brineh

Hvad skal i lave i weekenden?

44 indlæg i dette emne

Igår (lørdag):

Der var vi ude og handle og købe alt det pratiske som David skal have med i dp, som regntøj og lidt mere tøj og en masse strømper, for han er vokset alt alt for meget ud af dem han har herhjemme :)

Så var vi ude og købe de sidste ting til næste weekend hvor manden bliver svend på fredag og så er der svendegilde på lørdag, glæder mig godt nok til det er overstået så vi kan få noget plads i vores frysere - indtil videre ligger der 200 stk frankfurtere og fylder!!! <_<

Søndag:

Står den os på lidt indkøb, en masse bleer i bilka så vi ikke skal ud og købe det de nærmeste måneder når han os skal have nogle med i dp og så et par gummistøvler til ham os.

Så kommer der en og kigger på mine sommerfælge som jeg har tilsalg, så kommer da lige der kommer 2000 kr til mig i eftermiddag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fredag: Var Maliva og jeg med til musik-øver, det var rigtig hyggeligt :)

Lørdag: Slappede vi af og handlede ind.

I dag skal vi pudse vinduer udvendig og rydde op udenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går arbejdede jeg, også var vi ude og købe en lift - plus et cafebord med to stole, så vi kan sidde ude og nyde det gode vejr :loveshower

I dag samler vi bordet :7himmel Også skal jeg have vasket en del tøj, og så skal vi ud og spise ved svigerforældrene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag: Der skal vi have købt de sidste småting ind til Davids fødselsdag som holdes i næste weekend :)

- så skal vi ud og se på en bolig for at danne et indtryk hvordan det ser ud inden i.

og så bare slappe af

Søndag: der står den på mødregruppe for mig og Davids vedkommende og manden skal lave hegn i haven mens vi er væk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til bryllup ved et vennepar i morgen det meste af dagen: -)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige vi skulle tage denne op igen :)

Jeg skal i dag, hygge med familien og rydde op i køkkenet.

Oprindeligt skulle J og jeg ha' været til Js fødselsdagsfest med hans venner på den lokale i aften og synge karaoke, men barnepigen ligger med lungebetændelse og mine forældre skal til Møn <_<

Så det må blive næste måned.

I morgen skal vi ud og øve med bandet... Eller jeg skal og J og Maliva skal ha' en far-datter dag :7himmel

Søndag står den på afslapning og tøjvask tror jeg :)

God weekend! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen her står den endnu engang rengøring, tøjvask, og så skal vi have en kammerat til at komme og kigge på vores el, og ordnet, så kælderen bliver klar igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have ryddet op og gjort så meget klar til barnedåb næste weekend. Måske vi skal have rullet isolering ud på loftet. Ellers bare hygge med vores søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har fødselsdag mandag, så det kommer vores weekend til at bære præg af.

I dag skal vi lige have klaret til sidste oprydning og indkøb. Mon ikke også de ting der nu i flere uger har stået klr til at komme i kælderen endelig kommer derned.

I morgen formiddag kommer min familie til brunch, vi fejre manden fødselsdag. Ellers er der ingen fastlagte planer.

Søndag er det svigerforældrenes tur til at komme til fødselsdag.

Vi har også snakket om at tage til børnebazar i Århus i weekenden, men ved ikke helt om det kommer til at passe ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag til fotograf, og ordne noget hunde-hegn. Søndag ud og se på heste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften: Besøg af veninde til lækker mad... Og så skal jeg lære hende lidt om PS..

Imorgen: Skal jeg bare have en rigtig afslappet MIG dag... og så kommer min mand ENDELIG hjem fra München igen... aller tidligst ved 20 tiden...

Søndag: Afslapning og nyde manden er hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag stener vil for vildt med tegnefilm, hækletøj, kage og starinlys :) senere burger og film :D

I morgen arbejder jeg 7-14, og bagefter skak jeg gøre mig klar til at tage til en venindes fødselsdag glæder mig :D imens holder drengene LEGO dag og ringe efter pizza dag :D

Søndag skal Mikkel spille bold og jeg vil en tur i skoven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag får jeg besøg af en veninde til aftensmad og hygge :)

Imorgen skal jeg besøge min svigerinde og min bror.

Søndag skal jeg spise morgenmad hos min mormor, og senere fejre min lillesøsters 12 års fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi ingenting udover hygge med film og snoller imorgen får vi besøg af en af mine arbejdskollegaer samt hendes mand og børn så der står den på lækker mad hygge og snak søndag tror jeg vi skal forsøge og nå og besøge oldefar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal jeg bare blive rask til i morgen :sm for i morgen skal vi nemlig på hotelophold i Silkeborg med middag :biglove Søndag skal vi til fødselsdag hos mandens bedstefar i Hammel, så det bliver en dejlig weekend.. :loveshower

Bliv så rask!!! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slappe af, til fødselsdag og nusse herhjemme :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke i weekenden. I aften er manden til personale arrangement og i morgen til søndag skal han til polterabend på Sjælland.

Så i aften skal jeg bare stene til vild med dans og håbe Silke Elia vil sove.

I morgen skal jeg besøge min moster og fætter på 7 hvor to af mine søstre samt svoger og niece på 6 måneder også kommer :)

Søndag har jeg ingen planer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg ordnet, det som jeg skulle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen her står den endnu engang rengøring, tøjvask, og så skal vi have en kammerat til at komme og kigge på vores el, og ordnet, så kælderen bliver klar igen...

jeg kan sige tjek, tjek og tjek :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER