Britt

Træt - træt - træt

4 indlæg i dette emne

Er bare SÅ træt og udmattet og forkvalmet hele tiden. Synes det er svært at sparke mig selv i gang med noget som helst i øjeblikket. Hvad enten det så er arbejde eller huslige opgaver i hjemmet.

Glæder mig sådan, til jeg er 14-16 uger henne, der plejer kvalmen i hvert fald at forsvinde (og afløses af bækkenløsningssmerter - men til enhver tid hellere det end kvalme og træthed!)

Bryder mig i virkeligheden slet ikke om at være gravid. Så glæder mig allermest til oktober: At have et spædbarn er nemmere end graviditeten på noget tidspunkt er.

Det eneste gode ved gravidteten er "forventningens glæde", som jeg stoler på nok skal dukke op, når jeg kommer ud af det her trætheds-/ugideligheds-/kvalme-mareridt.

Hvordan har I andre det?

Mvh. B.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadigvæk uendelig træt trods jeg er over 13 uger ! Håber det vender på et tidspunkt.

Derudover lyder jeg stadigvæk af hovedpine hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fuldstændig lige som dig :(

Puha hvor er jeg træt.... Jeg kan sove 10 timer om natten og alligevel have brug for en lur! Sover jeg så kun 7-8 timer en nat, så er jeg færdig! Kan ikke overskue noget, går bare rundt og gaber....

Ja og så de voldsomme kvalme anfald- de er dog skræklige :(

Glæder mig også bare til jeg er lidt længere henne og jeg også kan finde forventningens glæde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ja lad s brokke os lidt.

Jeg er også mega træt, og får ikke udrettet noget som helst, har en forstående mand, så vi har hyret en rengøringskone, som kommer 1 gang om ugen til og med september. ihh hvor jeg elsker min mand for det.

Eller har jeg kvalme hver dag og opkast en gang i mellem, det er tydeligt, at når jeg ikke får min ro/søvn er kvalme og opkast værre.

Jeg har lidt hovedpine ind imellem, er konstant tørstig og deraf mange vandladninger også om natten.

Min iskasnerve er begyndt at drille, og hvis jeg rejser mig hurtigt bliver jeg svimmel. Jeg har stadig lidt muren i maven og jag i luskene - men ellers går det sgu meget godt :0)

I dag går jeg på påskeferie, skal bare være hjemme og få slappet af i 14 dage, det bliver sgu dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER