moniques_mor

Var der noget i ventede med

13 indlæg i dette emne

Nogen venter jo med at redde sengen, andre at få barnevognen hjem osv.

hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gammel tro siger at det bringer uheld at redde seng, før barnet er født.. Min mor var meget besluttet på at det måtte vi absolut ikke, så vi valgte at vente wink.gif Og det gør vi nok også denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jge har puttet rullemadras og lagen paa ohmy.gif Men faar ogsaa barnevognen hjem foer han bliver foedt wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jge har puttet rullemadras og lagen paa ohmy.gif Men faar ogsaa barnevognen hjem foer han bliver foedt wink.gif

Skynd dig at pille det af igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnevognen får vi først hjem når jeg har født..

Sengen tror jeg også først bliver redt, når jeg har født.. Men er ikke sikker på jeg kan vente :whistling

Ellers er der ikke rigtig noget vi venter med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at pille det af igen :D

Kan jo undlade at redde resten, saa gaelder det ikke laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jo undlade at redde resten, saa gaelder det ikke laugh.gif

Nej så er du home free :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vognen kommer først hjem, når jeg har født.. Sengen blir heller ikke redt, før vi kommer hjem fra sygehuset med den lille.

Dog ska jeg ha dyne og betræk med til den lille, når jeg skal på fødegangen. Det er proceduren på Horsens sygehus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde vognen hjemme begge gange. Her anden gang, nåede vi ikke rigtig at blive færdige med andet overhovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik først barnevognen hjem da jeg havde født første gang. 2 gang havde vi jo den i forvejen, og den stod klar, da jeg jo også skulle vaske betræk osv. Sengen har været redt begge gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gammel tro siger at det bringer uheld at redde seng, før barnet er født.. Min mor var meget besluttet på at det måtte vi absolut ikke, så vi valgte at vente wink.gif Og det gør vi nok også denne gang..

Det lyder som min mor om igen :D så det retter vi os også pænt efter her :) og barnevogn + lift bliver også først hentet hjem efter fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde fået barnevognen hjem d. 1. Januar 2011. I starten af februar fik vi vuggen hjem. I midten af februar blev jeg indlagt pga problemer med min fedmeoperation men kom hjem igen (dog havde jeg fået sprøjter med lundemodnings-halløj).. Sidst i marts fik vi pakket barnevognen ud og samlet den og samlet vuggen.. Og d. 1. April blev jeg indlagt igen og d. 2. April blev hun så taget ved akut kejsersnit (37+0) fordi jeg skulle opereres akut.. Vuggen blev først redt da vi kom hjem fra sygehuset.. Her 2. Gang har vi alt til den nye bebs hjemme for det arver han/hun selvfølgelig fra storesøster.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sengen havde jeg redt længe før han blev født, med lagen, dyne, pude og bamser :)

Barnevognen hentede vi dagen efter han blev født men det var mere af praktiske grunde..

Så her fulgte vi ikke overtroens regler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER