My-Moren

Hvordan går det med jer derude?

435 indlæg i dette emne

Så har jeg været til første besøg hos jordemoder og jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det var spild af tid..! De var da super søde (der var en jordemoder studerende med), men der var intet ny viden og synes mest det var en sludder for en sladder...! Håber da der sker lidt mere næste gang, når jeg nu skal bruge en times transport hver vej på det! Det vildeste var vel nærmest, at man skal spise efter de 8 kostråd, huske at drikke vand og bla bla bla...! Men det ved man jo godt!! Men altså, de mærkede på min mave og den var som den skulle være, så alt i alt var det vel fint nok! :)

Puha, skulle lige ud med det...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her går det super godt :glad

venter på det bliver 2 maj så skal jeg til MD :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det er samme dag som jeg også skal til MD...og vi håber så vildt meget at få kønnet afvide. Så krydser alt hvad der kan krydses ;-)

Har efterhånden købt alt neutralt tøj der findes på fyn...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det er samme dag som jeg også skal til MD...og vi håber så vildt meget at få kønnet afvide. Så krydser alt hvad der kan krydses ;-)

Har efterhånden købt alt neutralt tøj der findes på fyn...;-)

jeg skal tidligt 2 maj kl.8,15 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...jeg skal først til kl.11.35...men går sent i seng og sover længe så tiden går hurtigere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh...jeg skal først til kl.11.35...men går sent i seng og sover længe så tiden går hurtigere ;-)

:glad Lyder fornuftig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i dag, det var skønt. Fister havde det godt og så ud til at være i fin form. Kløede sig lidt på næsen, drak lidt vand og var meget samarbejdsvillig. Sådan knægt :loveshower

Eneste lille men er, at min moderkage ligger meget tæt på udgangen, så jeg skal scannes igen i august, så de kan tjekke om fister kan komme ud eller om vi må snuppe nødudgangen med et kejsersnit. Umiddelbart var det mest muligt at moderkagen vokser med maven opad, så der er ikke rigtigt noget at bekymre sig om. Jeg er også lidt "ligeglad" bare Fister har det godt, så er det temmeligt sekundært hvilken ej, han kommer ud til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i dag, det var skønt. Fister havde det godt og så ud til at være i fin form. Kløede sig lidt på næsen, drak lidt vand og var meget samarbejdsvillig. Sådan knægt :loveshower

Eneste lille men er, at min moderkage ligger meget tæt på udgangen, så jeg skal scannes igen i august, så de kan tjekke om fister kan komme ud eller om vi må snuppe nødudgangen med et kejsersnit. Umiddelbart var det mest muligt at moderkagen vokser med maven opad, så der er ikke rigtigt noget at bekymre sig om. Jeg er også lidt "ligeglad" bare Fister har det godt, så er det temmeligt sekundært hvilken ej, han kommer ud til os.

Dejligt med en god scanning, på trods af det med moderkagen! Men er helt enig med dig - sålænge baby i maven har det fint, så kommer det andet i anden række :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til veloverstået MD-scanning igår, alt så godt ud og intet at være bekymret over :loveshower Det er jo altid dejligt at se babsen tumle rundt i enes mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til veloverstået MD-scanning igår, alt så godt ud og intet at være bekymret over :loveshower Det er jo altid dejligt at se babsen tumle rundt i enes mave...

Lyder rigtig godt. Vi skal afsted på onsdag og er lige ved at sprænge.Ser nok den scanning som vores sidste "bump" før vores babudrøm er helt realistisk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til MD det er bare en milepæl - selvom at sparkene også er fantastiske.. Men jeg skal til MD sent, først 16 maj - rigtig øv... Men det er nok fordi NF også lå meget sent... Så er 20+4 til MD :( meen overlever nok ventetiden...

Har i øvrigt købt bio Oil til nuværende strækmærker og til at forhindre nye - havde kun på lår og hofte før - men har fået en lille på maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Optur: Igår aftes og idag er jeg HELT sikker på at baby sparker! :loveshower Det er da en helt fantastisk følelse!! :yiepie

Nedtur: Har så mega ondt i hovedet at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv!!

Ellers venter jeg på MD-scanning den 9. maj og forhåbentlig finde ud af, hvad køn baby er! Er SÅÅÅ nysgerrig!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så oplevede jeg også at kaste op, men heldigvis kun en smule og ikke pga. kvalme. Men nogle gange når jeg hoster "tør" hoste, lukker min hals sig fuldstændig sammen og starter med "brækreflexer". Normalt plejer jeg at kunne undertrykke trangen til at hoste indtil følelsen går væk, men her til morgen lykkedes det ikke, og det endte så med at det glas juice jeg lige havde drukket kom op igen <_<

Nu tør jeg da SLET ikke hoste mere af frygt for hvad der sker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til veloverstået MD-scanning igår, alt så godt ud og intet at være bekymret over :loveshower Det er jo altid dejligt at se babsen tumle rundt i enes mave...

Dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :D

ej, jeg kan altså slet ikke vænne mig til at du har fået nyt profilbillede! hehe.... tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej, jeg kan altså slet ikke vænne mig til at du har fået nyt profilbillede! hehe.... tongue.gif

Hehe :D Jamen det er jo også helt forkert! Men giv det 14 dage, en måned, så virker det hel naturligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :D Jamen det er jo også helt forkert! Men giv det 14 dage, en måned, så virker det hel naturligt ;)

jeg tror du har ret! ;) synes allerede at det er mere " normalt" nu! ;) men lidt hyggeligt at få en bedre fornemmelse af, hvem det er man skriver til og med! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror du har ret! ;) synes allerede at det er mere " normalt" nu! ;) men lidt hyggeligt at få en bedre fornemmelse af, hvem det er man skriver til og med! ;)

Ja, jeg var lidt "længere væk" på mit andet profil billede... Men det var jo et bryllupsbillede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hende med den lave intelligent når det gælder teknik. Men hvor går jeg ind og får smidt et profilbilled på? :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hende med den lave intelligent når det gælder teknik. Men hvor går jeg ind og får smidt et profilbilled på? :-\

Hehe - jeg er normalt ret skarp til sådanne ting, men synes at det kan være lidt svært herinde!

MEN, du går ind på din egen profil, til højre på din profil står der "redigér min profil" - den trykker du på! Så kommer du ind på en ny side, der trykker du på: Skift billede. Men for at dit billede skal være tydeligt to steder, så at sige, skal du også ændre din avatar til dit profil billede (håber det gav mening :) )

At ændre din avatar sker på samme side hvor du trykker dig ind, når du trykker "redigér min profil". Der står "skift avatar" :)

Håber det hele gav mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave vokser ret meget for tiden og jeg ser efterhånden helt gravid ud. Det er også slut med mine gamle jeans, så nu går jeg i mit løsere tøj eller nogle graviditetsbukser som jeg har arvet. Jeg synes nærmest, det er kommet i et ryk i denne uge, og jeg har også kunne mærke at maven var spændt.

Det er vildt nok, at jeg snart er halvvejs og at maven er rund og Fister roder rundt derinde og hygger sig. Har det rigtigt svært med noget andet i øjeblikket, så jeg nyder virkelig, at graviditeten indtil videre forløber fint. Men jeg har da tænkt lidt over, hvor stor jeg nu bliver og hvor store gener jeg har - især da min mave havde strammet i over et døgn. Uha, det kan blive en varm sommer. :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hovedpine er ikke så voldsom som den har været hidtil.... bliver spændende at komme til læge om et par uger og se om blodtrykket er faldet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i morgen!! loveshower.gifloveshower.gif

glæder mig helt vildt til at se vores lille skønne pige igen! 00000858.gif

og så skal min mor med denne gang.... og hun glæder sig også helt vildt til at komme med!

+ så er der jo lige "Open by night" i Herning centeret i morgen.... wee.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er umådelig træt ovenpå en weekend med nedpakning og udpakning/rengørring samt 3 dage på jobbet med stor travlhed. Næsten på niveau med julen. Det er så vildt at det ryger ca 250 kunder igennem om dagen!! Så har stået op i 9-10 timer om dagen i 3 dage nu. Det kan dælme godt mærkes i kroppen.. Også har trolden hvis holdt fest i nat og i dag. Har ihvertfald været godt øm og i nat havde jeg fornemlelsen af jag forskellige steder i maven. Men er ikke sikker :)

I morgen skal vi til MD. Har inviteret min far på kærestens opfordring :) og daddy blev rigtig glad.

Også skal vi i IKEA og shoppe til lejligheden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det rigtig godt .. Er træt i hovedet efter en lidt underlig dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER