Guest stisanpal

nakkefold

10 indlæg i dette emne

Jeg har lige bestilt tid til min nakkefoldscanning på Herlev, det var lidt af et tilfælde at jeg opdagede at jeg selv skulle bestille den over nettet. Troede egentligt at man fik brev, men den er jo valgfri så det er jo fair nok.

Har I fået tid til jeres endnu eller måske endda været til den?

Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får først en tid efter 1. graviditetsundersøgelse hos lægen, da det er ham der sender henvisning til hospitalet. Jeg skal nok først engang midt i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på at blive indkaldt.. Lægen sagde at jeg ville få et brev til sendt..

Så håber det snart kommer.. Er meget spændt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også brev tilsendt - forhåbentlig snart.. Håber at komme til den sidste uge i december - kunne være fedt inden nytår :)

.. men ellers bliver det i starten af januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi ses på Herlev Stine, hvor jeg også skal scannes :) Held og lykke med det til jer alle - hvor er det bare super spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået mit brev, selv om jeg ikke har været til det rigtige lægebesøg endnu. Har været dernede pga kvalmen, men det varikke min egen læge,men hun må have sendt henvisningen afsted alligevel. Så jeg skal scannes d. 12. januar - 4 årsdagen for min termin med den store :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en indkaldelse :-D

Skal til scanning d. 21 december, så det er jeg meget spændt på..

Har også fået indkaldelse til jordmoder d. 14 januar.. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min tid at vide pr telefon, da jeg simpelthen blev for utålmodig, og ikke mindst fordi vi tager på juleferie til Irland den 22.

Jeg har fået en tid på Skejby den 21., så der er jo ikke længe til.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan være vi ses på Herlev Stine, hvor jeg også skal scannes :) Held og lykke med det til jer alle - hvor er det bare super spændende.

Det kunne være hyggeligt ;-)

Jeg har fået tid 13. januar kl 12 hvor blodprøven først skal tages og så videre til nakkefold kl 13

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER