Guest

Navlepiercing - skal/skal ikke?

25 indlæg i dette emne

Jeg har altid drømt om at få en navlepiercing, men har på et eller andet punkt også altid syntes jeg ikke havde maven til det. Indrømmet - min mave er ikke flad og "veltrænet". Jeg spiser normalt, løber og svømmer en del og er en ganske normal og sund pige/kvinde.

Men er måske lidt forbeholden med den alligevel. Vil gerne høre jeres mening - er det noget jeg vil kunne bære? :whistling Er meget seriøs på det punkt, og vil gerne høre andres mening inden, selvom den alligevel til et vist punkt vil være dækket.

(og mærkerne kommer fra mine dejlige Magic Lift-strømpebukser :P )

526074_3672778217730_1223143209_3578116_1803033181_n.jpg

528751_3672777697717_1223143209_3578115_51061036_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes din mave er fin nok til det.. :)

Bryder mig bare ikke om navlepiercinger.. (Kan ellers godt lide piercinger, og har selv en (engang i mellem) i læben :)

Min søster, som er gravid, HAVDE en navlepiercing, men selv en gravidstav kunne ikke klare graviditeten, og hendes navle er helt smadret.. Hun fortryder sin navlepiercing, men håber dog at navlen ikke er helt ødelagt når maven bliver mindre igen...

MEN; Svar til dit spørgsmål.. Din mave er bestemt en, som jeg kunne forestille mig med en navlepiercing, og det ville (hvis jeg ikke skal tage min personlige mening om navlepiercinger) også være pænt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes din mave er fin nok til det.. :)

Bryder mig bare ikke om navlepiercinger.. (Kan ellers godt lide piercinger, og har selv en (engang i mellem) i læben :)

Min søster, som er gravid, HAVDE en navlepiercing, men selv en gravidstav kunne ikke klare graviditeten, og hendes navle er helt smadret.. Hun fortryder sin navlepiercing, men håber dog at navlen ikke er helt ødelagt når maven bliver mindre igen...

MEN; Svar til dit spørgsmål.. Din mave er bestemt en, som jeg kunne forestille mig med en navlepiercing, og det ville (hvis jeg ikke skal tage min personlige mening om navlepiercinger) også være pænt :)

Jeg tænker også en del over det punkt med graviditet, for en dag bliver jeg jo gravid (forhåbentlig). Men de sorger må jeg tage til den tid.

Tror også jeg gør det - nu har jeg tænkt over det i over 2 år og nu skal det bare være. Tror også det vil blive pænt, selvom maven nu ikke er helt flad. Men igen - er jo heller ikke 14 år gammel og lever i et fitnesscenter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en navlepiercing og har aldrig været så smal som du. Så på det punkt synes jeg faktisk du kan, men som den gamle mor jeg er :P vil jeg alligevel fraråde det. Min første piercing voksede skævt, anden gang den blev lavede gjorde det bare mega ondt. Det kan gå galt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mave er fin nok.

Men jeg syntes personligt at det er grimt, og sender et frygtelig signal. :whistling Ja ja så gammel er jeg

Men gør hvad du finder bedst :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven er fin.Hvis du har lyst til at få en, så skal du da gøre det. ville nok tage den ud ret tidligt i forbindelse med graviditet så den ikke lavede ravage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har en fin mave :balloons

Jeg har selv haft navlepiercing, tog den ud i første graviditet i uge 11 men det var for sent, "hullet" nåede ikke at hele inden maven voksede, og min navle blev helt ødelagt af det :( så nu får jeg da ihvertfald aldrig en bikini på.. så hvis du skal have en, så tag den ud allerede når du finder ud af du er gravid engang :-)

jeg har været rigtig rigtig glad for min i de år 8 år jeg havde den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot flot mave så ingen problemer med at have mave piercing men som mange andre skriver synes jeg ikke det er flot.

Men.... Har du tænkt på det så længe så gør det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mave kan fint bære det, og det vil også være flot.

men hvis det var min navle, ville jeg ikke have en i.

Og det er med evt. at tage den ud når man finder ud af man er gravid?? virker det?? Vokser hullet sammen igen?? for jeg har haft en næsepiercing, som jeg ikke har haft i, i over 1 år nu, og hullet er der stadig!!!!

smilie_oster02.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din mave kan fint bære det, og det vil også være flot.

men hvis det var min navle, ville jeg ikke have en i.

Og det er med evt. at tage den ud når man finder ud af man er gravid?? virker det?? Vokser hullet sammen igen?? for jeg har haft en næsepiercing, som jeg ikke har haft i, i over 1 år nu, og hullet er der stadig!!!!

smilie_oster02.gif

Nu findes der jo graviditetsstave lavet af gummi, så jeg ville personligt nok ikke tage den ud under en evt. graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens du kan få en navlepiercing :)

Jeg tog min ud i starten af graviditeten og har ingen problemer haft med hullet. Det er vokset til nu, så jeg kan ikke få staven i længere, men det ser fuldstændig ud som før jeg blev gravid. Så ingen farlig historie herfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du har en fin mave til en piercing :-) har selv en og når jeg blir gravid ryger den nok. Men har været glad for den i de 8-9 år jeg har haft den indtil videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes helt sikkert du har mave til en navlepiercing. jeg er selv en ret stor pige og det ville slet ikke klæde mig.

Go for it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu findes der jo graviditetsstave lavet af gummi, så jeg ville personligt nok ikke tage den ud under en evt. graviditet.

ahøm... nu kan det være at dit skind ikke kan holde til det alligevel. Jeg havde sådan en gummistav beregnet til gravide maver i, da jeg skulle ha Freja, og huden sprækkede fra hil til hul i piercingen. <_< Så det er ikke sikkert at det er godt nok.

Jeg ville aldrig få det igen, både fordi mit ar er meget grimt og fordi jeg synes at en navle piercing er blevet "enhver mands eje", så der er mange unge som får den fordi det ser smart ud, og fordi mange kendte har sådan en.

Men hvis det er noget du virkelig brænder for, så synes jeg du skal få en.

Man behøver ikke have en mave som et vaskebrædt for at få en, det er jo op til en selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, din mave + navle ser super fin ud til det :)

Jeg har selv haft en navlepiercing (stav) i snart 15 år, og jeg elsker den, selvom onde tunger måske vil mene, at i min alder burde jeg komme over det. Men jeg har aldrig haft den for nogen andens skyld end min egen and I loooove it!!! :loveshower

Jeg fik jo lavet min for 1000 år siden, hvor der ikke var regler om, at det skulle være kirurgisk stål, man fik i, så min er 24k guld, hvilket gav mig problemer i starten med meget betændelse, men jeg holdt hårdnakket ud, og jeg har ikke haft problemer siden dengang.

Nu i 24. uge af graviditeten sidder den stadig fint, men jeg er dog forberedt på at tage den ud, det øjeblik den begynder at være ubehagelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg den lavet :yiepie

540280_3787150956977_1223143209_3626960_1508065641_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin er den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Valgte i går aftes at tage min piercing ud for bestandigt.

I sidste uge opdagede jeg en smule frisk blod ved nedeste kugle, og var et smut forbi pierceren, der rådede mig til at rense den med saltvand flere gange dagligt, og det har jeg også gjort.

Så igår aftes, da jeg tog min trøje af, opdagede jeg at blod piblede ud fra den. Efter at have snakket en gang med pierceren igen, der rådede mig til at standse blødningen ved at ligge den i pres i 15 minutter og så komme ind i dag og få den tjekket, valgte jeg at tage den ud. Jeg tør simpelthen ikke have den længere. Der var begyndt at gå betændelse i den, som jeg ellers var ved at få bugt på og så blødningerne. Har hørt så mange skræmmehistorier og tror desværre at min krop var ved at udstøde den.

Er så trist over det :(

P.S. Nogen der ved, hvor lang der går, før min navle ser mere normalt ud igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Valgte i går aftes at tage min piercing ud for bestandigt.

I sidste uge opdagede jeg en smule frisk blod ved nedeste kugle, og var et smut forbi pierceren, der rådede mig til at rense den med saltvand flere gange dagligt, og det har jeg også gjort.

Så igår aftes, da jeg tog min trøje af, opdagede jeg at blod piblede ud fra den. Efter at have snakket en gang med pierceren igen, der rådede mig til at standse blødningen ved at ligge den i pres i 15 minutter og så komme ind i dag og få den tjekket, valgte jeg at tage den ud. Jeg tør simpelthen ikke have den længere. Der var begyndt at gå betændelse i den, som jeg ellers var ved at få bugt på og så blødningerne. Har hørt så mange skræmmehistorier og tror desværre at min krop var ved at udstøde den.

Er så trist over det :(

P.S. Nogen der ved, hvor lang der går, før min navle ser mere normalt ud igen?

Det var også sådan jeg måtte sige farvel til min navlepiercing (fik den lavet igen på et senere tidspunkt, hvor der var en idiot der rev den ud en aften i byen :angry )

Du vil jo få et ar, det kan jo ikke undgåes, men ved mig tog det ca. en uge og så var der sårskorpe på og efter ca. 2-4 måneder var der fint ar, men jeg heler altså også langsomt, så jeg ved jo ikke, hvor længe der vil gå ved dig.

Det kommer også lidt an på, hvor længe piercingen har siddet der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor surt du måtte tage den ud igen når nu du har ønsket dig den så længe.

Jeg fik selv lavet min for 4 år siden og elsker den! Kan ikke helt finde ud af med mig selv om den ryger når jeg bliver gravid, eller jeg finder en løsning. tage den ud og bruge en graviditetsstav noget af tiden, eller bare sørge for at der er hul igennem en gang om måneden så den ikke gror sammen og håbe min mave er køn når jeg har fået baby. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig et ar fra min. Tog den ud i sommeren 2002 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ar fra mine, men måske er du heldig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ar fra mine, men måske er du heldig :)

Jeg er helt forberedt på ar, men er bare mere ude efter om de nogensinde bliver pæne igen :unsure ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt forberedt på ar, men er bare mere ude efter om de nogensinde bliver pæne igen :unsure ;)

Jeg synes mine er fine.. Altså man ligger ikke mærke til det - men det kunne skyldes alle strækmærkerne... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER