HenrietteBuchvaldt

Lægesamtale på sygehuset

10 indlæg i dette emne

Det gik bare så godt, jeg har virkelig fundet en ro :7himmel

Først tjekkede hun hvilke tal der blev brugt (fik taget nye blodprøver til NF fordi hun ikke kunne finde dem fra lægen) det er dem fra lægen der er brugt...

Dernæst forklarede hun risikoen, det er sådan at man pt overvejer at sætte grænsen ned ved sundhedsstyrelsen fra 300 til 200, da kurven flader ud mellem 200 og 300.. Det gav os selvfølgelig en stor tryghed...

Derudover fortalte hun, at vi ville kunne se hvis barnet fejlede noget, når det blev født og der ikke var større risiko for os, hvis vi fik et barn om 5 år pga vores risiko denne gang, da det var blodprøven der trak resultatet ned..

Hun tilbød os at foretage en fostervandsprøve, hvis det var det vi ønskede.. Men det vil vi ikke, for som jeg sagde "vi skal ha det her barn, lige meget hvad, så er der ingen grund til at risikere noget" men der fortalte hun så, at hvis der var noget, vil det kunne blive fjernet.. Men det vil jeg slet ikke kunne gennemføre :boo det er et barn nu, jeg mærker liv hver dag og kan slet ikke forholde mig til at slå hende ihjel :( jeg spurgte ikke rigtig ved S tænkte, så efter vi er kommet hjem, har vi snakket lidt om det og han er heldigvis helt enig..

Til sidst scannede hun mig fra A-Z hvilket kun gav ekstra tryghed, alt så helt perfekt ud.. Terminen blev vurderet til 30 august, men som hun sagde, ikke alle børn er store og I er ikke høje :D

Dog var der et lille MEEEN min moderkage ligger sørme tæt på udgangen, så skal til scanning igen i uge 32, hvor de tjekker om den er flyttet, jeg håber virkelig den er og regner nu også med det, for jeg vil så gerne føde selv... Så det var nok heldigt, at vi lige blev scannet, det havde den anden nemlig ikke nævnt ;)

Jeg er meget mere lettet og rolig nu, det at vi lige er blevet tjekket igen og har talt om nogle ting, fået ny viden med, det giver rigtig meget.. Hun var utrolig dygtig og nærværende. Beklagede meget hele vores forløb og håbede vi havde fået ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at høre. I har virkelig fortjent at få både en ordentlig behandling, men også ro på så i kan nyde tiden.

Skønt for jer..:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige tilføje lillesøster var mega aktiv under scanningen, men jeg kunne næsten intet mærke, hvilket lægen synes var ret sjovt :)

Dernæst et guldkorn fra S, "var hun læge" øhh ja hun var overlæge :lol

Vi sidder nu i sofaen og hun sparker løs, S har fået lov til mærke flere gange :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt at i kuNne få en god samtale og undersøgelse, og få noget ro på! Det betyder bare alverden, at vide at den lille har det ok :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yiepie godt at I fik ro på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aahr, det var godt at hoere! Det maa virkelig have skabt noget stabilitet indeni dig efter alt det rodicon_hug.gif

Skoent at hun er saa aktiv loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det en skøn opdatering! Rigtig dejligt at høre noget positivt igen, i fortjener noget ro så i kan nyde det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med en god oplevelse og ro påloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at I fik en god oplevelse hos lægen, og at hun kunne berolige jer! Det var også på tide, at I fik en ordentlig oplevelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at I havde en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER