Nitzen1987

Hvilke baby-relevante ting venter I med at foretage jer til den lille er født?

20 indlæg i dette emne

Hvad venter I med at foretage jer af babyrelevante ting til den lille er født?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi venter med...

- at beslutte det endelig navn (det er også svært eftersom vi ikke kender kønnet :))

- at hente barnevognen hjem

- at redde op i vuggen

- at påbegynde "Barnets bog" (selvom den ligger klar på hylden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det samme som jer, bortset fra at jeg er begyndt på barnets bog (lige nu - superhyggeligt :loveshower ) da vores "Barnets bog" også har rubrikker til sådan noget med hvornår man mærkede bebsen sparke første gang. Og hvem ved om jeg kan huske det efter at han er født :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rede sengen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beslutte navn og om vi skal have dåb eller navngivning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingenting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingenting ;)

loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør så meget som muligt klar, men først i den sidste tid og afhængigt af hvordan jeg har det. Hvis jeg har får mange snyde veer bliver det nok lidt før.Navnet ligger dog mellem to så det er også næsten på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det endelige navn, da vi ikke kender kønnet.

ellers tror jeg ikke vi venter med så meget andet7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme som jer, bortset fra at jeg er begyndt på barnets bog (lige nu - superhyggeligt :loveshower ) da vores "Barnets bog" også har rubrikker til sådan noget med hvornår man mærkede bebsen sparke første gang. Og hvem ved om jeg kan huske det efter at han er født :P

Ja det er der også i vores "Barnets bog" men så er det jo godt, at have en graviditetstråd at kunne se tilbage i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe, Nitzen :)

Jeg tror jeg printer den og min bryllupsberetning, naar jeg har sat dem fint op. Saa kommer det i et klassisk fotoalbum med babybillederne loveshower.gif

Paa den maade maa det ogsaa vaere nemmere at goere det samme for nr. 2, taenker jeg....

- men jeg sakser altsaa alt det bras om italiensk sundhedssystem ud wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, barnets bog har jeg slet ikke købt endnu. Men det er også fordi, jeg ikke ved hvilken en jeg vil have.... Det der med at tage beslutninger :rolleyes

Sengen bliver altså også redt før hun kommer til verdenen... Boohoo :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er alt klar til at han kommer! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er der også i vores "Barnets bog" men så er det jo godt, at have en graviditetstråd at kunne se tilbage i :)

Og det har jeg brugt flittigt :P Men jeg synes faktisk, det var lidt svært liiiiiiiige at finde ud af, hvor det nu lige var, jeg havde skrevet dit og dat :rolleyes Det er jeg ikke sikker på at jeg "gider" fiske rundt efter, når der er en lille bebs, der kræver opmærksomhed :7himmel Og jeg synes det er rart at få skrevet i den, så snart jeg har noget at skrive. Der er så mange sider i den bog, så der skal nok være noget, jeg aldrig får udfyldt. :( Så for mig er det bare med at få det ned, som jeg kan skrive allerede nu :P

God pointe, Nitzen :) Jeg tror jeg printer den og min bryllupsberetning, naar jeg har sat dem fint op. Saa kommer det i et klassisk fotoalbum med babybillederne loveshower.gifPaa den maade maa det ogsaa vaere nemmere at goere det samme for nr. 2, taenker jeg....- men jeg sakser altsaa alt det bras om italiensk sundhedssystem ud wink.gif

God idé! :loveshower (Også det med at sakse bras ud :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter ikke med noget.

Det eneste jeg har tænkt sku vente var at se hvor stor en baby vi får. For hvis hun er lille vil vi købe/ønske noget mere tøj i str 50, ellers bruger vi det vi har som næsten alt er i str 56. Og så ønske os tøj i str 62-68 hvis folk meget gerne vil købe noget til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi "må" ikke få barnevognen og sengen hjem før tid for vores forældre, så det må de selv sørge for <_< Ellers så venter vi med det endelige navn, vi har et par stykker klar at vælge imellem og så tror jeg ikke rigtig vi venter med mere. Jo mere der er klar jo lettere er det når h*n kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navnet er ikke på plads og jeg har ikke gjort ting vasket eller klart endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter med præcis de samme ting...

Ellers gør vi alt andet klar, så hun bare kan komme ud og vi kan nyde hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter med følgende:

- Barnevognen hentes først efter fødslen

- Sengen reddes

Alt andet er næsten klart også navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her venter vi med navnet som vi også ved de to første var længe om at beslutte. Det var først omkring dåben at det kom på plads.

Ellers tror jeg ikke at vi venter med noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter med navn og at købe en del babytøj. Vil gerne købe mere kænsbestemt, og det er svært, når man ikke kender kønnet.. Alt det store babyudstyr kommer hjem, når vi har babyværelse på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER