Morpige

Brok over køkken

56 indlæg i dette emne

Jeg har lige sendt dette til Køkkenfirmaet!!!! Så kan de lære det!

Jeg synes bare jeg vil fortælle jer, at vi har købt et hus med et af jeres køkkener. Det var et helt nyt køkken da vi flyttede ind i august 2007. Der er ingen kvittering på køkkenet, da det var tidligere ejer der fik det lagt ind. Men Alt i køkkenet hænger og dingler. Malingen på skabene, er plettet. Skabe kan ikke lukkes, ej heller drejes på plads.

Jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårligt et køkken og havde jeg pengene ville jeg købe hvilket som helst andet køkken. Jeg er virkelig ked af hver eneste dag at skulle se på det køkken. Desværre har vi ikke pengene til at skifte det ud.

Så jeg synes I skulle vide hvor skidt det er. Er forbavset over at en Dansk Vestjysk virksomhed leverer sådan noget sjusk.

Med venlig hilsen

Pernille T

tlf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du tilføjede billeder..

Lyder godt nok trist det står så skidt til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh gud nej, det lyder til at være slemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tilføjede billeder..

Lyder godt nok trist det står så skidt til

Nej jeg har ikke tilføjet billeder, for det ses ikke på billeder. Men skabene kan ikke lukkes, eller lukker selvom de burde stå åbne. Malingen er plettet, altså underneden. Det er ikke pletter vi har lavet. Hjørneskabet, måtte vi have en tømrer til at brække op, fordi det ikke kunne åbnes. Vi har også måtte sætte et skab sammen med en metalskinne, fordi det var delt op i 3 sektioner med metal imellem, men limen holdte ikke.

Jeg er snart grædefærdig over det køkken. Og havde jeg pengene ville jeg få hvilket som helst andet. Men uden kvittering kan man jo ikke gøre noget og tidligere ejere er flyttet til udlandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh gud nej, det lyder til at være slemt

Ja jeg kan vise dig det når du kommer. Heldigvis kan man "skjule" det værste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for et træls køkken :(

Vi har et saml-selv fra ditkøkken (en del af designa), de er faktisk billige, og nemme at prutte med ;) Og køkkenet står stadig som da vi satte det ind for 5 år siden :glad På trods af 4 børn, 2 (nu 1) hunde osv. Plus de laver på specialmål :)

Jeg kan give dig nr på den forhandler vi brugte (de rykkede ud på en søndag for at skære en plade til, vi ville ikke selv aht.garantien, uden beregning). De er helt sikkert til at snakke med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for et træls køkken :(

Vi har et saml-selv fra ditkøkken (en del af designa), de er faktisk billige, og nemme at prutte med ;) Og køkkenet står stadig som da vi satte det ind for 5 år siden :glad På trods af 4 børn, 2 (nu 1) hunde osv. Plus de laver på specialmål :)

Jeg kan give dig nr på den forhandler vi brugte (de rykkede ud på en søndag for at skære en plade til, vi ville ikke selv aht.garantien, uden beregning). De er helt sikkert til at snakke med :)

Tak - det vil jeg gerne have :) Altså til senere. For jeg har faktisk forelsket mig i et designakøkken og hvis det også er en god forhandler, så kan jeg jo spare sammen - også til det (eller låne senere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har de ringet fra Aubo og han var sød i telefonen. Han ville se om vi kunne finde ud af noget :) og vender tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har de ringet fra Aubo og han var sød i telefonen. Han ville se om vi kunne finde ud af noget :) og vender tilbage

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

ja det er det. Og jeg var også flink. Det er jo ikke hans skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er det. Og jeg var også flink. Det er jo ikke hans skyld :)

det var da en dejlig positiv oplevelse, de kunne jo i princippet være ligeglad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var da en dejlig positiv oplevelse, de kunne jo i princippet være ligeglad..

ja det er dejligt og jeg er glad for at de ikke er ligeglade indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også et designa køkken og jeg elsker bare det køkken

det er nu 6 år gammelt og er som nyt,med 2/4 børn i huset

synes det lyder godt med så rar en forhandler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også et designa køkken og jeg elsker bare det køkken

det er nu 6 år gammelt og er som nyt,med 2/4 børn i huset

synes det lyder godt med så rar en forhandler

Det er jeg glad for at høre. Ja han var rar. Men desværre hørte det ikke under Vestjylland, så han ville finde en i Århus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har de ringet fra Aubo og han var sød i telefonen. Han ville se om vi kunne finde ud af noget :) og vender tilbage

Det var da godt med positiv tilbage melding :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre. Ja han var rar. Men desværre hørte det ikke under Vestjylland, så han ville finde en i Århus.

hey, nu har du også vundet chokolade :loveshower ... Men de får jo også positiv reklame, når du nu skriver positivt om dem herinde... Det er jo den bedste reklame, som man kan få - altså positiv omtale fra kunder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hey, nu har du også vundet chokolade :loveshower ... Men de får jo også positiv reklame, når du nu skriver positivt om dem herinde... Det er jo den bedste reklame, som man kan få - altså positiv omtale fra kunder

Ja det var da lækkert med chokoladen :) Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Måske ingenting :)

Køkkenfirmaet ved jo ikke jeg er sådan en nettosse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var da lækkert med chokoladen :) Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Måske ingenting :)

Køkkenfirmaet ved jo ikke jeg er sådan en nettosse

nej men de ved, at sandsynligheden for at du fortæller om din positive oplevelse ved de er stor derfor. Og angående chokoladen, så send Ki en PM med navn og adresse. Jeg har vist bedt hende om at sende mit chokolade til vores VanniDreng, da han aldrig får noget post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej men de ved, at sandsynligheden for at du fortæller om din positive oplevelse ved de er stor derfor. Og angående chokoladen, så send Ki en PM med navn og adresse. Jeg har vist bedt hende om at sende mit chokolade til vores VanniDreng, da han aldrig får noget post

:) Jeg tror de har adressen, fra dengang med blomsterne :) (som iøvrigt holdt i 14 dage)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Jeg tror de har adressen, fra dengang med blomsterne :) (som iøvrigt holdt i 14 dage)

er da slet ikke misundelig endnu over at du vandt blomster, det skal du da ikke tro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er da slet ikke misundelig endnu over at du vandt blomster, det skal du da ikke tro

Nej det tror jeg da heller ikke

kun lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskende positiv respons må man sige :)

Er spændt på hvad det munder ud i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de er åbne og vil forsøge at gøre noget ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at de reagerede positivt og håber at de finder ud af noget til jer.

Kram Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak- ja jeg er meget spændt på om de vil hjælpe os. I første omgang ville de se om de havde leveret køkkenet. Men jeg tror tidligere ejer selv har installeret det desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER