pukimusen

børneværelset....

16 indlæg i dette emne

hvor mange er gået i gang.... ! og hvad har i lavet??

vi har intet lavet endnu, ved godt jeg kun lige er i uge 20 men lige pludselig løber tiden..

jeg har i virkeligheden nok en drøm om at møblerne er på plads inden jeg går på barsel den 9 juli.. for så kan jeg nyde min barsel og bare indrette, de sidste ting.... min mand syntes jeg tosset.... ( men ikke noget nyt i det)) :-)

men det er er gæste værelse der skal rydes, det er ikke så mange ting, men jeg kender os min mands tempo, hvis jeg selv kunne slæbe en sofa ned fra første sal og køre den på

lossepladsen ja så havde jeg fandeme gjort det for længe siden.... iiihhhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh - vi er slet ikke i gang og kommer det nok heller ikke rigtig... Forstået på den måde, at vi bor i en to vær. lejlighed så der er ikke noget børneværelse :)

Men vi har købt tremmesengen og nogle wallstickers, som bl.a. skal hænges ved lille mandens seng - så det bliver børnevær. agtig omkring hans seng :)

Men kan i den grad sagtens forholde mig til din "kom nu i gang" følelse!! Sådan er det også herhjemme, min mand mener også at vi har goooood tid... Men jeg er af den holdning at man jo godt kan tage tingene lidt hen ad vejen, for ikke at stå med det hele til sidst :) Heldigvis har vi herhjemme nogle gode snakke om det og vi går på kompromis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået lidt i gang med at planlægge og købe ind, men har ikke sat noget op endnu :)

Værelset er nogenlunde tømt.

Alle møblerne er stort set købt, dvs seng, sengetøj, puslebord + hynde, lampe mv er på plads. Der er desuden en stor rumdeler derinde, som jeg regner med skal blive, skal lige have købt nogle kurve til den.

De kreative overvejelser er i gang, jeg vil fx male en væg guldfarvet derinde, det bliver så flot :loveshower

Magngler lige at tage stilling til, om der skal være gardiner derinde, om der skal et lille fint tæppe a la Hay på gulvet, om der skal wallstickers op.

Så i hovedet er værelser færdigt, nu skal det bare føres ud i livet. Føler jeg har masser af tid til det, da jeg er sygemeldt, men skal ikke lave for meget af gangen, så det bliver gjort i små etaper. Men glæder mig til at komme i gang og regner med jeg så småt starter efter MD på torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh jeg får stress at tanken, vi er slet ikke gået igang endnu.. -Vi skal vælte vægge lægge gulvtæppe og i det hele bygge ret meget om, da vi bor i et lille bitte sommerhus hvor det ikke lige var meningen at vi skulle have børn, -men nu kom barnet før flytningen så vi må jo få det bedste ud af vores lille hytte..

Jeg er kun i uge 16, men når der kun er weekender at lave det i så flyver tiden jo, som du siger!!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I December flyttede vi ud af vores drømme hus, hvor børneværelset var ryddet og klar til en vellykket graviditet. Så flyttede vi i en dejlig 4vær. rækkehus men rykkede planerne om baby-drømme så vi nåede at indrette et skønt kontor.

Men så ville skæbnen at vores drøm skulle gå i opfyldelse da vi var mindst forberedt, og nu er vi langsomt igang med få ryddet rummet og gjort plads til vores lille stjerne.

End til videre har vi købt tremmesengen som er blevet fyldt med gaver og vores egen små ting vi ikke kunne stå for :-)

Og så er vi ikke helt enige i hvad og hvordan det skal indrettes. Så vi tager det helt stille og roligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra juli-TG.

Hvis det kan beroligt, så er vi SLET ikke gået i gang med Blops værelse :) Manden har fået ryddet op derinde, men ellers skal der både hives tapet ned og pudses vægge op mm. plus vi skal have klaret de store indkøb dertil (den vil vi ikke lave før værelset er klar til indretning). Forhåbentlig går de i gang i næste weekend - det er i hvert fald planen ;)

Kender godt det med, at man kan gå helt i panik fordi man synes alle er parat og man bare selv er laaangt bagud - men I skal nok nå det :) Det er blevet vores motto herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke gået i gang, men har også sat huset til salg og håber at være flyttet inden lillebror kommer, så forhåbentlig skal der først indrettes babyværelse det nye sted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juli-TG. :)

Vi lavede børneværelset mere eller mindre færdigt her i påsken, men jeg har så også termin to måneder før dig :) Så tænker ikke, at der er grund til bekymring i hvert fald ;) Der er jo også en del, der slet ikke har et børneværelset i barnets første år. Og barnet er stensikkert ligeglad, det har bare brug for et rart sted at putte/sove, et sted hvor det kan bade, et sted at lege og et sted hvor det kan få en ren mås. ;) Og det behøver jo ikke være samlet på et børneværelse :)

Men omvendt så kan jeg godt forstå at du gerne vil igang, og det er også dejligt at være i god tid og at kunne nyde børneværelset :loveshower Hvad med at foreslå manden, at I (han) trin for trin går igang i det her forårs-småferier, der kommer? Jeg tror også, at min mand synes at vi gik tidligt igang, men han kunne godt se pointen i at udnytte de fridage, som påsken jo gav ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke gået i gang. Det var meningen, jeg ville begynde at rydde op på værelset i påsken, da det primært er mine ting, der er derinde, meeen synes jeg var så træt (doven?) i påsken og der er jo gooo tid og det tager nok ikke lang tid, så det blev ikke lige gjort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha blev faktisk lidt mere rolig over at høre jeg/vi ikke er de eneste der ikke er startet endnu...

og som nogen af jer siger, den lille "blop" er sikket os lige glad med pynter på vægen, bare man kan få kærlighed og mad :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin i august og vi har ikke lavet noget endnu. Vi et "kontor" som vi skal have ryddet, tremmesengen er på loftet, men der sover baby ikke det første stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er heller ikke gået igang. Men vi skal flytte om 2 uger, så det ville være ret dumt :D

Men i den nye lejlighed skal der en skillevæg op og det skal man søge om og bestyrelsen siger det godt kan tage 6 mdr at få den i hus. Så der går noget tid før vi kan få gang i det rigtige børneværelse. Men bebs er jo lige glad de første år, så det tage vi ikke så tungt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også på besøg fra juli.. :)

Vi bor også i en to-værelses, og laver ikke babyværelse :)

Vi har netop i går, fået seng og de sidste ting hjem - dog mangler vi puslekommoden :)

Så i dag har jeg sorteret og lagt tøj på plads til prinsessen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vores værelse klar, babyen får et af de nye værelser i tilbygningen. Der står allerede en seng og et puslebord derinde..... :) Har også købt sengetøj... men ellers så afventer jeg.... har på fornemmelsen at jeg får en masse ting af andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu en besøgende fra juli... :whistling

vi er så småt gået igang med værelset, vi har fået det malet og samlet seng og puslebordet... nu mangler jeg bare at sætte wallstickers op, få sat en lampe op i loftet og de sidste småting.. og så få vasket bettemandens tøj.. har indtil videre fået vasket noget af sengetøjet og stofbleerne.. ;) nu mangler aaalt det andet.. men går hjemme og er sygemeldt, så regner med at jeg nok skal nå det... ;) :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke gået i gang med børnevæselset endnu, men det regner også med at vi har god tid til at nå i sommerferien :)

Vi regner nu med, at bebs skal sove inde ved os i starten i den vugge, som er blevet brugt i min familie i rigtig mange år. Men der skal da indrettes med puslekommode og seng og lidt hygge på væggene på et tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER