TroldeMor

Armen helt ÆRLIGT!!!!

18 indlæg i dette emne

håber da han bliver bedt om at få den ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det ham, som også var med i aftenshowet sidste jul, hvor han fortalte om at nisser var fanden selv, og det havde han forklaret sine børn???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det ham, som også var med i aftenshowet sidste jul, hvor han fortalte om at nisser var fanden selv, og det havde han forklaret sine børn???

Jeg ved ikke om det er den samme... Men det kunne da tyde på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva hvor sygt et menneske er man så lige :unsure

Hvis han var ansat hos mig havde han fået sparket med det samme :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej sådan har jeg det også. Det er synd for dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen man skal se meget :prik

Men ham der var i aftensshowet sidste år havde alt imod havensser, som bare skulle dø :blink :blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan, ham om den holdning, men vil han virkelig har den "galgenhumor" hængende, så kan han gøre det inden for i sin kirke hvor den ikke kan komme til at skræmme børnene der måtte se den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lge på BT´s hjemmeside, at nissen er blevet stjålet af en mand som selv har henvendt sig til politiet og fortalt det.. Han vil dog afleverer nissen tilbage efter nytår igen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lge på BT´s hjemmeside, at nissen er blevet stjålet af en mand som selv har henvendt sig til politiet og fortalt det.. Han vil dog afleverer nissen tilbage efter nytår igen :super

SÅDAN DER ;) - Så kan han lær' det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer noget om det i nyhederne nu på tv2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes faren, der har fjernet den hængte nisse er ret fornuftig, hvilket det lød til politiet også havde syntes... Jeg tænker lidt, at har man virkelig ikke mere respekt for andre og deres holdninger. For synes godt nok det er markabert at hænge en nisse sådan offentligt, hvor børn kommer forbi. Det er i orden at være imod nisse (jeg er heller ikke den store tilhænger), men at være så markabert og udsætte børn for mareridt det synes jeg er i overkanten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lge på BT´s hjemmeside, at nissen er blevet stjålet af en mand som selv har henvendt sig til politiet og fortalt det.. Han vil dog afleverer nissen tilbage efter nytår igen :super

Sådan så kan han lærer det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan så kan han lærer det

Jep det holder jeg også på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enige med jeg om at manden må have kuk i låget at på den måde at forsøge at skræmme børn

Det er jo en meget gammel og hygglig tradition, mange mennesker har verden over.

Så er det slået på plads, så syntes jeg ikke man kan tillade sig at stjæle den nisse, da det er manden private kirke.

Og man kan jo ikke tillade sig at stjæle bare fordi man er uenig med andre mennesker. For så ville vi have meget selvjustis.

Bare lige en anden tanke, men læs lige de 2 første linier jeg har skrevet inden jeg bliver slagtet :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er næsten sikker på, at det er ham fra sidste år i aftenshowet, som havde lært sine børn at fortælle i børnehaven at nisser er djævlen selv, som ville slå dyr i hjel. synes det er dybt grotæsk.

Og giver ham nisselåneren ret, at det er med til at skræmme børn, at den hang der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ham præsten holder jo også os som gisler, når man skal se på den hængt nisse.... (refere til hans argumenter for hvorfor han skulle have den hængende)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har da kuk i lågen ham præsten :o

Læste lge på BT´s hjemmeside, at nissen er blevet stjålet af en mand som selv har henvendt sig til politiet og fortalt det.. Han vil dog afleverer nissen tilbage efter nytår igen :super

Så kan han lære det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER