Guest

Hvad er i TRÆT af at høre folk sige til jer

111 indlæg i dette emne

Svigermor ringede så lige i onsdags bare lige for at stille et spørgsmål og så ville hun i øvrigt lige fortælle at hun havde set en der var gravid ca lige så langt som mig og "Det sad bare liige midt på maven, ikke ligesom dig hvor det er hele vejen rundt".... GRRRRRR......!!!!! :prik

Jeg føler mig VIRKELIG sexet nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fået en ny... "bare vent, det bliver kun værre..." eller "bare vent, det kan nå at komme endnu..." ååårh så lad da være... Ved godt at der kan ske meget endnu og at det kan blive værre, men behøver I minde mig om det....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig virkelig virkelig træt af:

Hvis jeg fortæller folk de har såret mig, eller gjort mig vred.. Og deres svar er "Åh ja, de kære hormoner"

:klap :klap :klap :klap Det er meget muligt, at jeg er et hormonmonster, men gider du rent faktisk tage det seriøst?? GAH!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig virkelig virkelig træt af:

Hvis jeg fortæller folk de har såret mig, eller gjort mig vred.. Og deres svar er "Åh ja, de kære hormoner"

:klap :klap :klap :klap Det er meget muligt, at jeg er et hormonmonster, men gider du rent faktisk tage det seriøst?? GAH!!!

Årh ja... selvom man er ramt af hormoner er det jo en reel følelse af at være blevet såret - den eneste forskel er måske at man rent faktisk SIGER at man er såret eller ked af det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når folk spørger, hvordan jeg har det under graviditeten og jeg fortæller, at jeg har lidt af en del kvalme.

Så lyder svaret: Nåå, men du har ikke brækket dig? Underforstået: Så har du altså ikke noget at klage over <_<

Jeg er godt klar over, det er værre at brække sig, men kvalmen er nu altså også ret slem, og mange gange tror jeg jo, at jeg er på nippet til at brække mig. Men kvalme tæller bare ikke hos folk, så længe der ikke kommer noget op den forkerte vej! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig virkelig virkelig træt af:

Hvis jeg fortæller folk de har såret mig, eller gjort mig vred.. Og deres svar er "Åh ja, de kære hormoner"

:klap :klap :klap :klap Det er meget muligt, at jeg er et hormonmonster, men gider du rent faktisk tage det seriøst?? GAH!!!

Det er da også vildt provokerende :angry

Jeg er egentligt ikke træt af noget endnu, slet ikke.. men har heller ikke fået nogle trælse kommentarer endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Svigermor sagde den anden dag i tlf. til min mand, at han måtte presse på mig, så jeg ikke gik over tid, fordi de "gad" altså ikke rigtig rejse over og se nyfødt barnebarn, 14 dage inden deres Datter skulle giftes.

De bor på Bornholm, og brylluppet skal være på Bornholm. Så hvad er problemet, tag dog en flyver, så er det kun en smut tur, og helt ærligt, hvis i ikke rigtig Gider/overskuer det, så la da vær!!!!!!!!!!!

Jeg er da ligeglad, om i først ser baby, når den er nogle uger Gl. det kan da ikke være MIT problem..lol_hitting.gif

Jeg "elsker" bare mine svigerforældre for øjeblikket, og deres dumme kommentarer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den er, bare rolig, det bliver meget værre................. eller du bliver meget større endnu.......JA jeg er ikke dum!! i behøver ikke minde mig om det dagligtbox2.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når folk spørger, hvordan jeg har det under graviditeten og jeg fortæller, at jeg har lidt af en del kvalme.

Så lyder svaret: Nåå, men du har ikke brækket dig? Underforstået: Så har du altså ikke noget at klage over <_<

Jeg er godt klar over, det er værre at brække sig, men kvalmen er nu altså også ret slem, og mange gange tror jeg jo, at jeg er på nippet til at brække mig. Men kvalme tæller bare ikke hos folk, så længe der ikke kommer noget op den forkerte vej! <_<

Jeg har prøvet begge dele og ved hvor hårdt og opslidende det også kan være i de perioder, hvor man "kun" har kvalme. Og ja, det er hos nogen er det som om kvalme ikke rigtig tæller noget, for det er ikke noget andre kan se (udover at man ligner, jeg ved ikke hvad). Så stor sympati herfra.

Fra en som nu er i gang med 6 månede med kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har også én mere! Efter vi har været til MD og blev næsten forsikret om, at det var en lille møffepige, har folk jo spurgt og fået det at vide. Men RIGTIG mange gange bliver man mødt af en "Jaaa, men nu skal I jo ikke være for sikre på, at det er en pige, for de kan jo sagtens tage fejl" og så efterfølges det af tusind historier med folk, de kender, der kender nogen, hvor de fik det modsatte af hvad, MD-scanningen havde vist. Og ja, måske mener folk det i en god mening, men de siger det altid med sådan en underforstået "Nu skal I ikke komme for godt i gang", og det pisser mig virkelig af! Vi ved jo godt, at en MD ikke er 100% garanti, men det behøver vi jo ikke blive mindet om hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Nyd at du ikke har nogen nu - om kort tid vil du længes tilbage til at kunne slappe af, når du vil." Nej, jeg glæder mig helt vildt og længes efter at møde min søn. Ja det blir hårdt, men det er da mit eget valg.

OG selvfølgelig ALLES skræk fødselsberetninger:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER