shirley

Jer der laver kager til andre

8 indlæg i dette emne

Hvad tager i for det?? Jeg synes det er svært at sætte en pris på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Laver det kun privat for andre og derfor tager jeg som reglen kun udgifterne for det og så plus en lille smule for min tid, men er bestemt ikke for at tjene på det... nogle gange tager jeg intet men får alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver det kun privat for andre og derfor tager jeg som reglen kun udgifterne for det og så plus en lille smule for min tid, men er bestemt ikke for at tjene på det... nogle gange tager jeg intet men får alligevel :)

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige minde om at det faktisk ikke er tilladt at tage penge for at lave kage til andre.

Jeg er før blevet meldt til Fødevarestyrelsen, fordi der var en der mente at jeg lavede kager til andre og tog overpris for det. Heldigvis havde de intet på mig og jeg gik stille forbi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke til vildt fremmede :-) Og jo det ved jeg godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige minde om at det faktisk ikke er tilladt at tage penge for at lave kage til andre.

Jeg er før blevet meldt til Fødevarestyrelsen, fordi der var en der mente at jeg lavede kager til andre og tog overpris for det. Heldigvis havde de intet på mig og jeg gik stille forbi.

Det er skam tilladt, man skal bare have et godkendt køkken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skam tilladt, man skal bare have et godkendt køkken :)

Hvad nu hvis man har et hygiejnebevis ?? :) Det har jeg nemlig og laver også kager til andre, og da jeg synes det er SÅ sjovt og hyggeligt, tager jeg kun prisen for de udgifter jeg har i form af fondant osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu hvis man har et hygiejnebevis ?? :) Det har jeg nemlig og laver også kager til andre, og da jeg synes det er SÅ sjovt og hyggeligt, tager jeg kun prisen for de udgifter jeg har i form af fondant osv..

Jeg tror desværre ikke, at hygiejnebevis er nok, men jeg er ikke sikker. Det er vist også lidt forskelligt fra region til region.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER