Guest

1. april 2012

30 indlæg i dette emne

jv.dk skriver at grundet lægemangel skal dyrlæger i Region Syddanmark specialuddannes så de kan varetage vaccinationer samt alm. konsultationer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke en aprilsnar, men en prank der ikke går som den skal :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en mail, fra billig-test om denne nye graviditstest... :blink

http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-c-1.html

Først tænkte jeg... arhhh nu må de sku stoppe.. det kan da ikke passe ;)

Men så dum som jeg er, skulle jeg alligevel, ind og kigge.. og der står ingen pris, så da jeg trykkede køb, for at se prisen, så står der så det er en aprilsnar...

Jaaa jeg er sku ikke altid for snu :blush

Havde jo lykkelig glemt at det var den 1 april, (og jeg så faktisk først mailen i nat over 24, så det gælder heller ikke.. eller.. ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER 1 april.. og kan virkelig ikke se det sjove i de "falske" graviditeter.. eller f.eks. at man skal have tvillinger...

Jeg er meget enig!

I går skrev et familiemedlem ang. en graviditet, og jeg sidder stadig her og aner ikke, om det er en joke eller ej. I dette tilfælde har jeg faktisk gjort mig nogle bekymringer på "det måske vordende forældrepars" vegne.

Så nej - jeg synes på ingen måde, det er sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt så mange forskellige meninger der er om aprilsnar. Jeg har personligt aldrig oplevet at nogen har joket med graviditet eller skilsmisse. Det nærmeste er en (muslimsk) veninde der for efterhånden mange år siden fortalte hun skulle giftes - vel og mærke uden at jeg vidste at hun havde fundet en. Den var lidt svær at gennemskue, da der jo er nogle andre traditioner... Men det var en joke.

Jeg er hverken for eller imod aprilsnar (mange år siden jeg har mødt en joke - ofte hører/opdager jeg dem kun i "oversigten/gennemgangen" af hvad der har været i løbet af dagen.)

Men jeg glæder mig nu til mine børn vil prøve at snyde mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER