Nitzen1987

Hvilken barnevogn er I endt ud med at købe?

14 indlæg i dette emne

Vi købte en Odder Zip på X-dream-stel da udsalget startede efter jul (vi endte med en besparelse på 26%) :glad glæder mig så meget til at skulle trille ture med den om knap 3 måneders tid :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke købt vores barnevogn endnu. Vi har en fra sidste gang..den sover Olivia stadig i af og til, men den er bare dårlig kvalitet og har stået ude, så den er ikke så pæn mere.

Derfor har jeg insisteret på en ny barnevogn.

Vi er blevet enige om en Brio Sense, som kan pakkes HELT sammen så den INGENTING fylder. Det er både stel og barnevognskasse der kan klappes sammen, jeg synes det er enormt smart. Derudover er den vandtæt og har markedets længste liggemål. Vi skal have den i blå, da det er den flotteste af farverne..jeg gider ikke en sort barnevogn endnu engang. Med til denne model følger lift og pusletaske i matchende farver.

Derudover har vi valgt EVA hjul..altså punkterfri (ikkelufthjul) Det er en erfaring jeg har gjort mig fra sidste gang. hehe Sådan blir man jo klogere.

Den koster 5.999,00 kroner...jeg synes det er en rigtig fin pris til en kvalitets barnevogn.

Jeg glæder mig max til at skulle ud og trille med den henover sommeren. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har koebt en Basson Grande Noble i moerkeblaa, som vi fik en fantastisk pris paa under januarudsalget, kr 2999,-). Uden beregning fik vi tilmed de punkterfri hjul paa, saa det er bare alletiders: ) JEg glaeder mig til at faa den sydpaa og at trille rundt med kaepebarnevogn blandt alle de smaa plasticfantastic kombivogne, de bruger i Italien loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Odder Enjoy i sort og champagne på letvægtsstel i januar, hvor vi fik forhandlet os frem til 20% i rabat.

Og så har vi købt en brugt sort Odder, da vi fik et godt tilbud og da vi har trapper fra vejen op til huset, så nu slipper man for at bære en barnevogn op og ned ad dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En Emmaljunga Big star supreme og jeg glæder mig til at skulle trille med den med min lille søn liggende i den. :loveshower

Den er mest sort, men har lidt hvidt og blåt på siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt endnu og jeg er faktisk slet ikke sikker på hvilken en vi vælger..... <_<

Men i dagene op til påske har vi begge fri og tager ud en dag og får det påplads -

Har kigget lidt på disse her:

RikkaMai by Babysam

Emmaljunga bi star/big city

Trille (den har "kun" 95 i liggemål)

Odder Zip

det bliver plads dejligt at få det på :7himmel så jeg kan begynde at glæde mig til at kommeud og trille hele sommeren :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en emmaljunga big Star supreme i sort. Det var den model jeg synes var lækrest og lettest at køre med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med en Odder... Kan ikke huske modellen, men måske er det den der hedder Zimply? Vi endte i hvertfald på 8000,- inkl. alt (madrasser, sele, solskærm, regnslag, myggenet etc.)

Tror den er fin :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder Zip :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

EDIT: hov, blev først nu opmærksom på ,at det var en tråd i junigruppen :D Sorry, det var bare en lille sidebemærkning fra augustgruppen :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Odder i forvejen, som vores søn godt nok ikke er færdig med at bruge...

Men vi har en stokke klapvogn, som vi overvejer at købe barnevognsdelen til, så lillepigen kan bruge den indtil hun kan overtage storebrors barnevogn. Men er der nogen herinde som ved noget om barnevognskassen til stokke klapvognen - er det noget med at de helst skal være fra samme årgang for at passe sammen eller??

Måske jeg bare lige skulle høre en forhandler om det, men hvis nu der sad en herinde med viden omkring det ville det jo være nemt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at købe en 3 år gammel brugt model fra Trille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En Basson Grande Noble loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi i dag været ude og kigge på barnevogne :rolleyes

og valget faldt på en RikkeMai by Babysam i sandfarvet :7himmel

Glæder mig til at trille med prinsessen i den om et par måneder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi faldt også for Brio Sense med punkterfri hjul og har købt den i Danmark barnevogne, hvor at vi oveni prisen også fik en Brio babyautostol med i købet. Vi valgte den sorte udgave. Jeg glæder mig også til at trille afsted med minitrunten liggende i den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER