Guest LilleMig

Åhh nej ikke nu igen :O(

26 indlæg i dette emne

Læste lige på EB at de nu har fundet en 47-årig mand og hans otte-årige søn er fundet dræbt i en ny beboelsesejendom i Løgten :(

Stakkels moderen der nu sidder tilbage uden sin søn :(

Hvad sker der for denne verden?! det er godt nok skræmmende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er bange for, at faren har gjort en ulykke på drengen og sig selv. Men de ville ikke rigtig sige noget om det.

Men det er trist, så trist og stakkels mor, som nu sidder alene tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det lige i nyhederne- hvem gør dog sådan noget!?!?!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så frygteligt:( Har fulgt det lidt iaften og kan se at faren har sagt farvel på FB. Så han har nok slået knægten ihjel og så gjort det af med sig selv. Tror jeg. Øv øvøvøv, det er så urimeligt at tage sit barns liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så frygteligt:( Har fulgt det lidt iaften og kan se at faren har sagt farvel på FB. Så han har nok slået knægten ihjel og så gjort det af med sig selv. Tror jeg. Øv øvøvøv, det er så urimeligt at tage sit barns liv.

Ej føj da :( Hvor ved du fra han har sagt farvel på fb?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føj da :( Hvor ved du fra han har sagt farvel på fb?? :(

Det står på BT, EB og JP. Ikke direkte farvel, men han skriver:

Jeg vil aldrig glemme dig, du vil altid være en del af mig, skriver den 47-årige far på Facebook og fortsætter:

- Du har givet mig de bedste oplevelser i mit liv, du var mit liv, slutter den 47-årige mand sin sidste hilsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står på BT, EB og JP. Ikke direkte farvel, men han skriver:

Jeg vil aldrig glemme dig, du vil altid være en del af mig, skriver den 47-årige far på Facebook og fortsætter:

- Du har givet mig de bedste oplevelser i mit liv, du var mit liv, slutter den 47-årige mand sin sidste hilsen.

Ej uhhh nej da... der fik jeg da lige total myrepatter :(

Man bliver da helt dårlig tilpas, kan bare ikke ha sådan noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg vil også sige, at man er virkelig langt ude, når man kan slå sit eget kød og blod ihjel....

stakkels stakkels mor til drengen...

Føler virkelig med hende, og den smerte som hun nu gennemlever...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var desværre som jeg antog. Faren skød sønnen med jagtgevær og bagefter sig selv. :( :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det trist. nu fik jeg normal forbindelse på nettet og så det sådan noget man kan læse om... stakkels stakkels pårørende.. må de hvile i fred

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :( kunne faren dog ikke bare have taget sig selv- forstår ikke det altid skal gå ud over ungerne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste det godt og det er jo bare så tragisk - hvordan kan man dog gør det :(

Det er jo forfærdeligt for de stakkels pårørende.. Det er næsten ikke til at bære at tænke på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var desværre som jeg antog. Faren skød sønnen med jagtgevær og bagefter sig selv. :( :( :( :(

Hvor forfærdelig :boo Stakkels dreng og stakkels mor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så forfærdeligt sådan noget. Kan slet ikke forstå at man kan gøre sådan noget.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at drengen havde fået konstateret en dødelig sygdom og man mener det var af medlidenhed faderen slå sin dreng ihjel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, læste også at det var et medlidenhedsdrab, da drengen var alvorligt syg og havde fået en dødsdom :( At faderen vælger at skyde sig selv efterfølgende må være fordi han ikke kan leve med, han har slået sit eget barn ihjel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at drengen havde fået konstateret en dødelig sygdom og man mener det var af medlidenhed faderen slå sin dreng ihjel.

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad årsagen er, så er det dybt tragisk, at nogle mennesker overhovedet NÅR derud, hvor de tager livet af deres barn/børn og bagefter sig selv... Stakkels mor der sidder tilbage, og stakkels far, der så sig nødsaget til at begå denne handling Og stakkels lille dreng, der aldrig rigtig nåede og opleve livet... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faren gjorde det af medlidenhed, til sønnen, da sønnen var dødssyg. Hvor er det bare synd:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :( kunne faren dog ikke bare have taget sig selv- forstår ikke det altid skal gå ud over ungerne :(

Det fatter jeg heller ikke

En ting er at faderen har det skidt og vil ende sit liv, men hvad pokker skal det gå ud over ungerne for??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fatter jeg heller ikke

En ting er at faderen har det skidt og vil ende sit liv, men hvad pokker skal det gå ud over ungerne for??

Læs det jeg skrev lige ovenfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faren gjorde det af medlidenhed, til sønnen, da sønnen var dødssyg. Hvor er det bare synd:(

:( ved du hvad sønnen fejlede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER