Oates

passiv rygning og "hemmeligholdelse"

8 indlæg i dette emne

Så står man med en positiv graviditetstest, og allerede nu vil man jo det bedste for sit barn.

Desværre er både mine forældre og svigerforældre storrygere, så har ikke lyst til at udsætte barnet for passiv rygning.

Vi vil gerne holde graviditeten hemmelig lidt endnu, men vi kan jo ikke bede andre mennesker tage hensyn uden at have en god grund?

Vi ser vores familier hver uge, og vi har heller ikke lyst til at holde os væk fra dem.

Hvilke nødløgne kan man bruge?

Hvad har I gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhh, den er svær :unsure Kan virkelig godt forstå du gerne vil undgå al den passive rygning det vil medføre, når I nu ses så tit med dem!

Har I mulighed for at ses med dem hjemme hos jer, her imens det skal hemmeligholdes? Så er det nok nemmere at finde på en grund til hvorfor der skal ryges udenfor, hvis det ikke allerede er kotume i jeres hjem..?

Ellers håber jeg, der er andre der kan byde ind med erfaringer og gode nødløgne :goodluck

Og for øvrigt - tillykke med graviditeten :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker at jeg ville melde ud, at jeg ikke længere tåler røg, at man har fået noget astma, som gør at rygning ikke længere er noget du kan tåle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige det som det at i ikke vil have røg i jeres hus mere :balloons

Og tillykke med de 2 streger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooort tillykke.. :balloons

Som de andre siger så sig noget med at du er blevet overfølsom, -din hals bliver irriteret eller du får mere næseblod da det irriterer blodkarene i næsen..

I kunne også sige at i prøver at blive gravide så i derfor ikke vil udsætte dig for det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville krybe til korset.

Tror jeg ville købe en pakke nikotin tyggegummi og pakke ind sammen med en lille sut eller lign. Så vil jeg ligge et lille brev ved hvor jeg skriver noget i stil med: jeg håber at have jer hos mig i mange år så derfor ønsker min mor og far at i passer på jer selv og ikke mindst mig .. hilsen jeres barnebarn"

TILLYKKE med stregerne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte meget hurtigt at fortælle vores respektive forældre det netop pga røg. Dette har gjort at de nu lufter godt ud inden vi kommer derhjem + kun ryger inde på kontoret. Dvs et minimum af røg. Faktisk kun lidt lugt i tøjet når vi kommer hjem :-)

Så jeg ville fortælle det til jeres forældre men bede dem om at holde det hemmeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine svigerforældre er storryger, vi ser dem ikke hver uge, men i din situation havde jeg fortalt det, passivrygning kan også medfører abort, men nu vil jeg ikke være lysseslukker, men besøger i dem så er det ikke nok at de ikke ryger når i der er, giftstofferne er i luften og et åben vindue er ikek nok.

jeg troede jeg vidste hvad rygning kunne gøre, men jeg fik stadigvæk et chok. f.eks. menere man der er en stor samemnhæng mellem sukkersyge og rygning også passiv jo ofter jo værre.

jeg har altid været kraftig antiryger, emn nu er jeg blevet hvad mange vil kalde hysterisk... meget muligt.... jeres problem

jeg ville få fat på brochueren "ren luft til ungerne" i en vis fart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER