Verdier

3. Trimester

6 indlæg i dette emne

Ja, ved godt flere af jer er i det, men er lige kommet i det i dag og hold da fast hvor jeg synes tiden er gået stærkt.. Synes ikke det føles som så længe siden at man gik og ventede på at de første 12 uger skulle gå..

Håber de næste uger vil gå ligeså stærkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det ligesådan, det er så mærkeligt.

Jeg går ind i uge 28 på torsdag og så er der kun 12 uger tilbage.

Sååååååååå vildt :-) og fantastisk på samme tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også bare at det går dejligt stærkt! Selv om jeg bare går her hjemme, går dagene og ugerne bare hurtigt.. er 30+2 idag og der er kun 68 dage til termin! VILDT!! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes virkelig også det er vildt allerede at være i tredje semester og terminen nærmer sig med så hastige skridt - På en gang går det både for hurtigt og for langsom - vil jo så gerne snart møde den lille mand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 3. Trimester er det ikke det korteste.. lidt vildt det er ved at være slut.. er godt nok begyndt at glæde mig sindsygt meget på at møde min lille baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud ja - det er jeg jo egentligt også i - det har jeg slet ikke tænkt på. :) Men ja - det er da underligt, at det snart er slut. Synes stadig der er enormt lang tid til maj, men det er der jo egentligt ikke. Hmm... måske vi snart skulle gøre noget seriøst ved det børneværelse, som vi stadig mangler at få lavet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER