Guest

X-factor finalen 2012

72 indlæg i dette emne

Er Lise gravid??! :blink

Ja!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vist i 16. -17. uge har jeg læst...

Aha - det forklarer måske den uformelige kjole :rolleyes

Det kunne da ellers være fint, hvis hun havde taget noget på der viste den lille babybule der må gemme sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medina har glemt at tage bukser på inden hun gik på scenen! :bunny

Sørens kommentar: "Tænk, at vi ikke skal kigge på hendes bryster - det plejer vi da ellers" :D

klasse kommentar fra jer begge :)

nu går hun nok over til at vi skal se skræv i stedet for bryster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha - det forklarer måske den uformelige kjole :rolleyes

Det kunne da ellers være fint, hvis hun havde taget noget på der viste den lille babybule der må gemme sig...

Hun viste maven sidste uge, ligner mest bare lidt en delle hehe, ser ikke sådan rigtig gravid ud endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun viste maven sidste uge, ligner mest bare lidt en delle hehe, ser ikke sådan rigtig gravid ud endnu...

Ja, så forklarer det jo helt sikkert den uformelige kjole ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes bassin er temmelig dårlig til at være medvært. sorry to say...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forkert vinder efter min mening, men hvad... Ville ikke købe nogen af deres cd'er alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget fortjent, dygtig pige :) men det var Line nu også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vist i 16. -17. uge har jeg læst...

Hun er vist efterhånden 18-19 uger henne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Den rigtige vandt! Hvor er hun dygtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg må så tilstå jeg ikke fatter Ida vandt..

og ja jeg syns Lise er for tynd. Hun var ikke så mager sidste år, der så hun ligefrem sund ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er vist efterhånden 18-19 uger henne..

Ja det kan da faktisk godt passe :) hun skal i hvert fald føde til august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undre mig over, at hun ikke synger sin egen sang, som vinder sangen. Begge piger var gode ja...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeeeeej, jeg faldt fanme i SØVN midt i det!!!! :gal

Så det sammen med mand og nevø, så var ikke engang herinde. :blush

Nå... Men jeg kan da efter-kommentere det, som jeg så rent faktisk så... Jeg synes Lise var (og er) SMUK! Jeg har faktisk aldrig tænkt over at hun var for tynd. Spinkel ja, men ikke sådan anorexi-agtig. Og som jeg sagde til manden igår, så holder hun sig DÆLME godt kørende til at hun er gravid, i hvert fald i forhold til hvordan jeg selv har haft det i min graviditet - jeg ville have set helt grå og svedig ud og haft lyst til at hoppe i joggingbukser og sætte mig ned. :rolleyes

Det første nummer med Sveinur, Ida og Line synes jeg gik virkelig dårligt :rolleyes Synes overhovedet ikke, at deres stemmer passer sammen :P

Jeg er meget tilfreds med at Sveinur røg ud først. Det havde jeg håbet inden, og jeg synes også det var fair i forhold til deres præstationer. :) Enig i at hans kæreste var lidt irriterende at høre på. Det synes jeg også selv at han var. Plejer at han tale med så meget færøsk accent eller gjorde han det måske for at minde sine med-færringe om at de skulle stemme på deres landsmand? :unsure

Deres første enkeltsange, synes jeg var lidt kedelige, men de sang dem da fint... Jeg kendte ikke Lines og Sveinurs sange, og jeg er lidt træt af at Ida altid er så "stille" på scenen. Havde virkelig lyst til at ruske hende og se hende hoppe rundt!

Jeg synes deres sange med gæstestjernerne var MEGET bedre. :) Synes Ida og Lucas Graham var et supergodt match (og hvor er ham Lucas sød, selvom jeg bare slet slet SLET ikke kan have det der wife-beater-look), synes klart at Sveinurs nummer med Oh Land var hans bedste optræden og jeg eeeeeeeeeeeelsker Alfabeat og synes Line passede supergodt ind! (Men hvad skete der for wonderwoman dragten? :rolleyes )

Basim kan jeg egentlig godt lide almindeligvis, men jeg synes han var irriterende og påtaget igår. Og så synes jeg bare han kom ALT for tæt på dem, han interviewede :blink Det ville i hvert fald have overskredet min personlige intimsfære. Og hvad skete der lige for at han hele tiden spurgte om det samme umulige spørgsmål? "Hvor glad er du..." "Hvor stolt er du..." osv. :rolleyes

Nå... Ja, så nåede jeg lige at juble over at Sveinur røg ud. Var lidt overrasket, jeg troede Line ville ryge, men jeg var meget tilfreds. :yay Og nåede også sådan semi at se de tidligere deltagere, der sang. Det synes jeg faktisk var ret godt, og det var sjovt at se mange af dem, man kunne huske fra tidligere shows og sæsonner, men jeg ville ønske at Nicoline Simone og Jean Michel havde været med, og jeg synes også at 8210 glimrede ved deres fravær :(

Og så havde jeg blackout på sofaen <_< Og vågnede først, da min mand fortalte at Ida havde vundet. Hvilket ikke kom bag på mig, og nok også var mit håb, men jeg ville da godt lige have hørt hendes vindersang. <_< Synes det er var superirriterende at hun sang den der "Paradise" til sidst. Men er det ikke en "dårlig vane" med x-factor at de aldrig spiller vindersangen til sidst? De gjorde det i hvert fald heller ikke med Linda Andrews...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

undre mig over, at hun ikke synger sin egen sang, som vinder sangen. Begge piger var gode ja...

Tror også lidt det var en fejl, hun så selv ret undrende ud da den kom på, som om det vist ikke var meningen at det var den. Super ærgeligt for hendes egen var faktisk ret god, men måske lidt svær at forstå fordi hendes udtale er sådan lidt funky når hun synger, men det r jo bare hendes sang stil :)

Syntes at både Line og Ida gjorde det skide godt - syntes bestemt ikke om Sveinur han har helt sikkert noget, men syntes han er meget svag i forhold til Line og Ida.

Var også vild med Line og Lukas sang - der var lidt mere gang i hende dér end der plejer og forstår ikke de har fundet en mere upbeat sang til hende noget før. Og Line og Alphabeat var bare super godt.

Af de to var det for mig ligegyldig hvem vandt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror i forresten, at X-factor vender tilbage næste år? Alle tre dommere har meldt ud, at de ikke vil være med i endnu en sæson, men er det så X-factors endeligt, eller bliver DR ved med at koge suppe på den høne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nope for mig lød det også på Lise som om that was it, da hun sluttede af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nope for mig lød det også på Lise som om that was it, da hun sluttede af...

Det er også fordi at hun stopper, da hun går på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fordi at hun stopper, da hun går på barsel :)

Ja men hun har vel også selv meddelt, at hun ikke vil mere X-factor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men hun har vel også selv meddelt, at hun ikke vil mere X-factor

Ja, det har hun. Det samme har de tre dommere.

Men jeg har ikke hørt at Xfactor ikke kommer igen. Det tror jeg det gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER