Trumpf

Barn med til bryllup? Jeg er i tvivl

20 indlæg i dette emne

Vi har fået en indbydelse til bryllup på Sjælland, i starten af august. Det er en invitation, som gælder os alle tre, men jeg er meget i tvivl om det er i Isaac's interesse at tage ham med.

Jeg kender gommen, kun lidt bruden og jeg har aldrig mødt noget af deres familie og jeg er i tvivl om det vi blive for meget for Isaac, da han er meget genert. Han vil jo ikke kende andre end Michael og jeg.

Grunden til at jeg er kommet i tvivl er fordi Isaac kan få lov til at blive på camping med mine forældre, og det tror jeg faktisk er mere i hans interesse end mange timers transport og sidde stille.

Hvad ville I vælge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg ville lade ham blive på camping :) Så kan I også få en rigtig hyggelig fest, uden at skulle tænke på Isaac og om han nu er genert osv.. :) Det havde været noget andet, hvis der var en masse som kendte ham og sådan :) JEg ville tage en "børnefri" fest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville lade ham blive på camping :) Så kan I også få en rigtig hyggelig fest, uden at skulle tænke på Isaac og om han nu er genert osv.. :) Det havde været noget andet, hvis der var en masse som kendte ham og sådan :) JEg ville tage en "børnefri" fest :)

Det er egentlig også det jeg tænker. Jeg ved at han vil stornyde tid sammen med min familie, han har f.eks. allerede bestilt plads hos dem, da han hørte de skulle på camping :rolleyes

Det er også min tanke at det er noget andet når vi skal til barnedåb, hvor det er hans kusine der skal døbes, det er jo familie han kender.

Tak for dit indput :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade ham blive på camping og hygge med bedsteforældrene frem for at han skal "kede sig" til et bryllup. Så kan I også hygge jer mere til brylluppet uden at skulle "tænke så meget og være praktiske"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror paa den ene side, at det ogsaa er en oplevelse for boern at se et bryllup, men her taenker jeg mindre paa festen end paa kirken. Til vores bryllup var gaesterne inviterede "gerne uden boern", blandt andet fordi vi ikke selv har boern, men ogsaa fodi det ville blive farligt mange boern, faktisk. De boern, der til gengaeld var med, ja, de morede sig sammen og jeg tror de havde en god bryllupsfest. Men de foraeldre, som havde fundet pasning, de var faktisk glade for at vaere afsted selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil saa luge tilfoeje, at min niece fra ganske lille har vaeret med til bryllupper og hun er faktisk i en alder af 4 aar ekspert i at tage med - hun glaeder sig til hver og et :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror paa den ene side, at det ogsaa er en oplevelse for boern at se et bryllup, men her taenker jeg mindre paa festen end paa kirken. Til vores bryllup var gaesterne inviterede "gerne uden boern", blandt andet fordi vi ikke selv har boern, men ogsaa fodi det ville blive farligt mange boern, faktisk. De boern, der til gengaeld var med, ja, de morede sig sammen og jeg tror de havde en god bryllupsfest. Men de foraeldre, som havde fundet pasning, de var faktisk glade for at vaere afsted selv.

Det er et rådhusbryllup, for havde det været et kirkebryllup tror jeg ikke at jeg havde været i tvivl. Men det her er klart mere et festbryllup, hvis du forstår mig ret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad ham da blive i cmpingvognen. Så kan dig og kæreten få lidt voksentid sammen med andre og VIN :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror faktisk jeg ville kontakte brudeparret, og snakke med dem om jeres problemstilling. For er det en fest, hvor alle er inviteret med børn, og er det et børnevenlig sted?

For er det ja til begge spørgsmål, så vi isaac måske få en masse leg og hygge ud af de med de andre børn.

Er det nej, så tænker jeg han får mest ud af at være med bedsteforældrene på campingpladsen...

Der hvor vi holdte vores bryllup var et meget børnevenligt sted, vi havde dog kun inviteret brudebørnene med. Men de hyggede sig gevaldigt på hoppepuden og i legerummet, og i poolen med deres nanny, som de havde med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rådhusbryllup, for havde det været et kirkebryllup tror jeg ikke at jeg havde været i tvivl. Men det her er klart mere et festbryllup, hvis du forstår mig ret?

Jeg tror lige, du selv har svaret rolleyes.gif

Vores var kirkebryllup og bryllupsfesten var i en stor, lukket have, saa boernene droenede jo frit rundt og hver enkelt fik en boerneposer med farvekridt, papir, saebebobler og et lille stykke legetoej. Fest da igennem jer to og saa morer jeres soen sig paa camping.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade ham tag på camping.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade han blive hos bedsteforældrene og hygge nu når det er rådhus :) det er bare ikke super spændende på rådhuset og så kan i også få en aften alene uden at skulle tænke på hvordan han har det under festen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart lade bedsteforældrene have ham med på camping - det tror jeg at din søn vil trives bedst ved :) Og I vil også bedre kunne more jer og slappe af til brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde helt sikkert sendt ham på camping med bedsterne! :)

Det var noget andet, hvis det havde været bryllup i jeres familie, hvor han kendte de fleste og hvor der måske var nogle fætre og kusiner også, og hvor det måske også var vigtigere for brudeparret at han var med (ved ikke om det er vigtigt for det brudepar som holder fest nu, men det lyder ikke umiddelbart som om de er så tætte på ham?). Men et "festbryllup" med rådhus og en masse som han ikke kender, så tror jeg da meget hellere at han vil på camping. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er i kommet frem til ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er i kommet frem til ?

Jeg er, sammen med mine forældre blevet enig om at de beholder Isaac på camping. At tage ham med vil være synd i mine øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er, sammen med mine forældre blevet enig om at de beholder Isaac på camping. At tage ham med vil være synd i mine øjne.

Super beslutning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super beslutning

Han vil stornyde at være sammen med mine forældre. De og min ældste nevø taler allerede om hvad de skal lære ham denne sommer, sidste lærte han at flyverne skulle ud og vand også PLASK.... Kærligheden mellem dem er ikke til at overse og mine forældre glæder sig meget til at vi flytter tættere på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han vil stornyde at være sammen med mine forældre. De og min ældste nevø taler allerede om hvad de skal lære ham denne sommer, sidste lærte han at flyverne skulle ud og vand også PLASK.... Kærligheden mellem dem er ikke til at overse og mine forældre glæder sig meget til at vi flytter tættere på

Ok flytter i så fra Århus og længere mod Sønder Jylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok flytter i så fra Århus og længere mod Sønder Jylland

Jeps :) hvis jeg kan finde noget arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER