan lægge billeder ind af lidt af det senere :)

Kan da lige vise barnevognen fra... Købt af Susanne33 herinde fra og billederne er lånt fra hendes salgstråd :)

2mhugsk.jpg

3xafc.jpg

qqy992.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker vogn :loveshower

Jeg havde sådan en til Liva (som var lyserød hvor din er brun) og har aldrig haft så god en vogn som den. Den bliver du glad for :)

Vil også have sådan en igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på bilshow i Fredericia i dag og der kom vi lige til at købe den her... Som I kan se er vi ikke KUN til tuttenuttet da både min mand og jeg godt kan lide lidt god rock ;)

2uizwhz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på kræmmermarked i dag og fandt en bod hvor vi kunne få lavet savlesmækker... Så vi fik lavet de tre her ;)

4py4hv.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på bilshow i Fredericia i dag og der kom vi lige til at købe den her... Som I kan se er vi ikke KUN til tuttenuttet da både min mand og jeg godt kan lide lidt god rock ;)

2uizwhz.jpg

Hvor er den bare fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der en MASSE billeder... Var hjemme hos min svigerinde i går og der fik vi lige en masse ting... hun arbejder på Hotel Legoland og nogle gange har de ting i overskud så vi fik en pusletaske (Hun havde sagt den måske ikke var så køn, men jeg synes den er rigtig fin:) )

zog5yv.jpg

Inden i var der så en kop

1f8l5d.jpg

En flaske varmer

66gcr9.jpg

Et STORT badehåndklæde

2ij2poy.jpg

En Tallerken der holder maden varm da man kan hælde varm vand ned i bunden

2rca3pe.jpg

Og så havde hun efter mit ønske strikket det fine svøb til Bugge i noget dejlig blød uld :)

2rw95qc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så har Bugge altså shoppet igen...

33xc2zc.jpg

xgcjzs.jpg

huq9up.jpg

10x9eg4.jpg

2d7irrq.jpg

24lsgub.jpg

16hz74.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER