helle b

slimprop / tykt udflåd

9 indlæg i dette emne

Hej Piger :balloon

Er i ved at være klar til små bebser ??

Jeg er ihvertfald, dog skal den gerne vente til efter søndag, hvor jeg skal til afdansningsbal med min datter ...

Nå, men den der slmprop, den smuttede ud i går, og efterfølgende er der kommet en del klamt tykt udflåd også.

Det niver og jager en del, og plukveerne er meget voldsomme. Var ved jordemoder igår og hun lød ikke til at tro på at jeg

skal gå 14 dage endnu :)

Min datter kom 9 dage før termin = på TIRSDAG.

Slimproppen dengang gik 5 dage før = I GÅR

Så indtil nu er forløbet det samme. Ved selvfølgelig godt man ikke kan gå ud fra det, men jeg synes da det er lidt sjovt

som tilfældighederne falder sammen.

Min datter vejede 3905gr dengang så er glad for jeg ikke gik tiden ud = Kæmpe baby :whistling

Denne bebs blev i går vurderet til 3400 gr hvilket vil sige at den har taget 600gr på, på 2 uger. Og så tør jeg jeg ikke tænke tanken til ende hvis den fortsætter med det og jeg skal gå over tid <_<

Så jeg går og er meget spændt :loveshower

Hvordan ser det ud hos jer ??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha hvor spændende.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha hvor spændende.. :-)

DET ER DET NEMLIG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha hvor spændende.. :-)

DET ER DET NEMLIG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig spændende... bare det var mig.... jeg er nemlig ved at være godt træt af at få plukveer når jeg skal sove, de niver nemlig også en del hos mig :whistling

Men hos mig har jeg endnu ikke set noget til slimproppen, eller dvs jeg har da haft lidt ulæks slimudflåd, men jeg ved det sq ikke... tror ikke jeg ville være i tvivl hvis den var stukket af <_<

Men i hvert fald bliver det sjovt at se om denne baby følger din datters mønster fra sidste fødsel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor spaendende bd.gifgood20luck.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja...tjo...klar og klar... :rolleyes

Nu har jeg jo også termin en del senere end jer, så vi har sat påsken af til at gøre klar. Der skal rokeres om i vores 3-værelses, sådan at min bogsamling kommer fra arbejdsværelset ud i stuen i den nyindkøbte rumdeler, så der er plads til klædeskabet i arbejdsværelset, hvilket giver plads i soveværelset til tremmesengen :P

Ellers virker det til at min liste med baby-indkøb er godt overstreget, kan dog bare ikke lide at barnevognen ikke er klar endnu... I want it now! :sm Det er svært at være tålmodig, når tanken om "hvad nu hvis man føder for tidligt" jager rundt i ens baghoved...

Oh well, det skal jo nok gå alt sammen. Hvis det endelig sker, så klarer vi os nok uden barnevognen i starten :rolleyes

Ellers går det godt. Begynder dog på det sidste at føle mig stor og besværet. Maven er begyndt at veje godt til, men det er vel ikke så underligt, når barnet vejer omkring 2900g i uge 36. Synes dog ikke jeg har mærket noget til nogen plukkeveer, hvilket gør mig en smule bekymret, da jeg gerne vil vide hvordan det føles. Har dog haft en meget udspilet mave en gang imellem, tror I det er plukkeveer? Jeg troede bare barnet fyldte meget :)

Lyder til at du gerne så det samme forløb ske igen Helle, så jeg krydser fingre for dig :goodluck

Ville være sjovt hvis du forløbet var det samme :) Og forstår godt du gerne vil føde lidt før i stedet for at skulle føde sådan en kæmpe baby - sådan en håber jeg heller ikke på at skulle presse ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik og synes der var lang tid til, tre uger til termin og så går man jo nok lidt over når det er første gang..

Det var indtil i tirsdags hvor jeg var hos JM der vurderede hun baby til at veje 2700g 100g mindre end for to uger siden og symf. målet var det samme, så blev vi jo lige lidt urolige for hvordan den lille basse havde det derinde..

Så vi kom til kontrol på Holbæk og havde taget "tasken" med, det kunne jo være at jeg skulle indlægges til jeg skulle føde, jeg synes det var fjollet men manden insisterede og kom med "Hvis vi tager regntøj med på ferie begynder det jo heller ikke at regne!" -Okay måske ikke logisk, men jeg lod mig overtale..

Der blev kørt CTG den var fin, og scannet, en sund og rask dreng nu med 100 % sandsynlighed;)

og fri gennemstrømning i navlestrengen og så vejer han 3500g!!!:yay Blev lidt forskrækket, han tog lige pludselig 800g på og med tre uger til termin, bliver han jo en kæmpe baby.. (av av) lægen mente jeg sagtens kunne tage hjem og holde påskeferie, han havde det godt derinde, men nu vil jeg gerne have ham før tid.. så har styrtet rundt og gjort hoved rent, vasket tøj, købt ind og lavet mad til fryseren, så jeg er klar til bare at nyde mit viduner!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER