Novalfrida

Syns på en måde det er lidt træls

13 indlæg i dette emne

Ja synes altså de underligt jeg endnu ikke har modtaget brev til min første JM konsultation..

På Herlev hospitals hjemmeside står der at den første konsultation ligger mellem 14 og 15 uge.. Jeg er 15+ 1 idag...

Til min NF spurgte jeg på Herlev og de sagde at når min læge havde sendt mine papirer, vil jeg modtage et brev med en tid til først JM kons..

Håber så sandelig min læge har sendt mine papirer for længe siden..

E,i synes virkelig det træls,men må ringe til min læge imorgen. Eller måske til Herlev?

Hvor lang tid inden i skulle til JM modtog i et brev?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hører jeg til i Århus, men jeg fik brevet mindre end en uge før min første JM aftale. Håber snart du hører noget, ellers ville jeg da lige gi lægesekretæren et ring og høre om der kan være gået noget kommunikation fejl. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt, men jeg skal ført når jeg er i 17+6. også noget senere end der står alle vegne. men render med de har styr på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på Herlev og det gik hurtigt og helt uden problemer.

Jeg var hos lægen, fik vandrejounal, ringede dagen efter og fik tid til NF og allerede ugen efter kom en tyk kuvert med bla indkaldelse til første jordemoderkonsultation. NF d 23/2 og Jordemoder d 1/3. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og tjekke at de har husket at sende dine papirer. Hvis det er gjort så ring til Herlev - det sker jo desværre at posten ikke bliver afleveret.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik brevet med dato for første besøg ved JM, samtidig med brevet til NF smile.gif

men jeg skal først afsted den 11. April! der må jeg være 16+5..... tror det er meget forskelligt, hvordan og hvornår de gør tingene, i de forskellige områder i landet....

men ring da og spørg, hvis det går dig på! det havde jeg gjort blush.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan faktisk ikke huske hvornår jeg var til jm denne gang, men med min datter i maven var jeg første gang til jm i uge 20 (samme dag som md scanning) første jm besøg er sjældent noget, end bare at få en masse brochure ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også tilknyttet herlev og fik også kort tid efter mit første lægebesøg - og bookning af NF tid på nettet - en kuvert ind af døren med tid til 1. jordmoderbesøg + MD besøg tror jeg det var :-)

Så jeg ville klart ringe til din læge OG til herlev og høre om de har dig i systemet til Jordmoder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved jordmoder i Odense igår - hun sagde At grunden til jeg skulle komme til samtale tidligt var pga evt sygdomme, højt BMI, rygning og hurtige fødsler - der var vist flere ting :) og så sluttede hun af med at sige ar mit første jordmoderbesøg blev i uge 20 ( jeg brugte en time ved hende igår så troede da det var første besøg :D ) men hvis du ikke høre under nogle af deres katagorier så ka det være du først skal afsted mellem 16-20 uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på Herlev og det gik hurtigt og helt uden problemer.

Jeg var hos lægen, fik vandrejounal, ringede dagen efter og fik tid til NF og allerede ugen efter kom en tyk kuvert med bla indkaldelse til første jordemoderkonsultation. NF d 23/2 og Jordemoder d 1/3. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og tjekke at de har husket at sende dine papirer. Hvis det er gjort så ring til Herlev - det sker jo desværre at posten ikke bliver afleveret.

Knus Charlotte

Har fået brev om NF for længe siden, men der mener jeg ikke at der også var en tid til JM..

Ja jegmå ringe imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik brevet med dato for første besøg ved JM, samtidig med brevet til NF smile.gif

men jeg skal først afsted den 11. April! der må jeg være 16+5..... tror det er meget forskelligt, hvordan og hvornår de gør tingene, i de forskellige områder i landet....

men ring da og spørg, hvis det går dig på! det havde jeg gjort blush.gif

Jaja men skal stadig lige brokke mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan faktisk ikke huske hvornår jeg var til jm denne gang, men med min datter i maven var jeg første gang til jm i uge 20 (samme dag som md scanning) første jm besøg er sjældent noget, end bare at få en masse brochure ;)

Nej det ved jeg godt, det er min 3 graviditet :)

Men derfor vil jeg alligevel gerne til JM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået brev om NF for længe siden, men der mener jeg ikke at der også var en tid til JM..

Ja jegmå ringe imorgen...

Jeg fik et brev med NF´s tid og kort derefter et brev med 1. jordemoderkonsultation, glucosebelastning og en lægesamtale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I brev om min NF står der at jeg efter NF får en tid til MD ( den er bestilt) og jeg efterfølgende vil modtage et brev til første JM kons..

Men skal jeg forstå det sån at jeg først får tid efter MD.. Eller at jeg bare skal vente på et brev?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER