Thilde

Usikker julebaby

17 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny på denne side, men synes det virker rigtig hyggeligt at kunne følge med hinanden - har selv beregnet min termin til 26. dec. så er kun lige 4+2, så stadig meget usikkert. Men håber det lykkes :glad

Jeg er 30 år og er sammen med min kæreste på 12 år, så jeg har glædet mig til denne dag. Det gik dog meget hurtigere end forventet (Sluttede med P-piller i feb. 2012) så er meget spændt på om det lykkes i første forsøg...

Glæder mig meget til at følge jer andre og specielt nu hvor det er en helt ny verden for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke og velkommen til :glad

Håber du bliver glad for at være her :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :glad

Og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal i have - skal til lægen i morgen, så det bliver lidt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... er totalt forviret lige nu - jeg var negatv hos lægen :numse

Dog mente hun at jeg skulle teste igen i næste uge, da hun godt kunne se og høre mange andre symtomer og måske er jeg bare længe om at udskille homon - men mystisk at jeg testede svagt positivt i fredags... Nå jeg må vist bare vente at se - har nogen af jer andre prøvet at der gik længere tid end 5 uger før i kunne teste? (Går efter min egen beregning i 5 uge på torsdag)

Nå, håber jeg bliver i denne gruppe - men kryds endelig fingre for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Jeg krydser fingre for, at det bare er fordi der går lidt længere tid før du udskiller hormon.

Personligt testede jeg først 5+1 og den var meget positiv, også selvom det var kl. halv 8 om aftenen. Men jeg mener at Diden, som har en graviditetstråd herinde, tog et stykke tid før hun kunne teste positivt. og MforMor fik sig vistnok også en emotionel rutsjetur da hun skulle teste. Hvis jeg husker rigtigt fra hvad jeg læste en gang for laaang tid siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for :kram - lige hvad jeg trænger til! Vil lige læse lidt tilbage i forhold til andre erfaringer...Og har lige bestilt en stribe nye tests:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt :) Jeg krydser fingre for, at der kommer gode nyheder fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at der ligger en lille julebebs i din mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig. Det må ikke være rart.

Jeg kender til en der var ude for det samme, og der viste det sig at det var en tidlig biokemisk graviditet der var gået til. Men du bløder jo ikke så håber det bedste for dig. Måske er lægens tests bare ikke ligeså gode som dem du har købt.

Jeg håber at den alligevel er der for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde - tusind tak :)

Nej, det er meget mystisk, jeg har muren og niven i underlivet og kan nærmest ikke lukke mine bukser mere, men absolut ingen smerter, så tror ikke det er blærebetændelse eller noget andet farligt og så heller ingen spor af mens, så er noget forvirret. Så prøver at tænke at jeg ikke er gravid, men alligevel forstår jeg ikke min krop...føler det sådan, så hvis det ikke var fordi der var negativ test hos lægen, så var jeg ikke i tvivl. Men tak for jeres tanker, jeg tænker at jeg tester igen i løbet af næste uge hvis mens stadig ikke er kommet :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige en lille status :) Stadig ingen mens, og stadig "stor" mave, men desværre negativ test i går morges - meget mystisk og irriterende, men i følge min læge skal jeg bare vente et par uger endnu og så må vi se hvad der sker... Det er ikke let, men jeg har ikke helt opgivet endnu, selvom det er noget svært at blive ved med at tro på det..;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt nok ikke hvorfor din læge ikke henviser dig til en gyn så du kan blive scannet. Det må da også være svært for dig at gå i uvished. Måske du skulle prøve at foreslå det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har du helt ret i - hun er vist lidt gammeldags...! Jeg skal dog på kursus med overnatning næste uge, så det skulle være i denne uge, hvilket bliver noget presset. Men jo, det er vildt svært og jeg tænker jo næsrmest konstant på det, men når jeg heller aldrig har været gravid før, ved jeg heller ikke helt hvad jeg kan forvente og/eller kræve... Ringer i hvert fald til min læge mandag når jeg er tilbage igen hvis jeg stadig ikke har fået mens eller testet postiv, for et eller andet foregår der inde i min mave...?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER