Barbamama

Hvor meget har dine bryster ændret sig?

   26 members have voted

  1. 1. Skål

    • Jeg er gået 1 eller mere skålstørrelse ned
      1
    • Jeg har samme skålstørrelse
      6
    • Jeg er gået 1 skålstørrelse op
      16
    • Jeg er gået 2 skålstørrelser op
      2
    • Jeg er gået 3 eller mere skålstørrelser op
      1
  2. 2. Omkreds

    • Jeg er gået 5 cm ned i omkreds
      0
    • Jeg har samme omkreds
      15
    • Jeg er gået 5 cm op i omkreds
      8
    • Jeg er gået 10 cm op i omkreds
      3
    • Jeg er gået 15 cm eller mere op i omkreds
      0
  3. 3. Andre ændringer?

    • Ingen ændringer
      1
    • Større brystvorter
      12
    • Mørkere brystvorter
      13
    • Brysterne hænger mere
      6
    • Brysterne strutter mere
      7
    • Tydeligere blodårer
      10
    • Andet
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

15 indlæg i dette emne

Haha, jeg føler mig sgu lidt pervers, når jeg spørger om det her. :badgirl

Men man kan jo svare anonymt ;) Og som nogen måske har bemærket, så synes jeg det er enormt interessant, hvordan kroppen ændrer sig (nogen husker måske min navle-tråd :rolleyes :whistling )

Og er selv lidt paf over at være gået TI cm op i omkreds i bh-størrelse? :o Skålen er "kun" gået én størrelse op, men ekspedienten mente at jeg godt kunne forvente at den ville gå i hvert fald en mere, måske to skåle mere op! WTF???? Jeg kan slet ikke forholde mig til alle de nye størrelser, og synes det lyder voldsomt at jeg måske ender i en F skål? :wacko Men altså, jeg er jo alligevel et stykke henne i graviditeten, så tænkte da også lidt "Aaaaarh, nu bliver de sgu nok ikke større". Men det må tiden så vise.

Jeg er også lidt nervøs for at få meget tydelige blodårer på brysterne... Har hørt at det er meget almindeligt, men jeg synes bare ikke at det lyder særlig pænt... :unsure Og går det væk igen, eller har man så bare blå bryster forever? :o

Nå, det var lidt om mine :hophop :lolhit

Er der nogen, der vil fortælle om deres? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, det slår mig lige, at meningsmålingen kan give et ret misvisende billede alt efter om man svarer som gravid eller som mor :rolleyes Men jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan jeg skal fikse det. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret som gravid ;)

Du kan jo lave en anden tråd som mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... min mand og jeg snakkede lige om mine i går morges - jeg frygter Linse Kesler looket her :lolhit har lige smidt halvdelen af mine BHer i en bunke til min lillesøster - og kunne sikkert smide flere i hendes retning jeg kommer aldrig i dem igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret 'som gravid' :)

Samme omkreds, men gik 2skåle op og endte i en I skål..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... min mand og jeg snakkede lige om mine i går morges - jeg frygter Linse Kesler looket her :lolhit har lige smidt halvdelen af mine BHer i en bunke til min lillesøster - og kunne sikkert smide flere i hendes retning jeg kommer aldrig i dem igen <_<

Hvorfor tror du ikke at du kommer i dem igen?

Jeg bruger mine normale bh'er igen nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret i forhold til denne graviditet, er gået en skål op, samme omkreds, tydligere blodåre og virker tungere/mere fyldige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt som gravid: samme omkreds, 1 skålstr op, tydeligere blodårer (det er der kun meget svagt nu) og større brystvorter :)

Som mor, skulle jeg nok tilføje, at mine bryster hænger mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... min mand og jeg snakkede lige om mine i går morges - jeg frygter Linse Kesler looket her :lolhit har lige smidt halvdelen af mine BHer i en bunke til min lillesøster - og kunne sikkert smide flere i hendes retning jeg kommer aldrig i dem igen <_<

De fleste jeg kender, bruger deres almindelige bher, så snart de stopper med amningen :) Så jeg ville altså gemme dem.. Eller i hvert fald en del af dem :) Jeg gemmer hvert fald mine...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... min mand og jeg snakkede lige om mine i går morges - jeg frygter Linse Kesler looket her :lolhit har lige smidt halvdelen af mine BHer i en bunke til min lillesøster - og kunne sikkert smide flere i hendes retning jeg kommer aldrig i dem igen <_<

De fleste jeg kender, bruger deres almindelige bher, så snart de stopper med amningen :) Så jeg ville altså gemme dem.. Eller i hvert fald en del af dem :) Jeg gemmer hvert fald mine...

Ingen af kvinderne i min familie er gået tilbage til normal efter amning - deres bryster har ændret sig for meget fx er 90% af mine BHer fra H&M men det kan ingen "mødre" i min familie bruge mere, de skal være fra en lingeri butik! Så egentlig ved jeg det ikke, det er bare det mine gener peger i retning af. jeg har heller ikke smidt alt ud, har gemt dem jeg har været gladest for. Men håber på et par gavekort til en lingeri butik til de næste MANGE fødselsdage!!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer stadigvæk mine BH'er :) så intet ændret i hverken omkreds eller skålstørrelse (endnu) :) Mine brystvorter er blvet lidt mørkere og større og så er mine bryster blevet lidt fastere :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... min mand og jeg snakkede lige om mine i går morges - jeg frygter Linse Kesler looket her :lolhit har lige smidt halvdelen af mine BHer i en bunke til min lillesøster - og kunne sikkert smide flere i hendes retning jeg kommer aldrig i dem igen <_<

Bare læben ikke følger med :whistling :badgirl :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare læben ikke følger med :whistling :badgirl :lolhit

:haha Ja det ville være et kønt syn!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt som gravid, en størrelse op i skål, og også i omkreds. Og så er mine brystvorter både blevet større og en del mørkere.

Og jeg er kun 9+2 så der kan ske meget endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme omkreds, en skål op. er for nærrig/doven til at købe nye, menkan da klemme dem ned i de store BH'er. Kavalergangen fejler ikke noget :whistling

mine nipples derimod er en anden historie. Store, strittende, tiltider hævede, og så skaller de.. Hmf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER